2005-02-24, 18:36
Medlem
TomiXs avatar
Odla själv i trädgården till sommaren är väl det lättaste alternativet .
Citera
2005-02-24, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Det där låter mer som en dissociativ drog om du frågar mig (vilket du inte gör, men bortskämd som jag är säger jag min åsikt i alla fall!)... Jag har läst en hel del tripprapporter om datura och ingen har beskrivit liknande verkningar...

Den vanligaste effekten av Datura är väl en jävla massa hallucinationer som man tror att är verkliga till 100%... Den som trippar på datura brukar ofta sitta och prata med en massa människor som inte finns eller röka "luftcigaretter"... Det lär kännas helt naturligt att i ena sekunden tala med en kompis som man inte sett på flera månader och i andra sekunden försvinner han mitt framför ögonen på en...

Det låter ju lite som det delerium jag gick in i en kväll under kraftig alkoholpåverkan ihop med benzo,, sjuka hallucinationer som man inte uppfattar som hallucinationer utan som verklighet! dettá kan ibland göra en farlig för sin omgivning!
en polare till mig rullade enorma joints på en fest av änglatrumpet sen satt han där o rökte till slut var han väck!
Han pratade sjukt hotade att döda en av sinna bästa polare, jag skulle ta över gänget efter honom för nu skulle han simma ut över sjön och dyka ner..
Citera
2005-02-24, 19:16
Bannlyst
glömde säga att min farsa och hans polare testade bolmört på 60-talet!
verkar inte så roligt, typ hjärtat slutade slå och dom låg och inväntade döden!
lite sånna hallucinationer verkar man kunna få!
samt att bolmört är värre än spikklubba!
MVH J
Citera
2005-02-24, 19:39
Medlem
techno_the_kings avatar
ska trippa på trumpeten nu i sommar kan bli kul
Citera
2005-02-24, 20:26
Medlem
Lost dreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king

kanske nån combo med e eller syra?

Citera
2005-02-24, 21:14
Bannlyst
röka nån joint är nog ett säkert sätt att testa på!
har gjort detta själv!
MVH J
Citera
2005-02-24, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Av allt jag läst om växten så kommer det inte bli kul. Har du otur kanske det kan ta
upp till ett år att bearbeta det.
Tycker du ska experimentera med starka salviaextrakt istället. Även fast det kan gå åt
skogen också.
Citera
2005-02-25, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oranguthang
vart/när får man tag på trumpeter?
jag är helt klart sugen att testa!

i stockolm säljs sticklingar ute på plantagen (vid bergianska trädgården/naturhistoriska/universitetet). tror de gick för runt en 15 kr st.

om du tar hem ett par nu och sköter dem väl, så borde de bli rätt stora till sommaren.
Citera
2005-02-25, 18:37
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindzpore
i stockolm säljs sticklingar ute på plantagen (vid bergianska trädgården/naturhistoriska/universitetet). tror de gick för runt en 15 kr st.

om du tar hem ett par nu och sköter dem väl, så borde de bli rätt stora till sommaren.

snartr läser snuten detta säkert sen e den olaglig för dom att sälja
Citera
2005-02-25, 19:27
Medlem
Det säkraste sättet skulle kunna vara att skölja ner skiten med flera mg Flunitrazepam och sprit. Då slipper ni i alla fall komma ihog "trippen".
Citera
2005-02-25, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krayziebone
snartr läser snuten detta säkert sen e den olaglig för dom att sälja

Tror inte dom bryr sig.
Citera
2005-02-28, 11:08
Medlem
Mystiqes avatar
Räcker det med 1/3 dels blad? tänkte kombinera med svamp så det kanske kommer att påminna om syra känsel....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in