2010-10-29, 10:57
Medlem
stolpsk0tts avatar
Känner igen den här killen, hade inte han backslick och spelade i pokermiljonen? Läste precis han senaste blogginlägg, och det låter fan inte bra..

Tror ni dem har trackat bloggens ip-nummer på något sätt kanske? Eller bor han i celibat hos några munkar?
Citera
2010-10-29, 15:48
Medlem
ipads avatar
Borde väl gå att höra med pokermagazine om dem har haft någon kontakt med honom eller vet något.
Citera
2010-10-29, 15:59
Medlem
Han gömmer sig i Thailand enligt rykten.
Citera
2010-11-02, 17:54
Medlem
bump

ingen som har något nytt?
Citera
2010-11-03, 11:26
Medlem
En polare mailade honom i somras och frågade vad som hände. Han svarade då att han lever med håller sig gömd. Så det är nog bara att maila igen, han verkar svara.
Citera
2010-11-03, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queen
En polare mailade honom i somras och frågade vad som hände. Han svarade då att han lever med håller sig gömd. Så det är nog bara att maila igen, han verkar svara.

tack, jag skall maila honom tråden..

edit.. Trodde mailen stod på bloggen men tji fick jag, ngn som vet den?
Senast redigerad av brasnyggman 2010-11-03 kl. 15:03.
Citera
2010-11-04, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
tack, jag skall maila honom tråden..

edit.. Trodde mailen stod på bloggen men tji fick jag, ngn som vet den?
f.nygard@gmail.com
Citera
2010-11-25, 18:04
Medlem
bizarroboys avatar
Är det någon som mailat honom och fått svar? Men kan inte direkt klandra honom för att hålla sig gömd. Tragiskt livsöde det där.
Citera
2010-11-25, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bizarroboy
Är det någon som mailat honom och fått svar? Men kan inte direkt klandra honom för att hålla sig gömd. Tragiskt livsöde det där.

Vad är hela storyn bakom att han håller sig gömd någon som vet vad det var för scam det rörde sig om enl bloggposten?
Citera
2010-11-25, 19:05
Medlem
bizarroboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zki
Vad är hela storyn bakom att han håller sig gömd någon som vet vad det var för scam det rörde sig om enl bloggposten?

Vad det rörde sig är förmodligen ganska lagt i dunkel kan man tänka. Om det nu var i den klassen som han hävdar, miljonbelopp under ett par månader, så är det med största sannolikhet ganska ljusskygga typer inblandade. Så den enda storyn som går att få tag på i dagsläget är den som han ger själv, antar jag.
Citera
2010-11-26, 01:22
Medlem
xceLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bizarroboy

var kan man läsa om hans 'livsöde'?
Citera
2010-11-26, 02:31
Medlem
bizarroboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xceL
var kan man läsa om hans 'livsöde'?

http://www.pokermagazine.se/poker-ma...er/7331?page=1

Det fanns även ett radioklipp förut, han intervjuades av SR för ett par år sedan. Men det verkar vara borttaget nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in