Den här tråden har spårat ur nu när man inte längre får berätta om sina erfarenheter. Här kommer mitt sista inlägg och ingen läser väl recensionstråden så det känns onödigt att skriva där. Lämnade Stockholm och åkte till mitt nya favoritställe. Verkar som om jag är den enda som hittat dit eftersom de även idag var sysslolösa och därmed kom det in tre tjejer till mig under massagen. Den här gången slet de nästan av mig kalsongerna. Blev tillsagd en gång att behålla dem på och har gjort så sedan dess. Rumpan fick en rejäl omgång samtidigt som ryggen och benen blev masserade. Vände mig om och det var grymt att ligga där med två händer över magen och ner mot kukroten samtidigt som fyra händer masserade låren och retsamt nuddade pungen. Varmt som bara den och vi duschade tillsammans.
Jag var på två ställen idag som gav väldigt bra massage. Till ytan väldigt seriöst men blev ändå erbjuden extra. Kan inte säga hur det var då jag inte tackade ja. Kändes dock lite konstigt, ena hade en dörr med glasfönster och enbart en liten gardin som inte täckte hela. Vem som helst hade kunnat kika in. På andra stället var det i en frisersalong.
Jag var på två ställen idag som gav väldigt bra massage. Till ytan väldigt seriöst men blev ändå erbjuden extra. Kan inte säga hur det var då jag inte tackade ja. Kändes dock lite konstigt, ena hade en dörr med glasfönster och enbart en liten gardin som inte täckte hela. Vem som helst hade kunnat kika in. På andra stället var det i en frisersalong.
Frisersalongen e bra......om det där jag menar...hehe
Varför gick du till två ställen idag om du inte ville ha HE?
Nu har det blivit dags att packa väskan för en tripp till Köpenhamn i kväll. Blir att knulla runt i 4 dagar samt även besöka ett och annat Thaimassageställe. Då det är lagligt med HE mm så kommer det givetvis bli ställen som erbjuder det. Tyvärr har stället med de två thailänska tvillingsystrarna semester, så jag missar dom. Men det finns ju fler ställen att prova på.
Ha det gött allihopa så återkommer jag nästa vecka.