Jag ar i NZ och har inte riktigt tillgang till mitt vanliga fina gras, hur som helst sa har de ett par headshops i staden jag bor i. http://www.cosmiccorner.co.nz/
Nagon som har nagra erfarenheter av deras rokmixar som kan vara varda att kopa?
nja, salvia ar inte riktigt my cup of tea.. blir valdigt varm och det kliar bara en massa pa ryggen. Inte vart 5 minter av rus for allt kliande..
Ar mer ute efter ngt att roka framfor mitt 1000bitars pussel.
oki, priserna vet jag inte om de ar hoga lr lag, NZD star i ungerfar 5.1 mot den svenska kronan vilket latt kan missupfattas. Well, far val ge mig ut pa jakt efter ngt annat lr helt enkelt bara prova det som finns till hands.
Den enda tillverkaren som jag känner igen där är väl London Underground, dvs mixen Dream. Har provat den och har för mig att den var helt ok. Även Aroma är väl från samma tillverkare men den vet jag inget om.
Dream fungerar iaf men priserna ser ju inte speciellt roliga ut.
oki, priserna vet jag inte om de ar hoga lr lag, NZD star i ungerfar 5.1 mot den svenska kronan vilket latt kan missupfattas. Well, far val ge mig ut pa jakt efter ngt annat lr helt enkelt bara prova det som finns till hands.
Finns väl fler sidor dom har väl även shop ute som du kan gå till o fråga i affären
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!