• 2
  • 3
2010-03-21, 05:34
Medlem
Kights avatar
Att du litar på en affär som elgiganten visar bara att du är ung och naive, de är bara ute efter att tjäna pengar på medel svensson med 0 dator kunskap, hade jag varit du hade jag kortslutit hela systemet och gnällt på att "datorn blixtrade sen bara dog, och en sådan ostabil sak vågar du inte ha i huset, och säger dom nått ber du prata med chefen (är du under 18 ta med föräldrar och berätta hur elgiganten lurade av dig dina spar pengar) acceptera inte ett nej, är du bara lite "på" så kommer du att gå därifrån med pengarna tillbaka i värsta fall en lika dan dator du sedan kan sälja på blocket och sedan be mig eller någon annan om hjälp att välja ut delar till en bra speldator som presterar dubbelt så bra för långt under 14 papp
Citera
2010-03-21, 17:48
Medlem
Demonics avatar
Orkar inte läsa hela jävla tråden så skriver efter bästa förmåga.

Du nämnde inte ett skit om vilket OS du kör lr om den var installerad från butik.

Är den det är det självklart DÄRFÖR datorn går segt, eftersom dom lägger in en satans massa jävla skitprogramvaror som du aldrig någonsin kommer att använda. Dom ligger dessutom i autostart och knullar upp din dators kapacitet.
Avinstallera alla program du inte använder, kör sen en rensning med GLARY UTILITIES och ADVANCED SYSTEMCARE för att rensa bort skräp från dom.
Kör sen GAME BOOSTER varje gång du spelar för att stänga av alla onödiga program och systemtjänster för att maximera datorns kapacitet. Game Booster kommer oxå från iobit.com som gör Advanced SystemCare.

Glary finns på: glaryutilities.com
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in