2012-03-02, 11:06
Medlem
Codens avatar
Fr ett par r sedan dejtade jag en thaimasss under ngra mnader. Var sklart p det klara med vad hon jobbade med och att hon skert gav HE och mer t kunder men sexet var grymt och jag ville ju inte direkt gifta mig med henne. Gratis massage och fri tillgng till sex utan motkrav var nog fr mig d.

Nu r jag lyckligt gift sen ngot r tillbaka men snackar fortfarande med den hr tjejen lite d och d och igr sa hon rakt ut det som jag anat rtt lnge...hennes nuvarande karl ger henne inte tillrckligt i sngen, hon saknar mig och om jag vill s fr jag komma fr massage och boomboom nr jag vill.
"jag vet att du r gift, det r OK, jag frstr, ingen fara, vill bara knulla lite"

Hon ska snart ppna egen salong med tv andra tjejer efter att ha jobbat ngra mnader p en seris salong i city dr garna har stenkoll p tjejerna s det inte hnder ngot som garna inte cashar in p s gratismassage och mer dr hade varit omjligt men p det nya stllet r hon sin egen chef

Ni som vill ha HE kommer definitivt att f det p den hr salongen, dom hr tre tjejerna lskar pengar ver allt annat och att de INTE skulle frska mjlka varenda farang som kommer in p bde sd och pengar r fr mig fullstndigt otnkbart.
Vet dock inte var den hr salongen kommer ppna s PM kan ni lta bli.

Nu tnker jag inte vara otrogen men varfr i helvete hnde inte snt hr nr man var singel fr?
Irony, thou art a heartless bitch!
Citera
2012-03-02, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Hon ska snart ppna egen salong med tv andra tjejer efter att ha jobbat ngra mnader p en seris salong i city dr garna har stenkoll p tjejerna s det inte hnder ngot som garna inte cashar in p s gratismassage och mer dr hade varit omjligt men p det nya stllet r hon sin egen chef

Ni som vill ha HE kommer definitivt att f det p den hr salongen, dom hr tre tjejerna lskar pengar ver allt annat och att de INTE skulle frska mjlka varenda farang som kommer in p bde sd och pengar r fr mig fullstndigt otnkbart.

Nu tnker jag inte vara otrogen men varfr i helvete hnde inte snt hr nr man var singel fr?

Vet inte vad man ska vara gift med fr kvinna fr att motst den frestelsen ... r du sker p att du r viljestark nog?

Men hennes egen salong lter ju... spnnande. Eller vid nrmare eftertanke s lter den som nnu en salong som sllar sig till de drygt 80%-en som har just den inriktningen
Citera
2012-03-02, 13:34
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Vet inte vad man ska vara gift med fr kvinna fr att motst den frestelsen ... r du sker p att du r viljestark nog?

Men hennes egen salong lter ju... spnnande. Eller vid nrmare eftertanke s lter den som nnu en salong som sllar sig till de drygt 80%-en som har just den inriktningen

Ja, jag tror inte den salongen kommer skilja sig frn resten ett dugg tbh.

Salonger dr garinnan bde ger HE samt r helt OK med att de andra tjejerna gr det mste ju g 13 p ett dussin i Sthlm.

Viljestark nog r jag p det sttet att jag inte VILL vara otrogen s jag kommer absolut inte g dit fr gr jag det s kommer det vara stor risk att det blir boomboom s det stnker p vggarna, den hr tjejen r sjukt skicklig p att gra stora fy.
Citera
2012-03-02, 15:30
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Fr ett par r sedan dejtade jag en thaimasss under ngra mnader. Var sklart p det klara med vad hon jobbade med och att hon skert gav HE och mer t kunder men sexet var grymt och jag ville ju inte direkt gifta mig med henne. Gratis massage och fri tillgng till sex utan motkrav var nog fr mig d.

Nu r jag lyckligt gift sen ngot r tillbaka men snackar fortfarande med den hr tjejen lite d och d och igr sa hon rakt ut det som jag anat rtt lnge...hennes nuvarande karl ger henne inte tillrckligt i sngen, hon saknar mig och om jag vill s fr jag komma fr massage och boomboom nr jag vill.
"jag vet att du r gift, det r OK, jag frstr, ingen fara, vill bara knulla lite"

Mnga sger att man hamnar i massor av sdana situationer efter att man har kommit i ett frhllande. Man fr aldrig s mnga chanser som nr man r upptagen. Ser en tjej att en man r upptagen och vill stjla?

