• 7
  • 8
2025-05-07, 20:56
Medlem
Ja, det har jag gjort flera gnger senast nr jag var 15 r gammal tror jag. Hon r hrig och har en ganska naturlig fitta med ett venusberg som putar ut lite.
Citera
2025-05-07, 22:17
Medlem
zombie-nations avatar
Var tre r och satt i badet med min mor. Pekade p busken och sa att jag var rdd fr den. Jag visste inte att vuxna hade hr dr. D sger mor att jag inte kan vara rdd fr den, fr jag kom ur den nr jag fddes. Det var direkt inte lugnande. Men ska ven sga att jag var rdd fr andra saker med i den ldern, som luftbubblor i brd, jag brt ned och grt.
Citera
2025-05-08, 09:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Var tre r och satt i badet med min mor. Pekade p busken och sa att jag var rdd fr den. Jag visste inte att vuxna hade hr dr. D sger mor att jag inte kan vara rdd fr den, fr jag kom ur den nr jag fddes. Det var direkt inte lugnande. Men ska ven sga att jag var rdd fr andra saker med i den ldern, som luftbubblor i brd, jag brt ned och grt.
Haha, naaw.

Finns ju inte s mycket att se frutom ett fult veck.
Citera
2025-05-08, 10:47
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoodMorningVietnam

Finns ju inte s mycket att se frutom ett fult veck.

Nja, svara vi p den va. ppnar krringen lpparna s finns det ju ngot som nrmast r att likna med ett typ tandlst skallerormsgap. Fast det hr vl inte direkt till vanligheten att ngon gr s fr sina ungar. Dock kanske det finns en och annan hippie som i undervisningssyfte fr sina sner visar hur saker och ting ser ut i verkligheten?
Citera
2025-05-08, 11:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nja, svara vi p den va. ppnar krringen lpparna s finns det ju ngot som nrmast r att likna med ett typ tandlst skallerormsgap. Fast det hr vl inte direkt till vanligheten att ngon gr s fr sina ungar. Dock kanske det finns en och annan hippie som i undervisningssyfte fr sina sner visar hur saker och ting ser ut i verkligheten?
Inte har vl ngon mamma ppnat sig fr ngon, frutom p dagen man fr se ljuset fr frsta gngen. Det skulle ju vara som att se sin pappa med bnge. Nja, svarar vi p den va.

Ja, Gudrun Schyman har skert srat p lpparna infr sina barn och pekat p detaljerna. Hon har ju flkt sig ppen framfr en kamera under frlossning ocks. Hon fr vl ses som ett undantag fr vrlden
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in