2010-04-10, 08:52
Citat:
Ursprungligen postat av hinhale
Hehe, word up. Om man tror att något går ur kroppen så fort man stoppar i något nytt, i stil med konceptet Jag drack pommac och sprit, och till min förfäran blev jag full, men tack och lov hade jag ju pommac som neutraliserade det hela

Citera
2010-04-10, 16:53
Medlem
Rullade en fet joint av det nu som jag puffat på ett tag nu, har aldrig rökt en rökmix och är både lite skeptisk och försiktig, håller mig helst till cannabis. Får se om det händer nåt med mig, om det är ett totalt jävla nerköp eller ej. Hade lite tobak i också, för jag visste inte om man skulle ha det eller ej. Brukar dock röka weed rent.

Tycker mig känna något nu, men det känns extremt lite och enbart en bodystone, inget har gått upp i huvudet (än iaf). Men eftersom det är så lite såundrar jag om det kanske bara tar lite längre tid, ifall det är en nickokick (röker inte cigg vanligtvis) eller om jag rökt för lite. Ja, om det här nu inte suger.
Citera
2010-04-10, 17:13
Medlem
Okej, nån form av drog är det ju i skiten som påminner litegrann om weed. Men det är ju typ bara dom dryga effekterna nästan, förutom att jag blev lugn inombords då. Men det här gjorde mig seg och bodystone:ad, fast ganska lite ändå jämfört med weed.

Pris och effekt gör att jag säger: aldrig igen om det inte är omöjligt att få tag på the real deal. Tror nästan att det här skulle kunna få en att somna (det kanske är krossad sömnmedicin i skiten?).

Ganska bortkastade pengar känns det som, men kanske något för dom som kan få panikångest av the mind flying capabilities av riktig cannabis.
Citera
2010-04-10, 17:35
Medlem
Efter lite mer tid och lite mer rökande så kan jag säga att man helt klart blir stenad av detta, men inte bäng och jag flyger inte i själen,även om jag känns lite lättare inombords. Skulle jag besrkiva det för nån som inte är van marijuanarökare skulle jag nästan beskriva det som en fylla vid fullt medvetande jämfört med en sinnesförvränging (riktigt cannabis). Jag är stenad i kroppen och lite i känslan men inte i huvudet.

Det tog död på cannabissuget men gjorde mig sovtrött, ska lägga mig i badet och sen gå till sängen
Citera
2010-05-17, 21:19
Medlem
2dopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
Du får inte skriva så som SN har gjort så dom bryter mot lagen i vanlig ordning!

"dofttid på cirka 2 timmar"

:P
Citera
2010-07-20, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2dope
"dofttid på cirka 2 timmar"

:P

Önskar jag aldrig gett dig något gratis......du är inte värld det.
Citera
2010-07-21, 19:16
Medlem
hmm.. beställe 2 påsar pga det billiga priset, (frakten på postförskott är ju ganska dyr)
måste säga att jag fick upp mina förhoppningar när det luktade som BW och smakade som det gamla hederliga SPICE (cp47)
tände den första rent för man fatta ju ändå att det skulle vara skit efter vad man läst här och vad det kostade,

kände lite smått hur det började komma upp i nått men sen bara tvär dog det, blev lite seg i ca 10 min,
men va så sjukt sträv rök på rent så blandade det med tobak och det blev lenare (lite tobak bara),
så sen nu efter ca en timme o 20min e vi uppe på 6-7 pipor o en jolle,

smakar bättre i jolle men tar mindre (eller som om de gör någon spec skillnad på detta, en minut hit eller dit)

men funderar på att spara undan en del o ha när man får hem J-G om någon dag o blanda med detta iställe för tobak o kolla om det boostar på nå,

kanske är en bra idè?
Citera
2010-07-21, 20:15
Medlem
Lime-Limes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptHowdy
men funderar på att spara undan en del o ha när man får hem J-G om någon dag o blanda med detta iställe för tobak o kolla om det boostar på nå,

kanske är en bra idè?
Kör på det. Så skulle jag också ha gjort.
Citera
2010-07-21, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lime-Lime
Kör på det. Så skulle jag också ha gjort.

kör på lite mer nu ikväll för att försöka få i sig nå som man kan sova sen,
sen ska ja FÖRSÖKA hålla kvar resterande. i 2 dagar, men man vet ju hur det brukar bli :P
Citera
2010-08-05, 14:51
Medlem
testat de nu när de kostar 150:-/5an och de är sjukt värt, dock är de kort rus som fan.
Citera
2010-08-06, 14:01
Medlem
Ja har testat bambo djungle och tycker det är värt priset som det ligger på nu, 149 :- för 5 gram på legalhigh just nu !
Citera
2010-08-21, 10:17
Medlem
deadsets avatar
På TOK för snålt med cannabinoidpulver i denna påse. Cannabinoiden själv är det inget fel på, men det är ett jävla meck och pill om man vill komma åt den. Att röka påsens innehåll som det är finns det ingen poäng med, eftersom som så få cannabinoidkristaller följer med i varje nypa att ingenting ändå händer.

Pillar man dock till sig ett gäng kristaller och röker, så kan man faktiskt bli smått stenad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in