2010-03-22, 20:38
För 4:e gången på ett par år vart jag tvungen att besöka akuten. Varenda gång så är väntrummet fullt med invandrare och deras ungar. Skitkul när man kommer in med sårskada i vaden efter motorsågen
. I vilket fall så är det ett gäng även denna gång. Efter nån timme med blodet droppande blev jag uppropad. Då reser sig den mest högljudda invandraren och SKRIKER till sköterskan att han var före. WTF? Hon började förklara att jag var ganska illa skadad och behövde komma till läkare snabbare än honom. Invandraren replikerade att han faktiskt väntat 2 timmar och faktiskt har ont i axeln. Sköterskan förklarade tålmodigt att en smärtande axel får vänta om en person med relativt stor blödande sårskada kommer in. Då svarar idioten att det snart börjar ett program på tv han ska hem och se, hans familj väntar, han måste handla blablabla. Mitt tålamod tryter och jag säjer till honom att hålla käft, sätta sig ner och låta folk sköta sitt jobb. Då börjar idioten knuffa mig, med armen som sitter på den skadade axeln! Jag knuffade tillbaka så han hamnade i stolen med helt jävla stirrande psykopatiska ögon. Nu lägger sig min polare i och ber babianen att lugna ner sig, vänta på sin tur, och sen får alla hjälp och kan åka hem och vila lite innan jobbet nästa dag. I vanlig ordning svarar babianen att han inte jobbbar, men att han har jävligt bråttom
. Polaren och jag tittade på varandra, suckade och följde sköterskan in.
Det intressanta i detta är att det är samma jävla visa varenda gång en babian är inblandad i svensk sjukvård. De ska ALLTID gå före, har ALLTID nån lam jävla ursäkt.
Mitt förslag är att skapa sjukhus enbart för invandrare. Vad tycker ni?

Det intressanta i detta är att det är samma jävla visa varenda gång en babian är inblandad i svensk sjukvård. De ska ALLTID gå före, har ALLTID nån lam jävla ursäkt.
Mitt förslag är att skapa sjukhus enbart för invandrare. Vad tycker ni?