2022-10-20, 22:29
Medlem
Nån som vet vart det finns ladyboy i Stockholms området?.
Citera
2022-10-22, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Southofmalmo
Precis så gör man. Och man tar ett påhittat namn. Och betalar cash.
Glöm inte heller att parkera tillräckligt långt från salongen eftersom visning av ditt reg nr är ungefär lika avslöjande som att visa ett kreditkort eller körkort.
Citera
2022-10-22, 15:25
Avslutad
Har bokat någon gång men dock genom fake email. Gick hur bra som helst.

Citat:
Ursprungligen postat av Southofmalmo
Precis så gör man. Och man tar ett påhittat namn. Och betalar cash.
Citera
2022-10-23, 00:38
Medlem
OldMemberNewNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flippenbc
Har bokat någon gång men dock genom fake email. Gick hur bra som helst.

Jag brukar alltid klä ut mig.
Har också gått hur bra som helst.
Nästa gång tänkte jag prova att klä ut mig till mig själv.

Det kanske är dumt och riskabelt, jag ska ju ändå få en massage.
Nån som har koll på hur många månader på kåken man får för det?
Citera
2022-10-23, 09:26
Medlem
För en tid sedan bokade jag massage via sms till en salong jag brukar besöka ibland.
Nu i veckan fick jag ett sms från henne där hon skrev att det börjat en ny tjej på salongen och hon hade även lagt till en väldigt sexig bild på nya tjejen.
Nu förstår jag ju att det var dumt att smsa dem för de hade ju sparat mitt nummer.
Någon annan som varit med om att de skickar bilder på nya tjejer?
Citera
2022-10-23, 09:34
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XIV719
För en tid sedan bokade jag massage via sms till en salong jag brukar besöka ibland.
Nu i veckan fick jag ett sms från henne där hon skrev att det börjat en ny tjej på salongen och hon hade även lagt till en väldigt sexig bild på nya tjejen.
Nu förstår jag ju att det var dumt att smsa dem för de hade ju sparat mitt nummer.

Många gngr
Citera
2022-10-23, 09:44
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XIV719

Grattis !

Du är numera i en trafficking utredning..
Citera
2022-10-23, 10:04
Medlem
Det är smällar man får ta!
Citera
2022-10-23, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Vad är grejen med det här? En lokaltidning rapporterar om något i helt andra områden? Har dom inte egna nyheter? Istället för att rapportera om att klaner som tagit över områden och lurat in grannar i ockerverksamhet, förnedringsrån, beskyddarverksamhet och annan organiserad brottslighet som florerar i kommunen väljer man att rapportera om prostitution i city?
Brukar det vara så?

Var står det att det att det är en artikel från en lokaltidning i ett annat område?
Det står ju bara MittiStockholm?
Citera
2022-10-24, 09:36
Avslutad
Vad är de ”normala” priserna i storstäderna för fs eller bara ett bj? Ska unna mig en massage snart men senast jag var iväg ville tjejen ha 2500 för ett fs vilket låter lite väl mycket eller?
Citera
2022-10-24, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flippenbc
Vad är de ”normala” priserna i storstäderna för fs eller bara ett bj? Ska unna mig en massage snart men senast jag var iväg ville tjejen ha 2500 för ett fs vilket låter lite väl mycket eller?
max1000 för FS
Citera
2022-10-24, 13:46
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
max1000 för FS

Finns inga riktlinjer, beror helt på förslaget från tjejen och motbudet från dej och så förstås vad du tycker det är värt att få leverera ett skutt i muffen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in