2010-03-22, 22:16
  #1
Medlem
problemchilds avatar
Tjena, tog en propavan för 2 timmar sen och frågan är hur det blir om jag inte sover inom 60-120 efter dosering som man blir tillsagd?
Citera
2010-03-22, 22:17
  #2
Bannlyst
Myrkrypningar i benen om du har tur kanske?
Citera
2010-03-22, 22:17
  #3
Medlem
problemchilds avatar
Så.. inget riktigt farligt?
Citera
2010-03-22, 22:19
  #4
Bannlyst
Nej
Citera
2010-03-22, 22:20
  #5
Medlem
problemchilds avatar
har du nån källa på det ? lite rädd för mowgli bara!
Citera
2010-03-22, 22:22
  #6
Bannlyst
Nej, har ingen källa på det men propavan är ett riktigt klent piller, så nej det är inte farligt.
Kolla FASS om du vill: http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19600628000017&DocTypeID =7

Mowgli bits inte
Citera
2010-03-22, 22:50
  #7
Medlem
Tetrametyls avatar
Effeken går över, de är insomningspiller och fungerar bara ett kort tag. Du kanske är tröttare än du skulle varit annars.
Citera
2010-03-22, 22:53
  #8
Medlem
tar du 50 st kanske du kommer må lite konstigt. men annars nej, det är ett klent bajspiller
Citera
2010-03-22, 23:22
  #9
Medlem
Tetrametyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
tar du 50 st kanske du kommer må lite konstigt. men annars nej, det är ett klent bajspiller

Magont kanske. Tyvär måste jag säga att ditt inlägg kan vara dagens underdrift.
Citera
2010-03-23, 00:23
  #10
Medlem
1,2-tetraheptans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tetrametyl
Effeken går över, de är insomningspiller och fungerar bara ett kort tag. Du kanske är tröttare än du skulle varit annars.
Uhm.. nej, det är inte egentligen bara ett insomningspiller. Dess trötthetseffekt sitter i. Ofta kan den sitta i jävligt länge. Typ till-nästa-morgon-länge.
Men ingen ballt kommer hända, nej.
Citera
2010-03-23, 00:31
  #11
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av problemchild
Tjena, tog en propavan för 2 timmar sen och frågan är hur det blir om jag inte sover inom 60-120 efter dosering som man blir tillsagd?
Själv tog jag 50 mg Propavan för fyra och en halv timmar sedan. Känner mig nu lite trött och dåsig. Ska strax ta 2 x 5 mg Nitrazepam och därefter lägga mig.

Jag har legat vaken en hel natt på 50 mg Propavan en gång. Inget speciellt hände, blev bara trött och dåsig, fast inte tillräckligt för att somna.
Citera
2010-03-23, 10:12
  #12
Medlem
Tetrametyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1,2-tetraheptan
Uhm.. nej, det är inte egentligen bara ett insomningspiller. Dess trötthetseffekt sitter i. Ofta kan den sitta i jävligt länge. Typ till-nästa-morgon-länge.
Men ingen ballt kommer hända, nej.

Jag fick dem iaf för det syftet, men de sitter ju i ett tag det kan jag inte neka. Dock så känner jag att om man inte somnade innom 45-90 min efter man tagit dem så kunde man lika väl dygna.
__________________
Senast redigerad av Tetrametyl 2010-03-23 kl. 10:13. Anledning: Fel
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in