2012-09-22, 00:32
Medlem
thunderstuckeds avatar
Jag vill passa på att tacka Goring först och främst!
Utan honom hade vi inte haft en dom!

Undra hur framtiden ser ut för MS nu då? Friande dom lär ju inte vara så "friande" i allas ögon.

Han har ju sin knarkdom på sitt CV men mordmisstänkt ser ju inte så bra ut det heller.
Citera
2012-09-22, 01:45
Medlem
Vasterass avatar
"In Nomine Patris et Filii et Spiritu Sancti"

Den raden är inget skitsnack, det finns massor av kraft i de orden och jag har gynnats av dem.

Att några usla jordiska väsen tror sig kunna nyttja dem av girighet är dock nog motsatsen till vad det ska innebära.
Citera
2012-09-22, 02:44
Medlem
Dom kommer bli friad i hovrätten ! och det finns mer saker som kommer komma fram då! punkt slut
Citera
2012-09-22, 03:47
Medlem
johnthedickholmess avatar
Efter att ha läst om vad den här killen gjort mot sin omgivning så var det ju klart han skulle gå under. På Institution, under brottsutövning eller mördad av andra tuffare krimminella. Han hade som alla hans likar beseglat sitt eget öde i någon mån.

Men dom här som gjorde det. Dom måste ju vara efterblivna? Jag menar, pratar om mord med tjejen???...tatuerar sig??? I lilla Sundsvall? Hade dom någon form av asperger eller liknande tro?

Vad har man sagt om vapnen? Var det den där Schillt som sålde till dom?
Citera
2012-09-22, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras
"In Nomine Patris et Filii et Spiritu Sancti"

Den raden är inget skitsnack, det finns massor av kraft i de orden och jag har gynnats av dem.

Att några usla jordiska väsen tror sig kunna nyttja dem av girighet är dock nog motsatsen till vad det ska innebära.

Skitsnack. Det finns ingen som helst kraft inte orden. Du har inte gynnats av dem heller.

Citat:
Ursprungligen postat av leftyhanded
Dom kommer bli friad i hovrätten ! och det finns mer saker som kommer komma fram då! punkt slut

Vad är det du tror ska komma fram? Kommer de att börja gola ner varandra
Citera
2012-09-22, 12:02
Medlem
Dr.fisks avatar
http://bestbalticbrides.com/profile/330649
verkar som att någon kanske får lite finbesök på kåken dock
Citera
2012-09-22, 12:58
Medlem
Dr.fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedskater
jo visst, men polizei hade ju avlyssning där av en viss anledning, sen är ju inte golningen(arna) det som fällde dom. Det som fällde dom var bilen, gaddarna, teleavlysningen och T.A
förutom bilen och gaddningarna så ser jag bara golningen kvar, så vad anser du om inte golning som satte dit dessa herrar? jag menar, tatueringarna och bilen var nog knappast det avgörande
Citera
2012-09-22, 13:58
Medlem
Telchaks avatar
Verkar som BO absolut förtjänade att bli mördad och att världen blir en lite bättre plats nu när svinet är dött.

De båda gärningsmännen verkar inte heller långt bättre än BO och passar nog bra hemma i fängelset.

Av att läsa tråden verkar det som att de kommer att överklaga domen till hovrätten? Ni som är så säkra på att de kommer bli friade har ni lust att förklara varför detta är så säkert?
Citera
2012-09-22, 14:00
Medlem
Dr.fisks avatar
jag skulle kunna tänka mig att det är för att dom inte har några mordvapen och bevisningen är inte den starkaste den heller. samt att dessa herrar verkar kunna prata en heeeel del så kommer nog komma desperata(re) försök nu att bli fria.
Citera
2012-09-22, 14:03
Medlem
Telchaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.fisk
jag skulle kunna tänka mig att det är för att dom inte har några mordvapen och bevisningen är inte den starkaste den heller. samt att dessa herrar verkar kunna prata en heeeel del så kommer nog komma desperata(re) försök nu att bli fria.

Men så som jag uppfattat det har polisen inspelningar när GM's pratar om mordet, det känns ju ändå som ganska bra bevisning.

Eller har jag fått det hela om bakfoten nu?
Citera
2012-09-22, 14:04
Medlem
Dr.fisks avatar
Jo det är sant, det har dom. Men om du läser FUP, så ser du hur JM har försökt bortblåsa och på ett desperat försök påpeka att det bara är skitsnack i den HRA´n.
Citera
2012-09-22, 14:11
Medlem
Telchaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssjj2
Dom kommer bli friade i Hovrätten, punkt slut.

Varför?

Citat:
Ursprungligen postat av Dr.fisk
Jo det är sant, det har dom. Men om du läser FUP, så ser du hur JM har försökt bortblåsa och på ett desperat försök påpeka att det bara är skitsnack i den HRA´n.

Verkar ju absolut som att de i ren desperation försöker blåsa bort det hela, vilken kanske inte är helt oväntat, men det känns ju inte så troligt enligt mig att detta skulle lyckas fria dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in