2010-03-21, 20:38
Bannlyst
1/5, 2/5, 3/5, 4/5, 5/5 ? Rösta!
Citera
2010-03-21, 20:43
Medlem
Sokans avatar
4/5

skulle vara 5 om vi tog guld i hockey
Citera
2010-03-21, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sokan
4/5

skulle vara 5 om vi tog guld i hockey

Håller med!
Citera
2010-03-22, 10:56
Medlem
InnocentWar1s avatar
Nej jag ratar det och röstar inte.
Citera
2010-03-22, 14:48
Medlem
4+

Det nästa bästa Vinterolympiaden genom tiderna om vi ser till antal guld och medaljer. Samtidigt får man betänka att det är fler grenar i dagens Olympiader än i dom tidiga men helt klart en av Sveriges fem bästa Vinterolympiader genom tiderna. Ända plumpen är Tre Kronors medalj miss och Jonssons totala fiasko och sammanbrott. Tre Kronor kommer tillbaka men frågan är om Jonsson kan resa sig.

Förbundet borde haft en krisplan, det ser faktiskt inte alls lovande ut. Jag trodde hon skulle komma tillbaka starkt i världscupen men hon är helt knäckt. Hon borde faktiskt avbryta tävlandet för denna säsong och ta en liten timeout och sen göra en nysatsning mot VM och nästa OS. Riktigt trist om hon inte förmår komma tillbaka.

Visar också så mycket större en Olympiad är ett Skidskytte-VM. Hon var helt enkelt inte mentalt redo och åker nu runt som en trafikdödad struts i spåren och skjuter som en skelögd mongol.

/M
Citera
2026-03-02, 18:50
Medlem
Riksreptilens avatar
En rak fyra,
efter att jag sett de glada minerna som Björn Ferry och de tre andra skidskyttarna i staffetlaget har när de efter 16 år i kväll fick sina bronsmedaljerna.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/n1QlOJ/har-far-svenska-skidskyttelandslaget-sitt-os-brons-16-ar-senare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in