OnT s r vl en stor del av thailndskorna hr just fr att tjna pengar. Kan de tjna mer p att mjlka eller ngot annat s gr de det ofta skulle jag tro.
Citera
2012-03-03, 11:48
Medlem
Har varit p 6 stllen i Vsterort, och varit bde njd med massagen, samt blivit erbjuden HE p samtliga stllen. P vg till Gbg och undrar hur mnga stllen erbjuder HE? I Sthlm ligger vl det p 80% vad jag frsttt nr jag lst trden. Att det hnger p en sjlv frstr jag ju, men med tanke p att jag aldrig legat dr utan erbjudande s r nog det inget problem....
Citera
2012-03-03, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maagz
Var i kontakt med masssen jag var hos tidigare och nr hon kom p vem jag var s fick jag ett "you mean you are **** ? Ohhhh yeeeessssss och en massa smileysar. Kanske typiskt thai med massa smileys haha. Men som en enorm gldje att jag ville komma igen. Sen typ puss p kinden smiley..Hur fan ska man tolka det?
Ser iallafall fram att komma dit fr hon var otroligt mysig trots det inte var en silikonpingla p 25 bast liksom. Men hrligt.
Du skall tolka det som att hon r intresserad av dina pengar. Hennes intresse har inget med dig som person att gra.
Citera
2012-03-03, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rossolito
Har varit p 6 stllen i Vsterort, och varit bde njd med massagen, samt blivit erbjuden HE p samtliga stllen. P vg till Gbg och undrar hur mnga stllen erbjuder HE? I Sthlm ligger vl det p 80% vad jag frsttt nr jag lst trden. Att det hnger p en sjlv frstr jag ju, men med tanke p att jag aldrig legat dr utan erbjudande s r nog det inget problem....
Antalet stllen som erjuder extra kar konstant i Gbg, men p vissa stllen kan det krvas mnga besk innan du fr tillgng till den intressanta menyn.
Citera
2012-03-04, 12:35
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljudlig
Du skall tolka det som att hon r intresserad av dina pengar. Hennes intresse har inget med dig som person att gra.

Eller ocks kan gossen betrakta sig som mer eller mindre bortgift...
Citera
2012-03-04, 13:03
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Brjar med att sga att jag inte har medicinsk utbildning och ett ganska vagt hum om mnet rent allmnt, s jag kan sledes inte besvara din frga p avsett vis;-)

MEN, en av massserna r srdeles skicklig p nerv- och triggerpunkter. Enligt henne har jag dlig cirkulation i ljumskomrdet bl.a. Hon trycker d p punkter och masserar mycket dr. Vissa punkter ger garanterad tokribba om man inte r dd. Hon pstr d att det r farligt att inte ltta p trycket, vilket hon gr p ett vldigt udda och oerotiskt stt.

Vidare. En annan begvad masss var oroad ver min totala blodcirkulation och och masserade frn huvudet och nedt i nstan tre timmar. Nr hon tyckte att kroppen inte skulle klara mer hrdhnt behandling anvnde hon istllet fjderltta rrelser i vad hon kallade parasollteknik, med mrkliga blodstrmningar i kroppen som konsekvens. Enligt henne vill vi att blodet ska vara s lgt som mjligt, men att mitt stoppade halvvgs i bde ryggslutet och "ljumsktrakten"(klart med 80% av blodet i en svllande FB-dase ) Skmt sido, hon vgrade att slppa ivg mig frrn cirkulationen i ben och ftter var ok. Hon kunde inte massera mer i ryggslutet, s nda utvgen var att hjlpa till i fronten enligt henne.

Bgge dessa exempel r frn damer jag besker ofta och frlitar mig p eftersom lter dem kncka, dra och trycka av hjrtans lust p min sargade lekamen. Huruvida de har rtt vet jag inte rent medicinskt lter jag andra tvista om, DE r vertygade om det i alla fall.

Hmm, det lter ju intressant. Jag r beredd att tro p alla medicinska hemligheter frn sterland.
Har du lust att beskriva det udda och oerotiska stt hon mjlkar av dig p? Det lter lite komiskt.

Dlig blodcirkulation, spnd muskulatur i ryggslutet - det r precis vad jag har problem med. Kallas massagen nt speciellt, frutom den delen som du kallar parasollteknik?
Citera
2012-03-04, 13:07
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle198504
Nr jag skrev inlgget var jag vl medveten om att chansen att f ett bra svar var lg. Men det fanns en chans och jag har vid tidigare tillfllen haft kontakt via PM med andra om tips s jag vet att det inte r omjligt.
Den hr gngen kom ingen med tips i trden eller i PM vilket gjorde att jag fick g p mer eller mindre lottodragning. Utan att recensera besket i den hr trden s slutade det med vl godknt ven om det var ett av dom konstigaste besken jag haft. Tex brjade massagen liggandess p rygg d massren inte alls gilla att jag la mig p mage.

D fr man gratulera, d! Min filosofi r att det bsta r att lta livet styra s mycket som mjligt. Det r d det kan hnda saker.

Kommer det en recension i den andra trden?
Citera
2012-03-04, 14:47
Medlem
Har ngon koll p thaimassage i Ume?

Jag har hittat ett stlle som dessutom har thairestaurant.
Men deras thaimassage var fullbokad.

Finns det n mer stlle i stan eller i nromrdet?
Jag har luslst p ntet och det skulle finnas ett i Sofiehem, men str
inget om det p Eniro eller liknande.
Citera
2012-03-04, 15:13
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maerd
Har ngon koll p thaimassage i Ume?

Finns det n mer stlle i stan eller i nromrdet?

Finns tv st enligt thaimassageguiden.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in