• 6
  • 7
2010-03-14, 23:59
Medlem
surfacings avatar
Det är inte som ni tror... Jag försöker inte leta efter någon anledning att fortsätta leva. Sanningen är den att jag faktiskt hatar livet, universum och intet. Denna långsamt förtvinande tillvaro man tvingas att andas i. Allting är bara ett stort skämt, ett poänglöst spel för materialismens galleri.

Det enda som egentligen hindrar mig från att dra ur kontakten för gott, är att inte låta dom jävlarna ta mig. Så lätt blir man inte av med mig. Någon sa en gång i tiden "av jord är du kommen, av jord skall du åter bli". Men jag fruktar inte alls döden, så varför inte också roa sig på vägen. Jag är ju blott fortfarande i form av en betydelselös humanoid varelse. Jag försöker liksom inte förändra världen, bara söka efter en jävla terror och harmoni. Det eviga kriget mot absolut ingenting. Och en vacker dag när jag känner mig tillräckligt nöjd så kommer jag endast vända på klacken och checka ut.

Sug på den era skitskallar.
Senast redigerad av surfacing 2010-03-15 kl. 00:03.
Citera
2010-03-15, 00:52
Medlem
Voltaire1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfacing
Det är inte som ni tror... Jag försöker inte leta efter någon anledning att fortsätta leva. Sanningen är den att jag faktiskt hatar livet, universum och intet. Denna långsamt förtvinande tillvaro man tvingas att andas i. Allting är bara ett stort skämt, ett poänglöst spel för materialismens galleri.

Det enda som egentligen hindrar mig från att dra ur kontakten för gott, är att inte låta dom jävlarna ta mig. Så lätt blir man inte av med mig. Någon sa en gång i tiden "av jord är du kommen, av jord skall du åter bli". Men jag fruktar inte alls döden, så varför inte också roa sig på vägen. Jag är ju blott fortfarande i form av en betydelselös humanoid varelse. Jag försöker liksom inte förändra världen, bara söka efter en jävla terror och harmoni. Det eviga kriget mot absolut ingenting. Och en vacker dag när jag känner mig tillräckligt nöjd så kommer jag endast vända på klacken och checka ut.

Sug på den era skitskallar.

I like it. Kör på det. Gillade sista biten bäst "Det eviga kriget mot ingenting", fast då kommer frågan, vad menar du med ingenting? Meningslösheten?

V
Citera
2010-03-15, 02:04
Medlem
det är okej chans att folk som lever idag har möjlighet att leva åtminstone nästan en evighet med chans till oförståeligt hög levnadsvärde, så det är sjukt mycket sämre att dö nu än någonsin har varit.
Citera
2010-03-15, 03:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av surfacing

läs här om du vill veta sanningens skämt:
http://www.sciforums.com/showthread....highlight=joke
http://www.supremecomedy.com/html/supreme_comedy.html
Citera
2010-03-15, 14:43
Medlem
surfacings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voltaire1
I like it. Kör på det. Gillade sista biten bäst "Det eviga kriget mot ingenting", fast då kommer frågan, vad menar du med ingenting? Meningslösheten?

V
Ja ungefär. För det är som en sjuk fixering, begränsad till min egna lilla hjärna. Människan är ju oförmögen att uppfatta perception utifrån någonting annat än sig själv. Fånge i min egen kropp så tvingas jag ständigt att stå ut med denna meningslöshet, att behöva föra en kamp mot min egen och alla andras vilja, trots att jag inte ens behöver det.

Förstår du någonting av det här skiten? Jag är lite dålig på att förklara.

Citat:
Ursprungligen postat av ikosaedri
läs här om du vill veta sanningens skämt:
http://www.sciforums.com/showthread....highlight=joke
http://www.supremecomedy.com/html/supreme_comedy.html
Haha. Du kan ta och köra upp den där fundamentalistiska propagandan i arslet. Om du vill mig något så får du sammanfatta dig med egna ord istället för att länka till något flyktigt larv.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in