Hej alla flashbackare!! Är en kille på 18 år och börjar bli väldigt trött på att vara själv. Jag har aldrig kysst någon och inte såklart haft något förhållande över huvud taget. Har börjat läsa massa olika sorters böcker och annat om raggning, boosta självförtroendet och massa som "alla får ligga" av henrik fexeus och david d angelos "double your dating" men är osäker på att de ens kommer fungera på mig
. Det finns ju massor av sådana här "ämnen" men har mkt och skriva så.....
Det står typ överallt "om du inte har någon tvättbräda eller nyaste modet så här ska du göra" . Jag ser mig själv som ganska snygg, har ett ganska stort intresse för mode och kläder och ett riktigt stort intresse för träning det är VERKLIGEN inget fel på min kropp
.. Men enligt mig är utseende kanske bara 30% eller nåt om man ska gå fram till någon på krogen t.ex. o börja ragga. Har en kompis som till utseendet, "no way in hell" att han skulle få till det men har haft sex och hånglat och hela paketet och det får mig att må SÅ dåligt, när jag själv är gymmet varje dag och bryr mig jätte mycket om hur jag ser ut. ibland känner jag bara för att lägga ner allt och bara gå och dö.
Men jag har i hela mitt liv varit en feg, blyg och enligt mig själv ibland tråkig kille.
Jag märker ju att en del tjejer kollar in mig ibland men dock inte de tjejer som man skulle vilja vara med, har inte direkt många tjejkompisar, iaf inga snygga
. Har alltid haft problem med att ta kontakt med människor och en del av mig vill tydligen inte lära känna folk utan bara stänga ute allt. Har inte direkt många kompisar, brukar oftast spendera helgkvällar hemma
.. också för att jag bryr mig så mycket om min kropp att jag egentligen inte vill dricka så mycket alkohol. Men det är nog mest för att jag är rädd. Jag är mer rädd för att gå fram till en snyggtjej och börja flirta än att gå fram till ett gäng biffar och börja mucka och slåss
Jag har aldrig flörtat, raggat eller ens gått fram till en tjej jag inte känner och bara börja prata, bara typ spanat, ögonkontakt eller så men sen är det inte mer med det. Har dock bara vart på krogen typ 2-3 ggr sen jag fyllde 18 så har väl inte gett det någon chans direkt..
När ni läser allt detta tycker ni säkert att jag är jätte negativ och har sämsta självförtroendet och det kanske är så men ibland känns det inte så...
Jag håller nu på med en massa självförtroendeövningar och läser massa grejer så vi får väl se om jag orkar ta mig igenom det och om det gör någon nytta..
Tacksam över lite hjälp och tips
eller någon som är i sammma sits
. Det finns ju massor av sådana här "ämnen" men har mkt och skriva så.....Det står typ överallt "om du inte har någon tvättbräda eller nyaste modet så här ska du göra" . Jag ser mig själv som ganska snygg, har ett ganska stort intresse för mode och kläder och ett riktigt stort intresse för träning det är VERKLIGEN inget fel på min kropp
.. Men enligt mig är utseende kanske bara 30% eller nåt om man ska gå fram till någon på krogen t.ex. o börja ragga. Har en kompis som till utseendet, "no way in hell" att han skulle få till det men har haft sex och hånglat och hela paketet och det får mig att må SÅ dåligt, när jag själv är gymmet varje dag och bryr mig jätte mycket om hur jag ser ut. ibland känner jag bara för att lägga ner allt och bara gå och dö. Men jag har i hela mitt liv varit en feg, blyg och enligt mig själv ibland tråkig kille.
Jag märker ju att en del tjejer kollar in mig ibland men dock inte de tjejer som man skulle vilja vara med, har inte direkt många tjejkompisar, iaf inga snygga
. Har alltid haft problem med att ta kontakt med människor och en del av mig vill tydligen inte lära känna folk utan bara stänga ute allt. Har inte direkt många kompisar, brukar oftast spendera helgkvällar hemma
.. också för att jag bryr mig så mycket om min kropp att jag egentligen inte vill dricka så mycket alkohol. Men det är nog mest för att jag är rädd. Jag är mer rädd för att gå fram till en snyggtjej och börja flirta än att gå fram till ett gäng biffar och börja mucka och slåss
Jag har aldrig flörtat, raggat eller ens gått fram till en tjej jag inte känner och bara börja prata, bara typ spanat, ögonkontakt eller så men sen är det inte mer med det. Har dock bara vart på krogen typ 2-3 ggr sen jag fyllde 18 så har väl inte gett det någon chans direkt..
När ni läser allt detta tycker ni säkert att jag är jätte negativ och har sämsta självförtroendet och det kanske är så men ibland känns det inte så...
Jag håller nu på med en massa självförtroendeövningar och läser massa grejer så vi får väl se om jag orkar ta mig igenom det och om det gör någon nytta..
Tacksam över lite hjälp och tips
eller någon som är i sammma sits
men hur ska jag kunna visa rätt sida av mig om jag inte pratar med dem