2010-03-23, 13:13
Medlem
Front-de-Boeufs avatar
Hej Bullen! Jag har ett problem...

Jag gillar att se min dam i snygga trosor, och eftersom jag är mer inspirerad av detta än vad hon själv är så blir det i första hand jag som får sköta inköpen om det ska bli något i min smak (string går fetbort).

Nu är det så att det känns lite avigt och pinsamt att ställa sig på Åhléns, Lindex eller H&M som ensam kille och titta på trosor... Det är på sätt och vis rätt fånigt, för jag som kille skulle aldrig reagera på om en tjej stod och tittade på kalsonger, men något med trostittandet får mig att känna mig som en ful gubbe (är tretti-nånting).

Så tjejer, reagerar ni ifall ni är på en vanlig klädaffär om det är en snubbe som kollar på trosor? Tittar ni snett och garvar eller kan man känna sig lugn?
Citera
2010-03-23, 13:18
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Front-de-Boeuf
Hej Bullen! Jag har ett problem...

Jag gillar att se min dam i snygga trosor, och eftersom jag är mer inspirerad av detta än vad hon själv är så blir det i första hand jag som får sköta inköpen om det ska bli något i min smak (string går fetbort).

Nu är det så att det känns lite avigt och pinsamt att ställa sig på Åhléns, Lindex eller H&M som ensam kille och titta på trosor... Det är på sätt och vis rätt fånigt, för jag som kille skulle aldrig reagera på om en tjej stod och tittade på kalsonger, men något med trostittandet får mig att känna mig som en ful gubbe (är tretti-nånting).

Så tjejer, reagerar ni ifall ni är på en vanlig klädaffär om det är en snubbe som kollar på trosor? Tittar ni snett och garvar eller kan man känna sig lugn?

Haha! Jag är fan inte riktigt bekväm med sånt där heller.

Tror dock inte att tjejerna tycker det är konstigt. Dom flinar säkert åt sin kompis och ser att en kille försöker hitta trosor åt sin flickvän som fyller år eller liknande. Dom tycker nog snarare att det är lite smågulligt. Så jag tror du kan vara lugn.
Citera
2010-03-23, 13:19
Bannlyst
Haha, detta gav mig ett gott skratt!
Du är ingen ful gubbe (älskar uttrycket), de runt omkring hajar nog att de inte är till dig!
Jag skulle nog inte ens höja på ett halvt ögonbryn om en herre i sina bästa år står och kollar på trosor.

Ha inte tungan ute och flåsa bara, så är det inga probs, mannen!
Citera
2010-03-23, 13:20
Bannlyst
Om en tjej skulle kolla lite konstigt på dig så kan du ju säga att de inte är till dig.
Citera
2010-03-23, 13:26
Medlem
AlexOnTops avatar
Först hade jag väl reagerat konstigt, men man fattar ju att du inte handlar till dig själv. Sett dig som en gullig pojkvän som försöker göra nåt fint för din tjej liksom.
En gång gick jag till och med fram och frågade om en kille behövde hjälp xD (jag jobbade inte där). Han behövde hjälp med storlekarna .
Citera
2010-03-23, 14:04
Medlem
Twofishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Front-de-Boeuf
Nu är det så att det känns lite avigt och pinsamt att ställa sig på Åhléns, Lindex eller H&M som ensam kille och titta på trosor...

Första gången jag skulle inhandla underkläder åt en tjej kände jag mig riktigt uttittad, även om det nu kanske inte riktigt var så.

Hur som helst löste jag det genom att be om hjälp av en expedit nästa gång. Det kändes betydligt bättre att stå och titta på underkläder med en kvinna bredvid.
Citera
2010-03-23, 14:05
Medlem
humor-mes avatar
Nej, bryr mig inte nämnvärt. Men en gång skrattade jag tyst åt en man som stod och fumlade bland bh:arna och tappade dem och hade sig.
Citera
2010-03-23, 14:11
Medlem
Sånt orkar man väl inte bry sig om?
Kan du inte tänka att du har det perfekta svaret om någon frågar varför du tittar på trosor, att det är för att det är till din flickvän. Då är det ju inte så konstigt. Chansen att någon frågar är väl 1%, men du behöver ju inte bry dig om ngn kollar skumt, eftersom du vet själv att du inte kollar för att du är snuskgubbe
Citera
2010-03-23, 14:13
Medlem
heeliumapas avatar
Är väl inget konstigt med det? Tror nog snarare tjejerna tänker att du kommer köpa det som en present till din tjej.
Citera
2010-03-23, 14:14
Medlem
Front-de-Boeufs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ourglace
Sånt orkar man väl inte bry sig om?
Kan du inte tänka att du har det perfekta svaret om någon frågar varför du tittar på trosor, att det är för att det är till din flickvän. Då är det ju inte så konstigt. Chansen att någon frågar är väl 1%, men du behöver ju inte bry dig om ngn kollar skumt, eftersom du vet själv att du inte kollar för att du är snuskgubbe
Haha, fast det är väl det som är grejen... man kollar ju lite för att man vet att trosorna ska se snygga ut på frun och att det i sin tur kanske ska kunna leda till något roligt!

Det är ju liksom inte det att jag tror att folk ska se mig som transvestit (haha, fast nu kanske man får ha ångest över det också!), utan mer det att det känns som om tjejer/expediter tänker att "jaha, där står han och ska hitta något för att spica upp frun med, det pinsamma porriga gubbslemmet". Ungefär som att ställa sig på Apoteket och handla en dildo, liksom (finns det förresten verkligen någon som handlar sexleksaker på apoteket?).

Jag tror jag är feminism-skadad.
Citera
2010-03-23, 14:30
Medlem
Kariminells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexOnTop
Först hade jag väl reagerat konstigt, men man fattar ju att du inte handlar till dig själv. Sett dig som en gullig pojkvän som försöker göra nåt fint för din tjej liksom.
En gång gick jag till och med fram och frågade om en kille behövde hjälp xD (jag jobbade inte där). Han behövde hjälp med storlekarna .

Fan va gulligt!
Citera
2010-03-23, 14:40
Medlem
smokeymcpots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Om en tjej skulle kolla lite konstigt på dig så kan du ju säga att de inte är till dig.
eller så gör man precis tvärtom
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in