Min kväll med diazepam var helt vrickad,
Började morgonen med att
röka diazepamen tillsammans med lite hasch vet inte riktigt om det slog. Sedan tog jag 2 till då var vi uppe i 5 diazepam inom en timme, sen efter 3 timmar tog jag den sista ur kartan beställde tid med min kran om att jag ville köpa lite hasch och diazepam. Sagt och gjort glad som jag var efter mötet satte jag mig på bussen till en annan ort där jag skulle på fest. Tar 1 diazepam tillsammans med en öl, så fortsätter det till fyra öl till.
Sen skulle jag förbi ÖB för att köpa lite dricka med en polare röker lite hasch på vägen dit och nu börjar det snurra riktigt duktigt, lägger mig i sängen när jag kommer till min kompis och däckar ligger och sover i 2,5 timme innan han får liv i mig, tar en öl till vi detta tillfälle är diazepamen slut och jag har cirka 90mg diazepam i kroppen +5 lapin kulta.
Så drar vi ut på stan och sätter oss på en krog jag ser dubbelt och börjar svamla om massa saker mina kompisar som i princip är nyktra vimlar bara med ögonen när skrytet som man alltid gör på fyllan börjar komma

.
Vi bestämmer oss för och gå på en fest, så vi gör det och träffar lite brudar och det på festen man pratar med. Träffar en annan kille som röker hasch så jag drar ut med han för att röka en. Så vi gör det resten av kvällen är ett enda stort moln av dimma men jag vet att jag hade förbaskat kul den saken är säker

.