2012-08-26, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingkong3000
Jaså du tror det du!? Jag personligen hoppas att det är så men ska inte ropa hej förns man hoppat över ån!

OffTopic:
HAhahahaa ....detta var bland det roligast jag läst i denna tråd på länge... jag hoppas du är ironisk?

Ontopic:
Om jag får gissa så är det precis som JM säger i det senaste förhöret. Han trodde han kunde leka "allan ballan" och va häftig efter mordet, skryta för nån slampa, gå ut på krogen och bryta sig... men nu när verkligheten kryper närmare så har han brutit ihop psykiskt och nu gör han allt för att slippa straff. Jag hoppas han blir frikänd och kommer ut... vill spotta han i ansiktet vänta på en reaktion som aldrig kommer komma.
Citera
2012-08-26, 00:50
Medlem
Citat:
Tror fan jag håller med dig! Tror inte det avr någon nedanför kliss den aktuella kvällen tyvär men om han skulle ha varit där varför börja snacka om det nu för?

Det här har folk vetat sen mordet ägderum bara det att vi inte varit intresserad av att få mördaren dömd så så enkelt var det!
Citera
2012-08-26, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punisher66
Då är det nog så för TA farsa är en bra människa.
Tror TA kände sig lite hotad utav SC genom att han var på HS och ville sno åt sig stålarna förån försäljningen för det var TA som höll HS flytande med affe mm och kände väl att SC drar skiten till sig.
Så TA har nog ett finger med i spelet och uppviglade säkert till att själva mordet blev av, men var aldrig med den kvällen.

Tobbes farsa bra människa du vet inte mkt du

Han är lika vidrig som sin son Falskare gubbe är det svårt att hitta
Citera
2012-08-26, 01:20
Medlem
Nihilists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s3s3s3
Han var i närheten och hörde skotten så enkelt var det med det!
han skiter dock fullständigt i både S.C och resten av dom inblandade

Vilken fantastisk slump att denne person var där och hörde skotten och sen också SÅÅÅÅG TA åka därifrån. Finns det något som styrker detta? Inte? Nähä
Citera
2012-08-26, 01:25
Medlem
Nihilists avatar
Citat:

Kan någon översätta?
Jag vill att någon utvecklar detta eftersom s3s3s3 vill påskina att han sitter inne med info.
Citera
2012-08-26, 04:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av member-of
OffTopic:
HAhahahaa ....detta var bland det roligast jag läst i denna tråd på länge... jag hoppas du är ironisk?

Ontopic:
Om jag får gissa så är det precis som JM säger i det senaste förhöret. Han trodde han kunde leka "allan ballan" och va häftig efter mordet, skryta för nån slampa, gå ut på krogen och bryta sig... men nu när verkligheten kryper närmare så har han brutit ihop psykiskt och nu gör han allt för att slippa straff. Jag hoppas han blir frikänd och kommer ut... vill spotta han i ansiktet vänta på en reaktion som aldrig kommer komma.

Det tror jag när jag ser det, alltid lätt att sitta bakom en skärm och vara kaxig. Men bevisa gärna att jag har fel
Citera
2012-08-26, 09:52
Medlem
kingkong3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av member-of
OffTopic:

Ontopic:

Jag kan hålla med dig! Om att det verkar så om JM! Men jag ska spotta han i ansiktet först!
Citera
2012-08-26, 09:56
Medlem
kingkong3000s avatar
Citat:

Tycker duska ge dig med detta om TA's Pappa han har väll för fan inte gjort något!? Var du där när han vittnade eller? Om ont så kan du lägga ner! En gammal gubbe som blir pressad om hur en jävla dammsugare ser ut? Lite bättre försvar borde väl topp advokaterna från Sthlm kunna eller? Tyckte fan synd om gubben.
Citera
2012-08-26, 10:03
Medlem
kingkong3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brindlebud
Kan inte någon som varit på rättegången berätta, hur har stämningen varit? Har ngn visat sig svag/ledsen? Hur har vittnesmålen sett ut? Ngt annat intressant som kom fram om man bortser från tobbes??? Har KU närvarat eller har hon flytt landet med svansen mellan benen??

KU har varit där varje dag men det är ingen som fattar vad hon gör där, stöttar hon JM eller stöttar hon HS? För hon är/var ju tillsammans med båda två. Annars verkar det som om HS är den som har mänskliga känslor av dom tre som sitter där framme. Men det är lugnt annars inget jidder förutom att KU försöker få kontakt med SC's syster me. Hon vill verkligen inte snacka med henne! Kanske man la. Förstå för det är inte bara en eller två som sagt att KU vettat om detta en längre tid! JM sa även en sak att hon vettat om detta sen dag ett om det stämmer eller i te kan jag inte svara på. // Robin L
Citera
2012-08-26, 10:09
Medlem
Citat:
KU har varit där varje dag men det är ingen som fattar vad hon gör där, stöttar hon JM eller stöttar hon HS? För hon är/var ju tillsammans med båda två. Annars verkar det som om HS är den som har mänskliga känslor av dom tre som sitter där framme. Men det är lugnt annars inget jidder förutom att KU försöker få kontakt med SC's syster me. Hon vill verkligen inte snacka med henne! Kanske man la. Förstå för det är inte bara en eller två som sagt att KU vettat om detta en längre tid! JM sa även en sak att hon vettat om detta sen dag ett om det stämmer eller i te kan jag inte svara på. // Robin L

Är hela SCs familj där?
Är dom åtalades familjer där?

Tycker så jävla synd om alla anhöriga.
Citera
2012-08-26, 10:48
Medlem
Nihilists avatar
Citat:

Vad vill hon henne då? Kände de varandra tidigare?

Är du där varje dag?
Citera
2012-08-26, 11:04
Medlem
kingkong3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guvario
Är hela SCs familj där?
Är dom åtalades familjer där?

Tycker så jävla synd om alla anhöriga.

sc´s Familj är där dom andras familjer vet jag inte men några anhöriga har dom där!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in