2012-09-04, 18:42
Medlem
Är det någon som kan dela med sig eller vet hur man kommer åt ljudavlyssningen/arna?
Citera
2012-09-04, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoj
Är det någon som kan dela med sig eller vet hur man kommer åt ljudavlyssningen/arna?

http://bloggtorget.com/blog/2012/08/20/klissbergsmordet-hra-upptagning-inspelat-i-ratten/
Citera
2012-09-04, 19:59
Medlem
memixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Utan att gå för djupt in i hennes familj, så hatade hennes äldsta bror H.S något enormt och jag kan tänka mig att han föraktar henne något överjävligt för att hon går i försvar för honom nu och tidigare. Och vad jag förstår så hatade brodern H.S enbart för att han var svensk sen förstärktes det väl av misstankar om kriminalitet. Riktig jävla apmentalitet helt enkelt, sätt otyget på en bananbåt hem till skitlandet han kom från.

/Micke

Ursäkta?
Som någon också skrev hade du själv inte gillat (ifall du nu har en syster) blev tillsammans med någon som var utländsk .. så varför har inte dom rätt att hata honom för?
ömsesidigt hat bara så håll dina åsikter i någon annan tråd.
Citera
2012-09-04, 20:02
Medlem
memixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IguanaParty
http://bloggtorget.com/blog/2012/08/20/klissbergsmordet-hra-upptagning-inspelat-i-ratten/

Den behöver man ju inte ens lyssna på, fruktansvärd dålig kvallite, går inte tyda något av vad någon säger.
Citera
2012-09-04, 20:42
Medlem
Är det någon här som vet vad Jimmie kom med i sista rättegången?
Han hade nya uppgifter att lämna läste jag för ett tag sedan.
Citera
2012-09-04, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av memix
Den behöver man ju inte ens lyssna på, fruktansvärd dålig kvallite, går inte tyda något av vad någon säger.

Jag vet, dock det enda som finns i dagsläget. zoj undrade var man fick tag på det, jag länkade. Han frågade inte om originalet eller någonting.
Citera
2012-09-04, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huckelberryfin
Jaså framstå som häftig förklara dig här nu
Bitter? jag svarar hjärndöda inlägg med hjärndöda svar svårare än så är det faktiskt inte.

Vad är det med dig o kramar är du så jävla kelsjuk så du måste skriva om att andra vill ha kramar hela tiden står du nere på torget och delar ut dom eller vad?

Fyfan vilken usel människokännare du måste vara du svammlar på en jävla massa.

Någon jag bryr mig om, ja det spelar ingen roll vem det var så skulle jag inte hållit tillbaka på den informationen.
Ända gång jag kanske skulle hålla käften var om det var jag själv som hade mördat någon

Håll dig till lite mer relevanta saker som har med detta att göra istället för att hålla på med pajkastning.

Vilka tror ni åker på detta? Tror MS klarar sig undan helt, JM för medhjälp och HS livstid för mord?
Citera
2012-09-04, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonekill
Håll dig till lite mer relevanta saker som har med detta att göra istället för att hålla på med pajkastning.

Vilka tror ni åker på detta? Tror MS klarar sig undan helt, JM för medhjälp och HS livstid för mord?

Jag har inte hängt med på sista rättegången så det kan vara svårt att veta, men det finns så lite tekninska bevis. Jag har svårt att tro att dom dömer livstid.
Svårt det här.
Citera
2012-09-04, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoj
Jag har inte hängt med på sista rättegången så det kan vara svårt att veta, men det finns så lite tekninska bevis. Jag har svårt att tro att dom dömer livstid.
Svårt det här.

Jo tycker det känns lite tunt jag också egentligen, men JM och MS påstår ju att det var HS som gjorde det så ska vara att dom går på den linjen då. Dock som sagt sämre med tekniska bevis samt att JM kan knappast kännas trovärdig.
Citera
2012-09-04, 21:45
Medlem
Citat:
Jo tycker det känns lite tunt jag också egentligen, men JM och MS påstår ju att det var HS som gjorde det så ska vara att dom går på den linjen då. Dock som sagt sämre med tekniska bevis samt att JM kan knappast kännas trovärdig.

Då har M.S talat lite i sista rättegången, han nekade konstant i fupen jag läste.
Hmm..Min nyfikenhet spricker snart. Kan man gå till tingsrätten och begära ut handlingarna mot betalning?
Citera
2012-09-04, 22:24
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:

Jo för det är ju bara jag som hållit på med det

OnT JM och HS lär ju åka dit rätt hårt.
Senast redigerad av Huckelberryfin 2012-09-04 kl. 22:29.
Citera
2012-09-04, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huckelberryfin
Jo för det är ju bara jag som hållit på med det

OnT JM och HS lär ju åka dit rätt hårt.

Hehe nä sant där men du höll på senast och då föll lotten på dig

Finns överhängande chans för det, ja.

Såg förut att det var någon som skrev något om ev hämdaktioner på GM och de rykten jag har hört "på stan" var att oavsett om de blir dömda eller ej så kommer de att bli plockade , vilket jag själv bedömer föga troligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in