2010-07-13, 21:34
Medlem
Den här tråden har spårat ur nu när man inte längre får berätta om sina erfarenheter. Här kommer mitt sista inlägg och ingen läser väl recensionstråden så det känns onödigt att skriva där. Lämnade Stockholm och åkte till mitt nya favoritställe. Verkar som om jag är den enda som hittat dit eftersom de även idag var sysslolösa och därmed kom det in tre tjejer till mig under massagen. Den här gången slet de nästan av mig kalsongerna. Blev tillsagd en gång att behålla dem på och har gjort så sedan dess. Rumpan fick en rejäl omgång samtidigt som ryggen och benen blev masserade. Vände mig om och det var grymt att ligga där med två händer över magen och ner mot kukroten samtidigt som fyra händer masserade låren och retsamt nuddade pungen. Varmt som bara den och vi duschade tillsammans.

Dock inget snusk eller sex *ler*
Citera
2010-07-13, 23:09
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Dock inget snusk eller sex *ler*

Vad är det att le åt? Jag skulle bli tokig om de håller på och teasar och sedan inte erbjuder HJ eller BJ!
Citera
2010-07-14, 08:57
Medlem
motherfucks avatar
Vad står HE för?
Citera
2010-07-14, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motherfuck
Vad står HE för?
Titta på det här klippet, så får du svaret.
http://www.youtube.com/watch?v=GTfFq0i5oNM
Citera
2010-07-14, 18:43
Medlem
motherfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunagubben
Titta på det här klippet, så får du svaret.
http://www.youtube.com/watch?v=GTfFq0i5oNM

Troligt att man får sånt? Hahaha, vart i så fall? Upplys mig, har aldrig varit på massage.
Citera
2010-07-14, 20:49
Medlem
Jag var på två ställen idag som gav väldigt bra massage. Till ytan väldigt seriöst men blev ändå erbjuden extra. Kan inte säga hur det var då jag inte tackade ja. Kändes dock lite konstigt, ena hade en dörr med glasfönster och enbart en liten gardin som inte täckte hela. Vem som helst hade kunnat kika in. På andra stället var det i en frisersalong.
Citera
2010-07-14, 21:03
Medlem
Citat:
Jag var på två ställen idag som gav väldigt bra massage. Till ytan väldigt seriöst men blev ändå erbjuden extra. Kan inte säga hur det var då jag inte tackade ja. Kändes dock lite konstigt, ena hade en dörr med glasfönster och enbart en liten gardin som inte täckte hela. Vem som helst hade kunnat kika in. På andra stället var det i en frisersalong.
Frisersalongen e bra......om det där jag menar...hehe
Citera
2010-07-14, 21:21
Medlem
Citat:
Varför gick du till två ställen idag om du inte ville ha HE?
Citera
2010-07-14, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deavile
Varför gick du till två ställen idag om du inte ville ha HE?

Ja varför inte... kul att prova något nytt
Citera
2010-07-15, 13:18
Medlem
nuendasts avatar
Nu har det blivit dags att packa väskan för en tripp till Köpenhamn i kväll. Blir att knulla runt i 4 dagar samt även besöka ett och annat Thaimassageställe. Då det är lagligt med HE mm så kommer det givetvis bli ställen som erbjuder det. Tyvärr har stället med de två thailänska tvillingsystrarna semester, så jag missar dom. Men det finns ju fler ställen att prova på.

Ha det gött allihopa så återkommer jag nästa vecka.
Citera
2010-07-15, 13:25
Bannlyst
jag var i thailand o fick det. samma sak hende mej men ja hollde mig so inget henda. fan va pinsamt.
Citera
2010-07-15, 14:56
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urhacked
jag var i thailand o fick det. samma sak hende mej men ja hollde mig so inget henda. fan va pinsamt.

Kan du ta det där på svenska också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in