2010-03-18, 08:00
Medlem
H0lkens avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article6797440.ab

Så vem kan det vara? Jag gissar på Joel Kinnaman?
Citera
2010-03-18, 08:03
Medlem
Masthalss avatar
Det gör jag med. Han var den första jag kom att tänka på i detta.
Citera
2010-03-18, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masthals
Det gör jag med. Han var den första jag kom att tänka på i detta.

Stackars krake! Jobbigt nära fiktionen. Inte lika allvarligt, men tillräckligt.
Citera
2010-03-18, 08:07
Medlem
towbs avatar
Hahaha samma här faktiskt!
Citera
2010-03-18, 08:12
Medlem
hanumans avatar
Texten antyder att det är en person som inte varit framträdande i väldigt många filmer. Snarare någon som slagit igenom i en film, kanske nyligt. Det talar emot Kinnaman, men inte helt...

Det som dyker upp spontant är då övriga Snabba Cash-gänget bara för att det vore så passande till filmens tema...

Matias Padin Varela, f 23 juni 1980
Mahmut Suvakci, 10 augusti 1980

Högoddsare får väl vara Joel Kinnaman, f 25 november 1979. Lite för etablerad för att beskrivas enl. ovan.
Citera
2010-03-18, 08:12
Medlem
quaertys avatar
I så fall gissar jag på Matias Padin Varela. Men det borde finnas någon som har bättre koll.
Citera
2010-03-18, 08:23
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanuman
Texten antyder att det är en person som inte varit framträdande i väldigt många filmer. Snarare någon som slagit igenom i en film, kanske nyligt. Det talar emot Kinnaman, men inte helt...

Det som dyker upp spontant är då övriga Snabba Cash-gänget bara för att det vore så passande till filmens tema...

Matias Padin Varela, f 23 juni 1980
Mahmut Suvakci, 10 augusti 1980

Högoddsare får väl vara Joel Kinnaman, f 25 november 1979. Lite för etablerad för att beskrivas enl. ovan.
Som större skådis är han ju ganska ny, är väl i princip bara johan falk och snabba cash som han haft stora roller i som är stora filmer? Sen finns det inte så jävla mycket mer att välja på som folk känner igen han ifrån. Tycker inte att artikeln skulle antyda att det var någon ny skådis heller. Fast iofs. annars hade det väl stått "folkkär skådespelare gripen för knarkbrott på innekrog i stockholm!" och då vet man att det antingen är persbrandt, flinck eller typ tre till som man kan välja på...
Citera
2010-03-18, 08:28
Medlem
snurre-spratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towb
... väl stått "folkkär skådespelare gripen för knarkbrott på innekrog i stockholm!" och då vet man att det antingen är persbrandt, flinck eller typ tre till som man kan välja på...
haha, knappast att ens Aftonhoran skulle kunna kalla Flinck för "folkkär".
Citera
2010-03-18, 08:31
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurre-spratt
haha, knappast att ens Aftonhoran skulle kunna kalla Flinck för "folkkär".
Haha är inte alla som synts på tv mer än fem minuter folkkära enligt dom?!
Citera
2010-03-18, 08:44
Medlem
HerrMoros avatar
Kinnaman är både aktuell och etablerad men han bor i utlandet, och ja. Det var även min första spontana gissning.

Är det ingen som tippar på någon av bröderna Fares eller valfri dramaten-slusk? Tror rubriken hade sett annorlunda ut om det var typ Tobbe Trollkarl eller någon annan.

Det jag inte fattar är varför det är en så stor grej när halva aftonbladet&Tv4-redaktionen, mfl snortar järnet. Så urvalet är ganska stort.

Är förresten inte Torsten liiite för gammal?
Citera
2010-03-18, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av towb
Haha är inte alla som synts på tv mer än fem minuter folkkära enligt dom?!

Flinck knarkar hemma. Måste vara någon annan..
Citera
2010-03-18, 08:47
Avslutad
Det är nog inte Micke Nykvist iaf.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem