2024-09-04, 18:53
Medlem
Lite annorlunda…

Kände för att ta mig till ett ställe jag varit på ett antal gånger och alltid haft det bra.

Knackade på, de öppnar och blir välkomnad in. Möts av ett galet stök och får info om att idag är sista dagen de har öppet och att de just nu håller på och packa ihop. De har varit samma sorts verksamhet i kanske 3 år så ingen nyhet för någon men nu har värden ”blivit informerade” om deras ansvar och det resulterade i uppsagt kontrakt.

Förutsättningarna var därmed lite annorlunda än jag tänkt mig. Jag tog ändå en timme av en av de som jobbat länge. Fick en utmärkt massage på all sätt och ett tack för tiden som varit. Med viss tråkig känsla lämnade jag lokalen.

Såg nyss att de tagit bort sig från TMG. Funderar på vad jag ska åka nästa gång.
Citera
2024-09-04, 23:45
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bricked
Lite annorlunda…

Kände för att ta mig till ett ställe jag varit på ett antal gånger och alltid haft det bra.

Knackade på, de öppnar och blir välkomnad in. Möts av ett galet stök och får info om att idag är sista dagen de har öppet och att de just nu håller på och packa ihop. De har varit samma sorts verksamhet i kanske 3 år så ingen nyhet för någon men nu har värden ”blivit informerade” om deras ansvar och det resulterade i uppsagt kontrakt.

Förutsättningarna var därmed lite annorlunda än jag tänkt mig. Jag tog ändå en timme av en av de som jobbat länge. Fick en utmärkt massage på all sätt och ett tack för tiden som varit. Med viss tråkig känsla lämnade jag lokalen.

Såg nyss att de tagit bort sig från TMG. Funderar på vad jag ska åka nästa gång.

Lite synd om hon som hade salongen i alla fall.

Hon har ju betalat en slant när hon köpte den..
Citera
2024-09-05, 01:32
Medlem
Citat:
Lite annorlunda…

Alltid tråkigt när någon etablerad får klappa igen när hyreskontraktet sägs upp men man kan ju förstå hyresvärden dock.
Citera
2024-09-05, 07:40
Medlem
Citat:
Det har nog jobbats en del för både kontrakt har sagts upp (skriver nedan om ett ställe) och en del påhälsningar av testande myndighet.

Gissar mig till stället och om jag har rätt så var det var stängt i ca 2månader efter en påhälsning. Öppnade igen för kanske två veckor sedan och höjde priset och så nu är det menyn på dörren som gäller.

du kan ha rätt i dina gissningar. Var på min stamsalong igår och de klagade lite över att jag inte varit där så ofta. Sa som det var att jag varit på andra ställen. De ville då veta vilka och jag var ärlig igen. När jag nämnde detta ställe sa de direkt att ägarinnan suttit inne två månader. :-)
Citera
2024-09-05, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Åkte på en nitlott igen, dvs en massör som inte erbjöd extra. Antingen håller något på att hända i branschen eller så har jag blivit sjukt oattraktiv. Tror jag råkade ut för detta typ 3 gånger de första 6 åren av gula feber och nu hände det för tredje gången i år. Av dessa 3 nitloter hade jag en på känn då stället andades seriositet och priserna var högre än vanligt. De andra 2 däremot. Här kommer lite info om den senaste.

För ett tag sedan diskuterade jag med en här på FB om ett ställe i västerort. Han hade varit där och inte gillat tjejen som masserade trots att hon tydligen jobbade stenhårt för att få sälja ett BJ, vilket han nobbade. Då tjejen lite lät som något för mig (säljinriktad, ca 40 bast och lätt överviktig) tänkte jag att det där stället ska jag testa.

Något verkade dock ha hänt med stället för under säkert 3 veckor var det stängt. Ingen skylt om semester eller så och flaggan satt ute på fasaden. Men de två skyltarna med "OPEN" var släckta liksom annan belysning inne i källarlokalen (man ser in i ett kök typ). Och ingen var där.

Så i förra veckan lyser skyltarna och jag sladdar in på en parkeringsplats och joggar (bildligt) fram till dörren. Och upp kommer en tjej som är precis min typ. Stora bröst utan att vara groteska (Stor chans att de var äkta), snyggt ansikte, lite drygt 40 och så kanske 5-6 kilo för mycket. Hon andas också sex på något sätt, iförd en sådan där thailändsk kjol/t-shirt som många har. MYCKET LOVANDE!

