2016-06-24, 10:47
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Personligen tycker jag det är en sak mellan mig och massösen. Eftersom det inte finns några "riktpriser", så är detta en förhandlingssak.
Varför måste det berättas hur mycket var och en betalade!

Jo, det finns visst riktpriser - de har upprepats i tråden ett flertal gånger senast ett par minuter innan ditt inlägg :

Citat:
Ursprungligen postat av ShitPomFritt
Riktpriser för hugade spekulanter:
HJ 200-300
BJ 400-500
B2B cirka 700-800
FS 800-1000 All inclusive BJ + Penetrering

Analsex, ingen aning. Inte lyckats hitta i Skånetrakten. Skulle vara intressant

Har också hört historier om kunder som betalar flera tusen, undrar också om det är riktiga idioter eller om tjejerna saltar lite inför sina kollegor för att visa hur poppis de är...
Citera
2016-06-24, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Jo, det finns visst riktpriser - de har upprepats i tråden ett flertal gånger senast ett par minuter innan ditt inlägg :

Har också hört historier om kunder som betalar flera tusen, undrar också om det är riktiga idioter eller om tjejerna saltar lite inför sina kollegor för att visa hur poppis de är...

Jo, riktpriser som skapats i denna tråd!
Extratjänster är upp till var tjej att avgöra hur mycket hon vill ha betalt. Jag tror knappast du kan förhandla pris genom att säga, "det har vi kommit överens om på flashback, så jag betalar inte mer"
Citera
2016-06-24, 10:58
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Extratjänster är upp till var tjej att avgöra hur mycket hon vill ha betalt. Jag tror knappast du kan förhandla pris genom att säga, "det har vi kommit överens om på flashback, så jag betalar inte mer"
Haha, nä det stämmer, även om det vore skönt om nån försökte dra den! Däremot är det ju kunderna som sätter priserna för resterande, om någon betalar 4000 för FS så blir det svårt för nästa som vill betala 1500. Så om vi här håller oss till riktpriserna så blir det bäst för alla. Typ.
Citera
2016-06-24, 11:01
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Så du betalar gladeligen vad tjejen än säger, eftersom det är vad hon anser hon ska ha, samtidigt som du med hjälp av den samlade erfarenheten härifrån VET att det genomsnittliga priset för t.ex. ett HJ är 200-300 kr?

Det är ju det tråden är till för. Att samla och diskutera priser och erfarenheter.

Riktpriserna här har ju inte "skapats" ur tomma luften. Dom bygger på erfarenhet.

Varför läser du ens här? Ut och bränn din lön på ett HJ.
Citera
2016-06-24, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Så du betalar gladeligen vad tjejen än säger, eftersom det är vad hon anser hon ska ha, samtidigt som du med hjälp av den samlade erfarenheten härifrån VET att det genomsnittliga priset för t.ex. ett HJ är 200-300 kr?

Det är ju det tråden är till för. Att samla och diskutera priser och erfarenheter.

Riktpriserna här har ju inte "skapats" ur tomma luften. Dom bygger på erfarenhet.

Varför läser du ens här? Ut och bränn din lön på ett HJ.

Jag skrev inte att jag "gladeligen" betalar vad tjejen begär! Skrev att "riktpriser" har skapats här på flashback. Synd kanske att inte salongerna har samma prislista.
Samtidigt förstår jag att det finns tjejer som försöker att ta överpriser. Någon har betalat, så varför inte nästa kund!

Utanför ämnet kan jag berätta att jag har en timmes resväg till Köpenhamn. Där kan jag få hela paketet, billigare än i Sverige.
Citera
2016-06-24, 11:23
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Jag skrev inte att jag "gladeligen" betalar vad tjejen begär! Skrev att "riktpriser" har skapats här på flashback. Synd kanske att inte salongerna har samma prislista.
Samtidigt förstår jag att det finns tjejer som försöker att ta överpriser. Någon har betalat, så varför inte nästa kund!

Utanför ämnet kan jag berätta att jag har en timmes resväg till Köpenhamn. Där kan jag få hela paketet, billigare än i Sverige.

