Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-29, 13:35
  #8917
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Var inte så länge sedan någon skrev en recension från en stad i norra Skåne.
Var!? ^^
Citera
2016-06-29, 14:50
  #8918
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shrimpyroo
Var!? ^^

I tråden " Den stora recensionstråden om thaimassage i Sverige" Skadar inte att läsa igenom den tråden.
Citera
2016-07-01, 16:23
  #8919
Medlem
Gå in på Badoo surra var lite trevlig det skadar inte men så frågar man de vad de arbetar med så är det antingen kök eller massage, ja missar du då vet jag fasiken inte vad ni skall göra som inte verkar få något när ni besöker salonger, snäll trevlig rak på sak och för fan gå inte på deras överpriser den är inte gjord av guld den dom har mellan låren
Citera
2016-07-01, 16:24
  #8920
Medlem
Glömde en sak, vill du inte ditt foto där vilken vi alla inte vill sno ett från en sökning på Google
Citera
2016-07-02, 10:59
  #8921
Medlem
Försöker igen med ljus och lykta..
Söker tjejer med stora naturliga bröst eller stora sillisar
sexigt med stora !
Citera
2016-07-03, 23:26
  #8922
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Besserschmitt
Jag tvivlar på att särskilt många som skriver i denna tråd är intresserade av massage utförd av en man...

Det ska nog inte vara omöjligt. Tex Leroy här ovan var villig mot betalning :-)
Citera
2016-07-04, 19:19
  #8923
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Tycker mig vara hyfsat erfaren med thaimassage har nog varit på drygt 100 massagestunder genom åren och testat det mesta.
Men har aldrig blivit erbjuden att tjejen vill duscha tillsammans med mig, har inte heller frågat.
Så jag undrar om det är många här som varit med att massagetjejen följer med i duschen efteråt?
Skulle var trevligt att prova. Problemet är väl att många salonger har duschen rätt synligt.
ja har haft turen att få duscha tillsammans med några stycken, både innan och efteråt
Citera
2016-07-08, 19:52
  #8924
Medlem
BlueStars avatar
En recension som innehöll alldeles för mycket information om vilken salong det rörde sig om har raderats med stöd av regel 0.09, då ingen svensk thaimassagesalong öppet skulle medge att de erbjuder sexuella extratjänster.

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2016-07-10, 01:18
  #8925
Medlem
fountrains avatar
Hej längesen jag var här, minns ett ställe som gav grym massage + extra men de var nerlagt nu. Jag söker en ny favorit i gbg, bör man kolla efter bra recensioner på tmg eller har ni bättre förslag här? Tänker bra massage mot ryggbesvär.
Citera
2016-07-10, 15:29
  #8926
Medlem
Vid ett flertal tillfällen har jag stött på patrull när jag försökt boka enskilda massöser.

På många salonger är det ju alltid nån speciell man vill ha massage av - och i möjligaste mån undvika ruggugglorna.

Men när jag ringer för att boka tid blir det alltid besvärligt när man nämner namnet på den man vill ha. Istället brukar Mamasan hänvisa till att hon inte finns tillgänglig. Är man då påstridig får man svaret att salongen många duktiga massöser.

Det här har inträffat på flera ställen. Jag har funderat på om salongerna har något inofficiellt kösystem? Så alla tjejerna ska få chansen?

Är det fler än jag som har erfarenhet av detta?
Citera
2016-07-10, 16:13
  #8927
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KopKounKarp
Vid ett flertal tillfällen har jag stött på patrull när jag försökt boka enskilda massöser.

På många salonger är det ju alltid nån speciell man vill ha massage av - och i möjligaste mån undvika ruggugglorna.

Men när jag ringer för att boka tid blir det alltid besvärligt när man nämner namnet på den man vill ha. Istället brukar Mamasan hänvisa till att hon inte finns tillgänglig. Är man då påstridig får man svaret att salongen många duktiga massöser.

Det här har inträffat på flera ställen. Jag har funderat på om salongerna har något inofficiellt kösystem? Så alla tjejerna ska få chansen?

Är det fler än jag som har erfarenhet av detta?

Detta beror nog lite på om du är en återkommande besökare. Salongen har nog någon typ av kösystem. De tjejer som är där för att massera, skall alla få en chans.
Jag brukar sällan ringa och be om någon speciell tjej. Däremot när jag är på salongen brukar jag fråga om X jobbar. Gör hon det, brukar jag få henne att massera.
Sedan har jag privata telefonnummer till två tjejer på olika salonger som jag kan ringa och boka direkt.
Citera
2016-07-10, 18:20
  #8928
Medlem
Snorkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KopKounKarp
Vid ett flertal tillfällen har jag stött på patrull när jag försökt boka enskilda massöser.

På många salonger är det ju alltid nån speciell man vill ha massage av - och i möjligaste mån undvika ruggugglorna.

Men när jag ringer för att boka tid blir det alltid besvärligt när man nämner namnet på den man vill ha. Istället brukar Mamasan hänvisa till att hon inte finns tillgänglig. Är man då påstridig får man svaret att salongen många duktiga massöser.

Det här har inträffat på flera ställen. Jag har funderat på om salongerna har något inofficiellt kösystem? Så alla tjejerna ska få chansen?

Är det fler än jag som har erfarenhet av detta?

Det kan tyvärr vara så stt den massösen i te vill ge dig massage längre av någon anledning.

Surt men sant
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback