• 2
  • 3
2004-04-02, 22:59
Medlem
Ron Jeremys avatar
Kebabhaket i Solna Centrum (vid ingången mot Råsundahållet) är min favorit. Utom då det är fotbollsmatch för då är det en sån jävla massa drägg därinne.

Rejäla portioner, goda såser och trevliga ägare. Minus till möblemanget (vingliga bord som är för höga i förhållande till stolarna) men annars; Tummen upp!
Citera
2004-04-04, 15:02
Medlem
Ugges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skunk
Ja, sperma borde vara det första dom letar efter när dom analyserar en vitlökssås.
Det ingår numera i hälsomyndigheternas standardtest efter American Pie filmerna...
Citera
2004-04-04, 15:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av advocaten
Solna Centrum vid McDonalds (baksidan av köpcentrumet, mot Råsunda)...där har man grymt bra kebabtallrikar!
håller med fast dom börjar snåla nu..så nu måste ja nog säga Orontes!
Citera
2004-06-03, 14:30
Bannlyst
Hejsan blir glad när folk säger att farsan kebab är bra :9
Om ni inte redan visste om det tillhör även folketskebab på Södermalm (folkungagatan, hornsgatan) oss.

Välkommna
Citera
2004-06-04, 01:52
Medlem
jag vägrar säga att det finns god kebab i stockholm tills jag hittat nån som servar med den vita(rosa) såsens som finns i resten av sverige!
Citera
2004-06-05, 15:08
Medlem
kokaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baghdad Bob
jag vägrar säga att det finns god kebab i stockholm tills jag hittat nån som servar med den vita(rosa) såsens som finns i resten av sverige!

den "orientaliskasåsen" finns på dom flesta förortsgrillarna i sthlm...det är bara att fråga efter orientalisksås när du beställer....vet med säkerhet att den finns i norsborg grillen samt hallunda grillen samt i ngra till förorter
Citera
2004-06-08, 03:43
Medlem
Bellossoms avatar
Måste bara få säga att dom här kebabtrådarna (även fläsksvålstråden) är vansinnigt roliga
Spermainslaget i Södertälje-man garvar ihjäl sig
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in