• 2
  • 3
2010-03-26, 15:01
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Flisa
Nej, menade inte att likställa det med enbart energiinehållet. Men ALLT är relativt, klart käkar man 1kg bacon och en tub bea så täcker man säkert endel. Men då blir man en säl på köpet.
Förtydligande: för fattigt innehåll av mikronutrienter och alldeles för dålig sammansättning av makronutrienter.

Säger inte du emot dig själv där?

Då beror det ju på vad du anser vara onyttigt och i vilken mängd.
Jag skulle inte basera en kost på äpplen heller, hajar du hur jag menar? Jag var mest bara nyfiken på om du tyckte att feta såser och bacon var dåligt i sig eller om det bara var svullandet du tyckte var fel.
Citera
2010-03-27, 02:09
Medlem
Krehs avatar
Har ätit såhär sen i januari, då jag började årets deff. Har även ätit så tidigare. Passar mig bra, men det kan bli lite jobbigt att träna efter 40h+ på fastande mage.
Citera
2010-03-27, 08:17
Medlem
Fröken_Flisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Jag skulle inte basera en kost på äpplen heller, hajar du hur jag menar? Jag var mest bara nyfiken på om du tyckte att feta såser och bacon var dåligt i sig eller om det bara var svullandet du tyckte var fel.

Jaha, nej nej att en sås är fet tycker jag inte är dåligt. Och bacon är iaf gott Det är en fråga om balans bara, så "basera sin kost på"...nope
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in