2011-02-26, 21:22
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thisblowsass
Överlever du året ut blir jag allvarligt imponerad.

kommer ju från rätt person...

Citera
2011-02-26, 23:23
Medlem
Carpedijems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Jag var i medicinrummet och skulle få xanor så fick jag se en flaska där som det stog Alcogel 85% Handsprit. Är det metanol i skiten? Eller är det bara att häva i sig? Vad ska man blanda med isåfall för det är ju trögflytande? Vad skulle ni gjort? Blandat med alltså.

Det är kräkmedel i skiten. Annars hade ju alla alkoholister köpt sig en flaska handsprit och hävt i sig. Förr köpte många t-sprit och drack. Men nu är det kräkmedel i det också!
Citera
2011-02-26, 23:33
Bannlyst
Gammelman, blanda med cola och låt det stå ett tag, blir bättre då. Både smakmässigt och effekt.
Citera
2011-02-26, 23:41
Medlem
de är ju spy medel så du kmr spy. Du kanske ändå tkr de är värt de... vad vet jag.
var ngn flicka på gotland tror jag som drack de under svininfluensa tiden. Sök på Google efter artikeln, kanske står om de är farligt llr ej?
Citera
2011-02-27, 00:03
Medlem
-charliesheens avatar
hahah gammelman jag blir alltid så glad av att läsa dina trådar
Citera
2011-02-27, 00:34
Medlem
Quasys avatar
Drack det ett antal gånger i yngre tonåren. Inga problem alls egentligen bara att blanda ut ordentligt!
Citera
2011-02-27, 01:07
Medlem
midnighttrains avatar
har smakat på en grogg gjord på alkogel och fanta en gång. väldigt konstigt att dricka då det ger en tvålkänsla i munnen. dock inte direkt äckligt och jag skulle säkert kunna dricka en grogg med det men skulle aldrig få för mig att göra det just med tanke på allt annat gelen innehåller.
Citera
2011-02-27, 01:19
Medlem
Ettan1s avatar
Man blir alltså full på en sån liten flaska? Några bieffekter?
Citera
2011-02-27, 01:33
Medlem
midnighttrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan1
Man blir alltså full på en sån liten flaska? Några bieffekter?

85% etanol jämfört med standardvodka på 40% så ja såklart blir man full.
Citera
2011-02-27, 01:59
Medlem
The-doorss avatar
har gott om vänner som dricker det, blanda ut med apelsin juice eller tranbärsjuice även ta några "klickar" i en 3,5a funkar. det smakar verkligen avksyvärt men det går ner om man är påverkad.
Citera
2011-02-27, 02:02
Medlem
King Pins avatar
Du inte funderat på att städa upp ditt liv i stället för att sitta på rättspsyk och dricka alcogel? Du kostar en massa pengar förstår du, och jag tycker inte det är ok. Vore roligare om pengarna gick till dagis och sjukvård. Inget dravel nu, svara på frågan.
Citera
2011-02-27, 02:25
Medlem
damnLFOs avatar
Har druckit en hel del Alcogel i olika former, och gillar inte riktigt fyllan. Drack i höstas en hel pumpflaska blandat med Fun Light och man kan bli riktigt skev, men det är inte i närheten fyllan på vanlig sprit. Plus att man blir duktigt torr i truten och om läpparna på ett konstigt jävla sätt. Nä du, nuförtiden håller jag mig till Antabus!

Men om det ska drickas, så rekommenderar jag att blanda med Fun Light, den neutraliserar smaken jävligt mycket. Cola är bara styggelse att blanda med, det blir en fet hinna på toppen och det förstärker nästan smaken. Ska det drickas rent kan man blanda med litelitelite vatten för att få bort kladdigheten och lättare kunna shotta det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in