• 2
  • 3
2010-11-28, 23:29
Medlem
k0das avatar
hur mycket skulle det uppskattas med en morderniserad ts/ventrilo/mumble loader? ( självklart fri från virus - i dont do that shieeetttt >:-| )
Citera
2010-11-29, 03:43
Medlem
RiddareRalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k0da
hur mycket skulle det uppskattas med en morderniserad ts/ventrilo/mumble loader? ( självklart fri från virus - i dont do that shieeetttt >:-| )
Fan vad grym du är!

Ge mig
Citera
2010-11-29, 05:38
Medlem
k0das avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiddareRalf
Fan vad grym du är!

Ge mig
ser det ut som att jag skryter? jag vill veta om det finns någon mening att lägga ner tid på detta projekt eller skita i det om alla beter sig som dig.
Citera
2010-11-29, 11:58
Medlem
ventinizor finns redan
Citera
2010-11-29, 16:48
Medlem
k0das avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishtank
ventinizor finns redan
den tacklar precis de problem jag hade tänkt fixa från ventmix, tex det att det inte fanns någon backup/restore när man hoppar mellan olika ventrilo versioner så att lösen och annat sa poff, kan du vara vänlig och dra lite screenshots på programmet då google inte har något att erbjuda.
Citera
2010-11-29, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av k0da
den tacklar precis de problem jag hade tänkt fixa från ventmix, tex det att det inte fanns någon backup/restore när man hoppar mellan olika ventrilo versioner så att lösen och annat sa poff, kan du vara vänlig och dra lite screenshots på programmet då google inte har något att erbjuda.

Mmm använde själv ventmix förut men gud vad mycket bättre ventinizor är

Här kommer ett screenshot iaf
väldigt basic layout på det sen startar den bara programmen när man trycker på ikonen såklart

http://i55.tinypic.com/dlj0if.png
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in