Citat:
Ursprungligen postat av dzzdejavu
Jag har under en längre tid kanske 5-6 månader inte kunnat hålla tätt just efter jag kissat.
Speciellt när jag böjer mig ner eller något just efter så kommer det några droppar som är jävligt irriterande.
någon som har förslag på vad det kan vara?
Aaah, efterkiss. Den gamla klassikern.
Ett enkelt men ändå effektivt tips jag kan dela med mig av är att samtidigt som du river av papper till det vanliga torkandet, så river du även av två extra ark, viker ihop dessa och lägger åt sidan. När du sedan är klar och drar upp kallingarna igen så tar du och lägger nyss avrivna ark mellan din käraste ägodel och kalsongtyget. Sen är det bara till att studsa runt som vanligt. Skulle det ack så förargliga efterkisset göra sig påmint är det bara till att langa upp det som vi i mina kretsar kallar efterkisservetten och dumpa i toastolen. Visst, principen må påminna om nån form av kvinnligt mensskydd, men hellre det än att att behöva gå runt med fuktig kalsongfront.
Ett varningens ord dock. Om du har kvinnobesök som det planeras intimare umgänge med, se för guds skull till att plocka bort efterkisservetten
innan du lämnar badrummet och slår dig ner i soffan igen. En kvinnlig hand som finner efterkisservett i pojkes kalsong innebär till 100% säkerhet att det inte blir något ligga av den kvällen.