Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-03-27, 18:21
Medlem
mrtowlies avatar
Finns det nåt sätt att dra igång ett bildspel i fullskärm direkt i bildkatalogen i finder?
De alternativ jag känner till för bildtittande är att 1. trycka space o titta på en bild, gör man fullscreen går det inte att byta bild med pilknapparna eller 2. importera dem till ihpoto.

Jag vill bara kolla bilderna direkt i finder i fullskärm o kunna byta bild själv. Någon?

Edit: googlade o hittade..markera bilderna, håll nere control o högerklicka på en bild, välj bildspel.

Sorry..
Senast redigerad av mrtowlie 2010-03-27 kl. 18:29.
Citera
2010-03-27, 21:58
Medlem
qrizzes avatar
Front row om ska ingå i mac os x. Om jag inte minns fel.
Citera
2010-03-27, 22:30
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qrizze
Front row om ska ingå i mac os x. Om jag inte minns fel.

Frontrow visar bara bilder som ligger i iphoto.
Citera
2010-03-27, 22:39
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Finns det nåt sätt att dra igång ett bildspel i fullskärm direkt i bildkatalogen i finder?
De alternativ jag känner till för bildtittande är att 1. trycka space o titta på en bild, gör man fullscreen går det inte att byta bild med pilknapparna eller 2. importera dem till ihpoto.

Jag vill bara kolla bilderna direkt i finder i fullskärm o kunna byta bild själv. Någon?

Edit: googlade o hittade..markera bilderna, håll nere control o högerklicka på en bild, välj bildspel.

Sorry..

Om du kör Snow Leopard så är det bara att markera alla bilder du vill ha i bildspelet och trycka på [mellanslag] och sen knappen för fullskärm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in