Citat:
Ursprungligen postat av
clevernickname
Jag skrev inte att jag "gladeligen" betalar vad tjejen begär! Skrev att "riktpriser" har skapats här på flashback. Synd kanske att inte salongerna har samma prislista.
Samtidigt förstår jag att det finns tjejer som försöker att ta överpriser. Någon har betalat, så varför inte nästa kund!
Utanför ämnet kan jag berätta att jag har en timmes resväg till Köpenhamn. Där kan jag få hela paketet, billigare än i Sverige.
Jag vet att du inte skrev gladeligen. Jag kan läsa. Därav mitt frågetecken i slutet av meningen. Men det är det intryck man får när man läser ditt inlägg, att du betalar det som sägs. Det som står här på FB är bara taget ur luften och har ingen betydelse när du ska förhandla om priset.
Men hur fan tror du att riktpriserna här har skapats då? Genom att någon har dragit dom ur röven?
Köper jag jordgubbar på torget och betalar 20 kr för en liter, så skiter du väl i det. Du betalar du det torggubben begär. Utan prut, eftersom det är upp till varje gubbe att avgöra hur mycket han vill ha betalt.