Pröjsar femhundra för en timme när vi kommit ner och nu går allt snabbt. Först säger puman jag dreglar över "hon här ska massera dig" och så dyker en tjej som inte alls är lika sexig upp. Dessutom iförd trista leggings och någon stor collegetröja. Och sedan kommer det riktigt usla. Jag blir ombedd att behålla kallingarna på!!!!

Då jag just denna dag hade åkt bara för att få massage så hade jag inga kallingar, så va fan gör jag nu då? Säger som det är och hon säger "OK", använd handduken. Därefter följer en halvdan massage utan något som helst tease och efter nästan en timme säger hon tack och hej!

In i bilen och så i 180 till närmsta säkra ställe där en halvtimme köps för att råda bot på problemet...

Har nu fått bekräftat att det var pga polisen som jag inte erbjöds något extra. Ägarinnan satt häktad i princip hela juni och juli och dömdes för en vecka sedan till villkorlig dom och samhällstjänst. ringa narkotikabrott, två fall av brott mot utlänningslagen samt koppleri. Helt otroligt om andra ställen sköts som hennes. Det måste ju då vara dels mer pengar ut än in varje månad som redovisas. Samt löner på under tiotusen, för de som inte får vara här inga vita löner alls.

Tydligen skickade man in tvenne poliser för en samhällsbetald massage med teasing. Undrar om de hade stånd när de tackade nej till extratjänster och skyndade sig därifrån. :-)
Citera
2024-09-05, 15:16
Medlem
Villkorlig dom för koppleri? Tror jag inte mycket på. Källa tack.

Citat:
Har nu fått bekräftat att det var pga polisen som jag inte erbjöds något extra. Ägarinnan satt häktad i princip hela juni och juli och dömdes för en vecka sedan till villkorlig dom och samhällstjänst. ringa narkotikabrott, två fall av brott mot utlänningslagen samt koppleri. Helt otroligt om andra ställen sköts som hennes. Det måste ju då vara dels mer pengar ut än in varje månad som redovisas. Samt löner på under tiotusen, för de som inte får vara här inga vita löner alls.

Tydligen skickade man in tvenne poliser för en samhällsbetald massage med teasing. Undrar om de hade stånd när de tackade nej till extratjänster och skyndade sig därifrån. :-)
Citera
2024-09-05, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getfoten333
Villkorlig dom för koppleri? Tror jag inte mycket på. Källa tack.

Solna tingsrätt. Målnummer 3991-24. Meddelad 2024-08-08.
Citera
2024-09-05, 17:37
Medlem
Detta är ingen källa. Skicka domen.

Citat:
Solna tingsrätt. Målnummer 3991-24. Meddelad 2024-08-08.
Citera
2024-09-05, 17:51
Medlem
Citat:
Detta är ingen källa. Skicka domen.

Nu är vi nästan igång med en chat men jo, det är en källa. Däremot så länkar jag inte till en källa vilket är en annan sak. Men källan är där och fri för alla att kontrollera. Du kan enkelt begära ut den via Solna tingsrätt eller så kan du ju pröjsa för den här:

https://www.krimfup.se/search?name=Srinuan+Eriksson&ssn=&place=&crime=

Lite får du faktiskt göra själv. Jag varken har domen på min dator (har dock läst hela i detalj) eller tycker att den ska länkas i denna tråd. Den som begär ut den kanske kan lägga den i en tråd där det läggs ut FUP:ar.
Citera
2024-09-05, 17:54
Medlem
Du har alltså inte domen men har "läst den i detalj" 😂😂😂

Citat:
Nu är vi nästan igång med en chat men jo, det är en källa. Däremot så länkar jag inte till en källa vilket är en annan sak. Men källan är där och fri för alla att kontrollera. Du kan enkelt begära ut den via Solna tingsrätt eller så kan du ju pröjsa för den här:

https://www.krimfup.se/search?name=Srinuan+Eriksson&ssn=&place=&crime=

Lite får du faktiskt göra själv. Jag varken har domen på min dator (har dock läst hela i detalj) eller tycker att den ska länkas i denna tråd. Den som begär ut den kanske kan lägga den i en tråd där det läggs ut FUP:ar.
Citera
2024-09-05, 18:18
Medlem
Citat:
Du har alltså inte domen men har "läst den i detalj" 😂😂😂

Tänk så här.

