Fr ett par r sedan dejtade jag en thaimasss under ngra mnader. Var sklart p det klara med vad hon jobbade med och att hon skert gav HE och mer t kunder men sexet var grymt och jag ville ju inte direkt gifta mig med henne. Gratis massage och fri tillgng till sex utan motkrav var nog fr mig d.
Nu r jag lyckligt gift sen ngot r tillbaka men snackar fortfarande med den hr tjejen lite d och d och igr sa hon rakt ut det som jag anat rtt lnge...hennes nuvarande karl ger henne inte tillrckligt i sngen, hon saknar mig och om jag vill s fr jag komma fr massage och boomboom nr jag vill.
"jag vet att du r gift, det r OK, jag frstr, ingen fara, vill bara knulla lite"
Hon ska snart ppna egen salong med tv andra tjejer efter att ha jobbat ngra mnader p en seris salong i city dr garna har stenkoll p tjejerna s det inte hnder ngot som garna inte cashar in p s gratismassage och mer dr hade varit omjligt men p det nya stllet r hon sin egen chef
Ni som vill ha HE kommer definitivt att f det p den hr salongen, dom hr tre tjejerna lskar pengar ver allt annat och att de INTE skulle frska mjlka varenda farang som kommer in p bde sd och pengar r fr mig fullstndigt otnkbart.
Vet dock inte var den hr salongen kommer ppna s PM kan ni lta bli.
Nu tnker jag inte vara otrogen men varfr i helvete hnde inte snt hr nr man var singel fr?
Irony, thou art a heartless bitch!