• 1
  • 2
2010-03-25, 08:18
Medlem
Sbccblackens avatar
Hej det var en barndoms kompis till oss som omkom.
Ola Fredriksson, tragiskt när det händer.
Citera
2010-03-25, 09:37
Medlem
Chokemeisters avatar
mod: är det ok att skicka länkar till facebook-profiler eller räknas det som outning?

Tänkte kolla vilken av de olika ola på facebook det är
Citera
2010-03-25, 11:06
Medlem
GasGlads avatar
Fan, busschauffören är ju en av mina favoriter på DI, lider med dig.
Citera
2010-03-25, 12:45
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sbccblacken
Hej det var en barndoms kompis till oss som omkom.
Ola Fredriksson, tragiskt när det händer.
Något släktskap med Henrik Fredriksson som omkom vid tåget för någon vecka sedan? Vore ju hemskt om det var så.

Går förbi skolan varje dag på väg till jobbet och såg att dom flaggade på halv stång idag. Tragiskt när sådant här händer.
Citera
2010-03-25, 13:49
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chokemeister
mod: är det ok att skicka länkar till facebook-profiler eller räknas det som outning?

Tänkte kolla vilken av de olika ola på facebook det är
Det är inga problem så länge det inte kopplas till en användare här.
Citera
2010-03-25, 14:36
Medlem
Chokemeisters avatar
ok... tack

http://www.facebook.com/OlaFredrikss....2032999242..1

Är det han? ser ut att vara ~25, är ett fan av jnytt och skulle kunna tänkas vara lastbilschaffis
Citera
2010-03-25, 14:49
Medlem
En av mina vänner går andra året på TTC här i Jönköping uppe vid Axamo, frågade vad som hade hänt och han berättade att han var där och hjälpte. En tjej körde lastbilen, ganska långsamt körde hon på en kille i ca 5-10km/h. På något sätt märkte han inte det och tillslut var däcket över ena armen samt liten del av överkroppen. Dem vägrade köra bort lastbilen för då skulle han dö på plats så dem lyfta den och lyckades ta han till Ryhov där han senare dog Han berättade att dem försökte prata med honom när han låg där men han var helt tyst.

Tjejen som körde var tvungen att stanna kvar i flera timmar vid området där hon fick prata med kuratorn, läkare och psykologer, hon mådde verkligen inte bra. Det gör heller inte min kompis, han berättade att han hade svårt att sova ikväl och han kan heller inte äta mat.
Citera
2010-03-25, 16:36
Medlem
Sbccblackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chokemeister
ok... tack

http://www.facebook.com/OlaFredrikss....2032999242..1

Är det han? ser ut att vara ~25, är ett fan av jnytt och skulle kunna tänkas vara lastbilschaffis

Ja det är han.

RIP
Citera
2010-03-25, 21:09
Medlem
Spawnisens avatar
Fan vad tragiskt.
Citera
2010-03-26, 08:56
Medlem
Chokemeisters avatar
Shit, jag pratade med en gammal kompis jag har som går på TTC nu...
Han hade varit precis jämte när detta hände och låg sedan under lastbilen och hjälpt till att få bort killen, ansikte mot ansikte.
Ola hade tydligen haft puls och andats när han låg där men var inte vid medvetande...
Killen jag pratade med nu har inte sovit någonting sen detta hände, stackars jävel
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in