• 1
  • 2
2004-03-13, 10:40
Medlem
Alalones avatar
Har vaknat till liv nu...

Först mådde jag rätt ok. Hörseln blev konstig och fick svårt att fixera blicken. Lade mig och drömde i vaket tillstånd. Sen somnade jag och vaknade vid halv åtta. Skulle kolla på gladiatiorerna. Det blev som i en dvala, öppnade ena ögat ibland. När jag rörde mig blev jag yr och illamående. Sen sov jag åter till tre på natten. Blev med jämna mellanrum aldeles svettig och varm. Mår fan fortfarande illa och är yr.

Nej det var ingen behaglig upplevelse...Men kan vara bra att ha om man inte har mat & cigg. Då kan man ju sova bort några dagar..
Helt klart inte min drog...
2004-03-13, 11:33
Medlem
Berberines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sissy
pff.. som placeboeffekten då? inbillningstripp.. jippie..

är du van vid starkare opiater/opioder så är inte så konstigt om du anser att tradolan inte funkar. Det är ju inget kraftfullt Opium vi snackar om. Men tradolan funkar enligt mig typ som folköl i jämförelse med sprit. Man tar ett par, tre stycken och börjar känna av att man har druckit alkohol, dock är man inte ens inärheten av att börja bli full... Så tycker jag det känns. som att man lutar sig mot opiatväggens mjuka sidor, utan att för den delen ramla igenom till dess värld...
2004-03-13, 14:46
Medlem
Deleriums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alalone
Har vaknat till liv nu...

Först mådde jag rätt ok. Hörseln blev konstig och fick svårt att fixera blicken. Lade mig och drömde i vaket tillstånd. Sen somnade jag och vaknade vid halv åtta. Skulle kolla på gladiatiorerna. Det blev som i en dvala, öppnade ena ögat ibland. När jag rörde mig blev jag yr och illamående. Sen sov jag åter till tre på natten. Blev med jämna mellanrum aldeles svettig och varm. Mår fan fortfarande illa och är yr.

Nej det var ingen behaglig upplevelse...Men kan vara bra att ha om man inte har mat & cigg. Då kan man ju sova bort några dagar..
Helt klart inte min drog...
Låter lite som en överdos, eller på gränsen iaf. Nästa gång, börja med två, sen känner du efter om du behöver fylla på med mer.
Brukar aldrig känna illamående på tramadol, dock på temgesic och subutex brukar jag bli väldigt illamående om jag inte ligger still.
2004-03-13, 16:23
Medlem
tjosan

felinlägg
2004-03-13, 16:23
Medlem
tjosan

kan man inte plocka bort sånna?
2004-03-13, 16:24
Medlem
anyway

Rusen av Tradolan/tramadol/nobligan kan liknas vid ett par glas vin. Ungefär samma som Kodein,,,treo comp eller citodon.
Dom är beroendeframkallande, och äter man dem länge så är det ett helvete att sluta med dem. Åt sånna piller i 10 år, glöm inte att kännslan när man har en härlig natt med tjejen ofta försvinner helt, och det kan ta ett par dagar innan det kommer tillbaka.

Mitt råd, ät inte många eller ofta..

Report Post | IP: Logged
2010-05-06, 16:31
Medlem
arndidits avatar
Det är ju inte så att man bara kan säga att man kommer må bra på 3-4 st mg är det viktiga dom flesta brukar säga ca 500 mg men inte över 900
2010-05-06, 16:35
Medlem
Himmler!s avatar
Fortsätt i någon av trådarna i opiater/opioider.

Mod.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in