2010-03-14, 07:18
Medlem
Hej på er allihopa!

Jag behöver lite hjälp med detaljer i min kommande kur. Jag är 26,178cm och väger 85kg.Jag gjorde en gastriskbypass för ett och ett halvt år sedan och har gått ner från 150kg,jag har trots min stora övervikt alltid hållt mig aktiv.Jag har styrketränat av och till sen jag var 15 och boxats i två år,i höstas körde jag 10 veckor sustanon 250mg/vecka och winstrol i 50mg i tabs/dag med uppehåll i två veckor på winnarna för att spara leder.Jag fick bra resultat och hade inga svårigheter. Men nu tänkte jag köra ett sista ryck och bli av med den lilla mängd med hängande hud jag har och få lite former.

Jag har tänkt mig trenbolone depot 150mg var tredje dag och winstrol inject 100mg varannan dag,låter det rätt och rimligt?Jag har läst på så mycket jag kan men har hört olika om hurivida man ska starta och ta hcg och clomid under kuren eller om man gör det efter och hur mycket,är grön när det gäller det här och skulle behöva lite råd.Trenbolonen och winnarna är redan köpta men frågan är om det låter som ett bra upplägg eller om det finns nån annan mängsd och frekvens som är bättre och när och hur mycket av hcg och clomid ska ta.

Tacksam för svar!ha de gott.
Citera
2010-03-14, 07:29
Medlem
Antar att du inte bryr dig så mycket om bitarna utöver träningen (välmående, libido, humör etc)?
Citera
2010-03-14, 17:52
Medlem
Tack de va konstruktivt och till mycket hjälp.
Citera
2010-03-14, 17:54
Medlem
För att tala klarspråk: ditt upplägg suger nigeriansk jättedolme.
Citera
2010-03-14, 17:59
Medlem
Ok,förklara gärna så jag lär mig nåt.
Citera
2010-03-14, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Limpino
Ok,förklara gärna så jag lär mig nåt.

Gjorde han inte det nyss? (Välmående,libido,humör)
Citera
2010-03-14, 18:06
Medlem
Ok det är uppfattat.
Citera
2010-03-14, 18:07
Bannlyst
Citat:
Ok det är uppfattat.

Du borde ha lite testo i din kur för att kunna hålla soldaten ok och må bättre.
Citera
2010-03-14, 18:13
Medlem
Check,ge mig gärna ett upplägg om du har nått.
Citera
2010-03-14, 18:14
Medlem
lundagrens avatar
Citat:

Byt ut tren mot testo P. Kör testo P 100mg och wininjekt 100mg EOD i 6-8 veckor.
Citera
2010-03-14, 18:15
Bannlyst
Citat:

Jag hade skitit i winstrol inject om jag vore du och kört oralt på det istället. Hållt god koll på kost och legat på 250-500mg testo E5d (beroende på vad du känner själv) gärna med proviron för hårdhet och arimidex för att hålla vatten borta som testot drar på sig. Kör tren också om du vill, jag gillar inte den steroiden dock.

Eller så kör du testo P med winstrol.
Citera
2010-03-14, 18:26
Medlem
Ok,tack för att ni tar er tid.Då har jag lite att tänka på,Winnar är redan handlat så de blir nog inject..Trenbolonen kan jag skippa och handla testo istället,vad är det jag bör handla?Har handlat från akuten och vikingstore och är trygg med dem så gärna nåt som är i deras sortiment.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in