Du känner någon som har den, på papper eller digitalt. Du läser den (jag erkänner jag läste inte varenda rad då den var på ca 35 sidor). Du memorerar ett fåtal saker som den dömdes namn (som du nu också har), polisernas namn (vet inte varför jag minns det men den ena heter Naucl*r och den andra hette nog L*ns) och ett antal andra detaljer. Såsom att hon inte fick näringsförbud (vilket jag tycker är märkligare än att hon slapp fängelse) och att narkotikan var metamfetamin.

Sedan så är du inte på samma plats som den som hade den där domen. Och orkar inte pröjsa en dryg hundring på Krimfup eller ringa/maila Solna TR bara för att du som är den som vill ha infon (jag har ju redan läst och om du tror på mig eller ej skiter jag fullständigt i) inte vill göra jobbet själv.

Och så att du fattar då. Människan bor i Vällingby, det gör jag också. Jag är stamkund på ett par ställen i Vällingby och har alltså en viss kontaktyta i den bransch det handlar om. Kom ihåg att det hela började med att en salongägare sa att tjejen suttit inne. De här människorna med samma "yrke" och som kommer från samma land, har en jävla koll på varandra. Klart som fasen att någon av dem skulle hitta denna dom. Och så var de snälla att visa en av deras nyfikna kunder.

Eftersom jag kom ihåg namnet var det sedan lätt att hittat henne på krimfup, och eftersom det bara finns en dom där utgår jag från att det är samma som jag fick läsa. du gör som du vill och tror på vad du vill men källa, det har du minsann fått i det format som man använder när man skriver uppsatser (vilket detta nästan blivit en nu).
Citera
2024-09-05, 19:31
Medlem
Jag tror vi nu kan slå fast att du inte har någon källa utan har fått höra om detta av ert gäng massöser på en annan salong. Koppleri är ett brott som kan ge upp till fyra års fängel och om det bedöms som grovt upp till tio års fängelse. I de flesta liknande fall har domen under de senaste åren hamnat på 3-4 års fängelse. Därför är det inte riktigt trovärdigt att tanten fick villkorligt. Ice (thailändsk metamfetamin) är inte ovanligt på thaimassagesalongerna. Brudar tycker dagen går fortare och en del kunder gillar det för att det ger stark sexdrift. Har svårt att tro att brudarna skulle beställa ut en dom från tingsrätten. Dels för att de redan vet allt genom skvallerkanaler och dels för att de typiskt inte är särskilt digitala. Din story haltar men det spelar ingen roll. Du är inte den ende som snackar skit på FB.

Citat:
Tänk så här.

Du känner någon som har den, på papper eller digitalt. Du läser den (jag erkänner jag läste inte varenda rad då den var på ca 35 sidor). Du memorerar ett fåtal saker som den dömdes namn (som du nu också har), polisernas namn (vet inte varför jag minns det men den ena heter Naucl*r och den andra hette nog L*ns) och ett antal andra detaljer. Såsom att hon inte fick näringsförbud (vilket jag tycker är märkligare än att hon slapp fängelse) och att narkotikan var metamfetamin.

Sedan så är du inte på samma plats som den som hade den där domen. Och orkar inte pröjsa en dryg hundring på Krimfup eller ringa/maila Solna TR bara för att du som är den som vill ha infon (jag har ju redan läst och om du tror på mig eller ej skiter jag fullständigt i) inte vill göra jobbet själv.

Och så att du fattar då. Människan bor i Vällingby, det gör jag också. Jag är stamkund på ett par ställen i Vällingby och har alltså en viss kontaktyta i den bransch det handlar om. Kom ihåg att det hela började med att en salongägare sa att tjejen suttit inne. De här människorna med samma "yrke" och som kommer från samma land, har en jävla koll på varandra. Klart som fasen att någon av dem skulle hitta denna dom. Och så var de snälla att visa en av deras nyfikna kunder.

Eftersom jag kom ihåg namnet var det sedan lätt att hittat henne på krimfup, och eftersom det bara finns en dom där utgår jag från att det är samma som jag fick läsa. du gör som du vill och tror på vad du vill men källa, det har du minsann fått i det format som man använder när man skriver uppsatser (vilket detta nästan blivit en nu).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in