2010-03-28, 01:38
Medlem
KungLustigs avatar
Jag undrar bara en sak. Har en "polare" eller bekant kanske jag vill säga. vet ialf att han samlar på trosor. Och han säger att han har otvättade trosor från 12-13 åringar. Han säger att han har köpt alla av tjejer via msn och skype

Får man göra så? Ser inte varför de skulle va olagligt. Men jag tycker det är jävligt sjukt^^
Citera
2010-03-28, 04:01
Medlem
KungLustigs avatar
hur många gånger har jag inte nickat varige gång jag hör att jag är sjuk i huvet!?!

Och faktiskt är det en polare som gör det här, finns ingen andlednig att ljuga om en sådan sak på ett forum man är helt anonym på. Men om ni vill tro att det är jag så kan ni ju få göra det.

Men som sakt, äre någon som vet om det är lagligt att köpa andvända trosor av en 14åring?
Citera
2010-03-28, 04:04
Medlem
boll-svantes avatar
Har svårt att tänka mig att det skulle vara förbjudet att köpa begagnade kläder, så köp på du bara!
Citera
2010-03-28, 09:34
Medlem
C Bildts Kostyms avatar
Raderat massa tramsinlägg i tråden. Håll er till ämnet och kom ihåg att tråden ligger i juridik. / mod
Citera
2010-03-28, 12:49
Medlem
Skulle man inte kunna tolka detta som groming? Han kontaktar ju trots allt minderåriga i sexuellt syfte, inte för att ha sex kanske men han har ju en sexuell böjelse för trosor.
Citera
2010-03-28, 21:44
Medlem
KungLustigs avatar
okej, har kollat lite om det nu. Nej vill inte köpa underkläder av någon... Ialf inte av någon minderårig eftersom jag bara drar mig till milfs

Jag vill bara veta för jag tycker det var ett intressant beteende. Och tack mod för att du tog bort idiot inläggen
Citera
2010-03-28, 23:48
Medlem
Richtmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av michaelandersso
Skulle man inte kunna tolka detta som groming? Han kontaktar ju trots allt minderåriga i sexuellt syfte, inte för att ha sex kanske men han har ju en sexuell böjelse för trosor.

Nej grooming handlar om att få till möten med barnen för sexuella syften. Att köpa kläder av barnet för sexuellt syfte är inte straffbart.
Citera
2010-03-30, 23:01
Medlem
KungLustigs avatar
men om vi säger såhär då. En tjej glömmer sina trosor hos din pojkvänn(som är lika gammal). fall hon inte vill ha dom, får killen sälja dom till någon annan för ett "sexuelt" syfte?:P
Citera
2010-03-30, 23:52
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungLustig
men om vi säger såhär då. En tjej glömmer sina trosor hos din pojkvänn(som är lika gammal). fall hon inte vill ha dom, får killen sälja dom till någon annan för ett "sexuelt" syfte?:P

Du menar att hon inte vill ha tillbaka dem, så att han fått dem? Ja, då får han sälja dem vidare i vilket syfte han vill. Menar du att hon egentligen inte gett dem till honom? I så fall äger hon ju fortfarande trosorna, och det är ju inte tillåtet att sälja det som någon annan äger.

Krångligare än så behöver det inte vara.
Citera
2010-03-31, 00:58
Medlem
Richtmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungLustig

Du kan inte ha ett straffbart sexuellt syfte (sexualbrott) med ett par trosor, endast med människor.
Citera
2010-03-31, 01:30
Medlem
Robbazs avatar
Inte olagligt men det kan slå så förbannat fel om han försöker få tag i sånt på msn och skype. Sitter han där i tingsrätten får han svara på irrelevanta saker och nästan bli uthängd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in