Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Jag tänkte också på det. Han kanske visste om kamerorna och ville att det skulle synas. Men under de 17 sekunder som är bortklippta måste något hänt. Om han kände sig hotat skulle aldrig den andra bilen köra iväg och lämna SC, som borde ha gett järnet åt andra hållet.
Antingen var de i andra bilen hans bästa kompisar, annars lämnar man inte bil och hund för att åka med frivilligt. Han borde alltså blivit hotat.
Mjo det kan man ju undra sig. Fattar inte vad dom för det första ska dit upp och göra, lokalen? Hade han något där? Bara spekulationer.
Citat:
Ursprungligen postat av maniowar
Om han visste att han var dödsdömd varför ens åka elr åka ensam. Ingen vill väl dö direkt? Och även om han visste om kameran på vilket sätt hjälpte det honom?

Sant det du skriver, men om han ändå visste att allt skulle ha ett slut eller om han nu kanske trodde det. Om han dör men mördarna åker fast så är det ju grymt bra motför att dom fortsätter att gå lösa pga. brist på bevisning. Sen, vad gör man inte för familjen, om han inte kan göra något åt nuläget, då får han planera för framtiden varesig han är vid liv då eller inte.
Nu är han död och vi har en film, han verkar ju ha lyckats uträtta någonting dom sista timmarna han var vid liv.
Ledsen över hur dåligt jag skriver, förmodar att jag är trött.