på många forum är titlar något som ofta återkommer. det påvisar delvis engagemanget i forat, dels ger det en komisk bild av vad människan bakom avataren är för något.
för er som inte vet vad jag pratar om, är det som oftast texten som står mellan nick och avatar, där det nu antingen står "admin", "moderator" eller "medlem".
ett förslag jag hörsammat var att moderatorer i valda forum kan placera titlar ut efter vad de tycker om användaren, och då alltid i positiv bemärkelse.
på många forum är titlar något som ofta återkommer. det påvisar delvis engagemanget i forat, dels ger det en komisk bild av vad människan bakom avataren är för något.
för er som inte vet vad jag pratar om, är det som oftast texten som står mellan nick och avatar, där det nu antingen står "admin", "moderator" eller "medlem".
ett förslag jag hörsammat var att moderatorer i valda forum kan placera titlar ut efter vad de tycker om användaren, och då alltid i positiv bemärkelse.
så, vad säger ni? är det här något för FB?
Nej, det låter väligt fjantigt, och är definitivt inget vi saknar här.
Flashback = diskussionsforum, inte ett community.
Funktioner som profilkommentarer, custom titles, bilder i signaturen etc är bara bortkastat serverutrymme. Bokstavligen.
Finns ingen vettig anledning till att ha det på ett diskussions forum som strävar efter att hålla en hög standard på inläggen. Custom titles brukar oftast vara enklast att ha genom att ett visst antal inlägg ger en viss title men detta får ofta till konsekvens att folk spammar för att få den där coola titeln...Så nej är mitt svar på om det är något för FB
Med tanke på hur dessa de sällast synta undantag bland titlar tidigare uppkommit samt i dags räddhåg orsakar inte ens l00narstorm men fasa för sådan fruktas detta förslag falla till hög för kast.