• 2
  • 3
2010-03-21, 05:34
Medlem
Kights avatar
Att du litar p en affr som elgiganten visar bara att du r ung och naive, de r bara ute efter att tjna pengar p medel svensson med 0 dator kunskap, hade jag varit du hade jag kortslutit hela systemet och gnllt p att "datorn blixtrade sen bara dog, och en sdan ostabil sak vgar du inte ha i huset, och sger dom ntt ber du prata med chefen (r du under 18 ta med frldrar och bertta hur elgiganten lurade av dig dina spar pengar) acceptera inte ett nej, r du bara lite "p" s kommer du att g drifrn med pengarna tillbaka i vrsta fall en lika dan dator du sedan kan slja p blocket och sedan be mig eller ngon annan om hjlp att vlja ut delar till en bra speldator som presterar dubbelt s bra fr lngt under 14 papp
Citera
2010-03-21, 17:48
Medlem
Demonics avatar
Orkar inte lsa hela jvla trden s skriver efter bsta frmga.

Du nmnde inte ett skit om vilket OS du kr lr om den var installerad frn butik.

r den det r det sjlvklart DRFR datorn gr segt, eftersom dom lgger in en satans massa jvla skitprogramvaror som du aldrig ngonsin kommer att anvnda. Dom ligger dessutom i autostart och knullar upp din dators kapacitet.
Avinstallera alla program du inte anvnder, kr sen en rensning med GLARY UTILITIES och ADVANCED SYSTEMCARE fr att rensa bort skrp frn dom.
Kr sen GAME BOOSTER varje gng du spelar fr att stnga av alla ondiga program och systemtjnster fr att maximera datorns kapacitet. Game Booster kommer ox frn iobit.com som gr Advanced SystemCare.

Glary finns p: glaryutilities.com
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in