2010-03-24, 10:37
Medlem
en fundering och tanke som man kan spekulera i.......
såg på boston tea party om manligt och kvinnligt, männen vill ha "fylliga" kvinnor och kvinnorna tror att männen vill ha "smala" kvinnor....... statsvetaren på programmet hänvisade till ngn undersökning

nu måste ju detta redas ut av alla erfarna på FB... för det är ju här sanningen kommer fram

jag kan börja......... Jag vill ha kurviga, fylliga kvinnor, breda rumpor, mjuka härliga bröst och med "kvinnliga" former

hur ser ni övriga välhängda Fbáre på detta???

smalt eller kvinnligt? vad passar bäst?
Citera
2010-03-24, 10:39
Medlem
xFAMILJEFESTxs avatar
jag vill ha en smal och slank kvinna. jag tycker att "mjuka former" är äckligt.
Citera
2010-03-24, 10:41
Medlem
Smalt helt klart. Inte anorektiskt utan mer atletiskt med platt mage och fasta tuttar. Brösten behöver i sin tur inte vara speciellt stora, en B-kupa duger alldeles utmärkt. Samma sak med rumpan, bara den är fast och fin så är jag nöjd.
Citera
2010-03-24, 10:43
Medlem
sidelocks avatar
+1 TS kurviga tjejer
Citera
2010-03-24, 10:48
Medlem
Grandmaster-Ms avatar
Det är mycket som kan vara fint, slank och smal kan passa bra på en riktigt söt tjej, men en kurvig dam, dock inte fet eller mullig, får kuken att stå lika bra.
Citera
2010-03-24, 10:51
Medlem
Cregers avatar
handlar mer om proportionerna än om storleken för min del, tjejer kan va jävligt heta oavsett om dom är tjocka eller smala bara det sitter "rätt".
Citera
2010-03-24, 11:03
Medlem
IQzeagulls avatar
Jag har den stora lyckan att ha ett fruntimmer jag finner perfekt, och hennes figur får andra hanar att dregla av avund när det gås på lokal.

Den perfekta kvinnan ser ut som följer:

173cm lång
67 Kg
Vältränad med tjejmuskler (synliga ben och arm-muskler)
Lite "hull" som gör att trosbanden bildar en liten fördjupning i huden, samt att tighta jeans gör att det bygger ut "liiite" vid byxkanten
Och nu till det bästa... En äkta, strutformad 75-F kupa som bygger "framåt" i stället för "nedåt"
Dvs, mycket stora bröst men inte så stora att det ser konstigt ut. När pattarna är framme i mitt ansikte så har tjejen en bra bit kvar så att säga...

Jag älskar stora äkta bröst, och detta kan kompensera för mycket annat hos en kvinna...
Det som får mig att tappa lusten hos en kvinna är om de är extremt magra eller feta, samt gud förbjude OM DE HAR SMÅ BRÖST... Att ha sex med en snygg platt tjej är som att köra Ferrari med 13" fälgar.
Citera
2010-03-24, 13:30
Medlem
Rumles avatar
Nej nej,
en tjej ska se ut som Sara Wedlund, liten behändig, trång, inga stora rattar som blir hängiga med åren.
Petite med andra ord.
Citera
2010-03-24, 15:20
Medlem
BubblesDeVeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQzeagull
Jag har den stora lyckan att ha ett fruntimmer jag finner perfekt, och hennes figur får andra hanar att dregla av avund när det gås på lokal.

Den perfekta kvinnan ser ut som följer:

173cm lång
67 Kg
Vältränad med tjejmuskler (synliga ben och arm-muskler)
Lite "hull" som gör att trosbanden bildar en liten fördjupning i huden, samt att tighta jeans gör att det bygger ut "liiite" vid byxkanten
Och nu till det bästa... En äkta, strutformad 75-F kupa som bygger "framåt" i stället för "nedåt"
Dvs, mycket stora bröst men inte så stora att det ser konstigt ut. När pattarna är framme i mitt ansikte så har tjejen en bra bit kvar så att säga...

Jag älskar stora äkta bröst, och detta kan kompensera för mycket annat hos en kvinna...
Det som får mig att tappa lusten hos en kvinna är om de är extremt magra eller feta, samt gud förbjude OM DE HAR SMÅ BRÖST... Att ha sex med en snygg platt tjej är som att köra Ferrari med 13" fälgar.

hahaha yeaaah! later tajt och bra. Mitt krav ar att dom skall trana da blir dom oftast tajta...om dom inte ar feta fran borjan dvs. feta grisar som aldrig ror pa flasket, roker och super. ater mcD och pizzor. kakor och gradde. kliar sig och forsoker fa ut trosorna som har fastnat nanstans mellan deras celluitfyllda skinkor. gaddhang, celluiter pa vaderna! man ser inte fotknolarna for allt fett. fy fan nu blir jag upprord igen!
Citera
2010-03-24, 16:11
Medlem
Mr.Pelles avatar
Jag gillar mörka tjejer med stor byst och häck, gärna lite lätt undergivna.......
Citera
2010-03-24, 16:45
Medlem
givves avatar
Jag kollar alltid helheten, har varit med tjejer från 1.55 till 1.80. Den önskvärda längden för mig ligger på runt 1.65 - 1.75, då slipper man böja huvudet så långt för att kyssas osv (är själv strax under 1.82).
Citera
2010-03-25, 11:02
Medlem
Mr.Pelles avatar
Tjejen måste ju vara snygg och attraktiv med långt hår. Det måste finnas en snygg förpackning annars är det kört
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in