2010-08-25, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Costanza101
Och laget som han älskade sedan barnsben har nu svikit honom genom att inte låta honom spela där i några år till för att sluta sin karriär där. Istället släppte Chelsea honom och största klubben i England kom och erbjöd honom pengar och en viktig roll i det laget samtidigt som hans landslags polare spelade där.

Är det Joke Hole som lurat dig att det är den största klubben i landet?
Citera
2010-08-25, 19:55
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Ja just det... Han blev erbjuden 80 000 pund i veckan men han tyckte det var för lite av klubben som han älskade sedan barnsben. Han är en hora and you know it...
Är det så? Visste jag inte. Det enda jag visste var att Chelsea inte ville förnya hans kontrakt.

Nej, Eikrem7. Det är inte Cole som har 'lurat' mig. Det är deras 18 liga titlar samt 5 CL titlar.
Citera
2010-08-25, 20:00
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Är det så? Visste jag inte. Det enda jag visste var att Chelsea inte ville förnya hans kontrakt.

Nej, Eikrem7. Det är inte Cole som har 'lurat' mig. Det är deras 18 liga titlar samt 5 CL titlar.

Såhär sa CA om Joe Cole:"Joe Cole was a financial problem - it was not a technical problem,"
"They didn't achieve an agreement with the club about his salary.
Citera
2010-08-25, 20:02
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Såhär sa CA om Joe Cole:"Joe Cole was a financial problem - it was not a technical problem,"
"They didn't achieve an agreement with the club about his salary.
Inte kul men om en såpass stor klubb kommer och erbjuder honom de pengarna/plats i startelvan så måste han tänka på sin karriär främst. Eller hur?
Citera
2010-08-25, 20:06
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Inte kul men om en såpass stor klubb kommer och erbjuder honom de pengarna/plats i startelvan så måste han tänka på sin karriär främst. Eller hur?

Jo men då får man ju äta upp orden som man kläckt ur sig. Själv hade jag skurit av mig ena handen för att få spela i den klubben och han kunde inte komma överens om 1 mille i veckan. Pinsamt...
Citera
2010-08-25, 20:09
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Jo men då får man ju äta upp orden som man kläckt ur sig. Själv hade jag skurit av mig ena handen för att få spela i den klubben och han kunde inte komma överens om 1 mille i veckan. Pinsamt...
Det gjorde han ju på ett sätt. När övergången bekräftades visste han att han inte skulle tas seriöst när det gäller något han har sagt (sa han förresten att han inte skulle dra till Liverpool?)

Pinsamt är det ju men han är engelsk och en någorlunda överskattad spelare, vad förväntar du dig.
Citera
2010-08-25, 20:29
Medlem
QEX13s avatar
Citat:
Jag förstår din ilska. Jag känner samma sak för Joke Hole men skillnaden är att jag VET att Owen är Liverpoolsupporter.

Tror du Ash-lick Hole kan komma att gå samma väg?
Citera
2010-08-25, 20:29
Medlem
MrOSs avatar
Om det nu är så att Cole fick ett erbjudande om 80 000 pund i veckan men valde att tacka nej till det för att sedan gå det Liverpool så är det ju jävligt korkat från Coles sida. Visst förstår att han ville få mer speltid och en roll av större betydelse men jag kan inte förståelsen för valet av klubb är desto mindre.

Vad fick han för kontrakt i Liverpool?
Citera
2010-08-25, 20:43
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QEX13
Tror du Ash-lick Hole kan komma att gå samma väg?

Han har kontrakt till 2014 och har till min förvåning inte ställt till med ngra problem alls i klubben. Han stannar i alla fall tills kontraktet går ut. Han är ändå 29 nu...

MrOS// 90 000 pund och en fet signonbonus såklart...
Citera
2010-08-25, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riffraffer
Ja, det är märkligt att Uniteds fans accepterat honom trots allt. Målet mot City är väl anledningen antar jag men att man väljer Owen före andra alternativ förvånar mig mycket.

Jaså, och vad grundar du det påståendet på?

Jag skulle vilja säga att 90% av de riktiga United-fansen inte gillar Owen. Men vad ska man göra åt saken, nu är han hos oss och det är bättre att hålla käft och hoppas på det bästa än att sitta på diverse forum och spy galla över egna spelare.

Sedan valde ju Fergie både Hernandez och Macheda före Owen i premiären, även mot Fulham fick den lilla Mexicanen chansen före Owen. Sedan har Owen massvis med rutin och är trots att han är gammal och sliten en oerhört intelligent anfallare som säkerligen lär ut en hel del nyttiga tips till ungdomarna i laget.
Citera
2010-08-25, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LUHG
Jaså, och vad grundar du det påståendet på?

Jag skulle vilja säga att 90% av de riktiga United-fansen inte gillar Owen. Men vad ska man göra åt saken, nu är han hos oss och det är bättre att hålla käft och hoppas på det bästa än att sitta på diverse forum och spy galla över egna spelare.

Sedan valde ju Fergie både Hernandez och Macheda före Owen i premiären, även mot Fulham fick den lilla Mexicanen chansen före Owen. Sedan har Owen massvis med rutin och är trots att han är gammal och sliten en oerhört intelligent anfallare som säkerligen lär ut en hel del nyttiga tips till ungdomarna i laget.
Ja hans tips att vara tjuvback en hel karriär och ta bra betalt för det får nog ungdomarnas ögon att tindra.
Citera
2010-08-25, 22:04
Medlem
Enligt Manchester Evening News är det troligt att United försöka köpa Benzema.

http://menmedia.co.uk/manchestereveningnews/sport/football/manchester_united/s/1314947_benzemas_the_man_to_fire_united?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in