Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Det där låter mer som en dissociativ drog om du frågar mig (vilket du inte gör, men bortskämd som jag är säger jag min åsikt i alla fall!)... Jag har läst en hel del tripprapporter om datura och ingen har beskrivit liknande verkningar...
Den vanligaste effekten av Datura är väl en jävla massa hallucinationer som man tror att är verkliga till 100%... Den som trippar på datura brukar ofta sitta och prata med en massa människor som inte finns eller röka "luftcigaretter"... Det lär kännas helt naturligt att i ena sekunden tala med en kompis som man inte sett på flera månader och i andra sekunden försvinner han mitt framför ögonen på en...
Det låter ju lite som det delerium jag gick in i en kväll under kraftig alkoholpåverkan ihop med benzo,, sjuka hallucinationer som man inte uppfattar som hallucinationer utan som verklighet! dettá kan ibland göra en farlig för sin omgivning!
en polare till mig rullade enorma joints på en fest av änglatrumpet sen satt han där o rökte till slut var han väck!
Han pratade sjukt hotade att döda en av sinna bästa polare, jag skulle ta över gänget efter honom för nu skulle han simma ut över sjön och dyka ner..