Jag vet att du inte skrev gladeligen. Jag kan läsa. Därav mitt frågetecken i slutet av meningen. Men det är det intryck man får när man läser ditt inlägg, att du betalar det som sägs. Det som står här på FB är bara taget ur luften och har ingen betydelse när du ska förhandla om priset.

Men hur fan tror du att riktpriserna här har skapats då? Genom att någon har dragit dom ur röven?

Köper jag jordgubbar på torget och betalar 20 kr för en liter, så skiter du väl i det. Du betalar du det torggubben begär. Utan prut, eftersom det är upp till varje gubbe att avgöra hur mycket han vill ha betalt.
Citera
2016-06-24, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Jag vet att du inte skrev gladeligen. Jag kan läsa. Därav mitt frågetecken i slutet av meningen. Men det är det intryck man får när man läser ditt inlägg, att du betalar det som sägs. Det som står här på FB är bara taget ur luften och har ingen betydelse när du ska förhandla om priset.

Men hur fan tror du att riktpriserna här har skapats då? Genom att någon har dragit dom ur röven?

Köper jag jordgubbar på torget och betalar 20 kr för en liter, så skiter du väl i det. Du betalar du det torggubben begär. Utan prut, eftersom det är upp till varje gubbe att avgöra hur mycket han vill ha betalt.

Vad du får för intryck kan jag inte göra något åt!
Jag var på massage senast denna vecka och tackade nej till ett HJ. Jag tyckte hon begärde för mycket.

Utanför ämnet. Jag betalade 45kr för jordgubbarna idag. Betalade gärna det priset, för jag älskar jordgubbar. Priset var inga problem. Jag tjänar mer än vad jag gör av med.

Nästa inlägg du skriver, försök att använda svenska språket utan svordomar!
Citera
2016-06-24, 12:25
Medlem
Tycker mig vara hyfsat erfaren med thaimassage har nog varit på drygt 100 massagestunder genom åren och testat det mesta.
Men har aldrig blivit erbjuden att tjejen vill duscha tillsammans med mig, har inte heller frågat.
Så jag undrar om det är många här som varit med att massagetjejen följer med i duschen efteråt?
Skulle var trevligt att prova. Problemet är väl att många salonger har duschen rätt synligt.
Citera
2016-06-25, 05:34
Bannlyst
Har en kompis som fick FS för 500 kr.Tjejen var runt 30 och inte kunde svenska eller engelska. Är det vanligt?
Citera
2016-06-25, 10:41
Medlem
Citat:

Anledningen till mitt inlägg om "riktpriser" är naturligtvis inte att salongerna ska följa en prislista!! Anledningen är snarare att det finns oerfarna som verkar vilja hosta upp flera tusen för FS. Om man inte inser att detta förfarande är prishöjande generellt, även för erfarna besökare så behöver man ta sig en funderare. Om den stora massan inte vill betala mer än 300 för HJ så kommer salongerna och dess tjejer att vara fullt nöjda med detta priset. De kommer inte att dra ner på vare sig omfattning eller kvalitet. Att du sen förhandlar till dig FS för låt säga 500 kronor.... Det är bara en fördel och det bör absolut upplysas om här i tråden. Allt för att vi gemensamt ska hålla nere priserna.
Citera
2016-06-25, 12:30
Medlem
Har någon lyckats hitta hembesök i Skåne?
Citera
2016-06-25, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShitPomFritt
Anledningen till mitt inlägg om "riktpriser" är naturligtvis inte att salongerna ska följa en prislista!! Anledningen är snarare att det finns oerfarna som verkar vilja hosta upp flera tusen för FS. Om man inte inser att detta förfarande är prishöjande generellt, även för erfarna besökare så behöver man ta sig en funderare. Om den stora massan inte vill betala mer än 300 för HJ så kommer salongerna och dess tjejer att vara fullt nöjda med detta priset. De kommer inte att dra ner på vare sig omfattning eller kvalitet. Att du sen förhandlar till dig FS för låt säga 500 kronor.... Det är bara en fördel och det bör absolut upplysas om här i tråden. Allt för att vi gemensamt ska hålla nere priserna.
Håller med fullständigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in