2010-03-15, 15:10
Medlem
CB4lifes avatar
Jag och några polare var ute och gick med hunden i skogen, när vi helt plötsligt får syn på ett kassaskåp som är färgad röd. Klockan var cirka 11 på kvällen. Vi blev lite konfunderade över varför i helvete det ligger ett kassaskåp i bra skick mitt ute i skogen! Vi springer då hem och hämtar bilen, så det blir kortare att bära skiten. Nu har vi ställt den i en utav vännernas garage! Hur och vad ska vi göra för att få upp det?
2010-03-15, 15:11
Medlem
trosfuktarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB4life
Jag och några polare var ute och gick med hunden i skogen, när vi helt plötsligt får syn på ett kassaskåp som är färgad röd. Klockan var cirka 11 på kvällen. Vi blev lite konfunderade över varför i helvete det ligger ett kassaskåp i bra skick mitt ute i skogen! Vi springer då hem och hämtar bilen, så det blir kortare att bära skiten. Nu har vi ställt den i en utav vännernas garage! Hur och vad ska vi göra för att få upp det?

upp med bild? det står inte modell namn osv på det? googla på det isåfall lycka till
2010-03-15, 15:17
Medlem
Persepones avatar
Att lämna in till Polisen och eventuellt få en hittelön och sådär är inget ni ens funderat på?
Medlem
Random~s avatar
För att vi ska kunna svara på det behöver du nog lägga upp en bild så att vi vet vad du har att leka med
Medlem
AlexOnTops avatar
spännande!
säger som trosfuktarn, fixa bild och ev. modell på den så får vi la se
2010-03-15, 15:24
Medlem
snurreskvätts avatar
Bakifrån!
Ett kassaskåps svagaste länk är baksidan har jag fått lära mig av en "professionell". Han sitter förvisso inne nu så helt proffsig var han ju inte.
2010-03-15, 15:27
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurreskvätt
Bakifrån!
Ett kassaskåps svagaste länk är baksidan har jag fått lära mig av en "professionell". Han sitter förvisso inne nu så helt proffsig var han ju inte.
Eller så kan man ju ge sig på lås och ev. gångjärn om man har all tid i världen på sig?
2010-03-15, 15:28
Medlem
du får uppdatera om vad som fanns i sen, kan dock tänka mig att någon redan har hunnit öppna den före er och sedan dumpat skiten. men gl!
2010-03-15, 15:31
Medlem
tältpinnes avatar
Vad har ni tillgång till för verktyg/maskiner? Och en bild/modell naturligtvis, finns det en kolv att borra ur är det ju lekstuga, men det kan ju vara mycket värre.
2010-03-15, 15:32
Medlem
Snespiks avatar
Väldigt spännande. Har det varit något rån den senaste tiden i ditt närområde?
2010-03-15, 15:34
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Eller så kan man ju ge sig på lås och ev. gångjärn om man har all tid i världen på sig?

Nje, kapa gångjärnen går inte. tyvärr
2010-03-15, 15:34
Medlem
C4? =)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in