2010-03-20, 12:15
Medlem
Jag har problem med usb port, det är så att om man drar ut och in en usb-grej några ggr så låser sig usb-porten. det står även om det i denna länk
http://support.microsoft.com/kb/817900
problemet är ju bara att det är så jävla omständigt att hålla på och starta om datorn hela tiden och sånt.
Om ni undrar varför man drar ut och in med en usb grej, så är man ju tvungen till det ibland, när jag skulle flasha mobilen tex med xs++ då ska man dra ut kabeln efteråt och när man sen sätter i den så låter signalen inte likadant som när man brukar stoppa i grejer. och det blir ett fel i device manager drivrutiner redan installerade står det på infon. jag har win7 men problemet finns nog i de flesta win versioner. skulle också vara bra att kunna se typ nån karta över alla usb devices som är/har varit inkopplade? jag har för mig att jag hört nåt om det. det vore bra för vi använder flera olika sorters skrivare och när man inte använder samma usbport som man gjorde förra gången så funkar det inte ibland och strular. det är på xp-datorer iofs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in