2009-12-03, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wagner30
Är det någon som vet vad lagen säger om man runkar själv på thaimassage. Har varit på massage i Malmö där massösen sa att det var okej att runka själv för 100:- samtidigt som hon masserade runt pungen samt man fick ta på henne under tiden.

Intressant fråga att smeka sej själv är ju inte olagligt mej veterligen. Hur stor är risken att åka dit överhuvudtaget när man får thaimassage, tror knappast snuten stormar in och drar av handuken eller????

Kan man överhuvudtaget åka dit???

Någon som vet????

Nyfiken!
Citera
2009-12-03, 10:49
Medlem
zatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wagner30
Är det någon som vet vad lagen säger om man runkar själv på thaimassage. Har varit på massage i Malmö där massösen sa att det var okej att runka själv för 100:- samtidigt som hon masserade runt pungen samt man fick ta på henne under tiden.

Verkar vara lite av en gråzon, lagen säger ju "Den som mot ersättning skaffar sig en tillfällig sexuell förbindelse", så jag tror nog att eftersom du betalar pengar för det och det är en sexuell förbindelse, då hon smeker dig dock inte masserar själva organet och du smeker henne, så skulle detta kunna vara ett brott mot lagen.

Men inget jag kan säga med säkerhet naturligtvis.

Citat:
Ursprungligen postat av swedboy77
Intressant fråga att smeka sej själv är ju inte olagligt mej veterligen. Hur stor är risken att åka dit överhuvudtaget när man får thaimassage, tror knappast snuten stormar in och drar av handuken eller????

Kan man överhuvudtaget åka dit???

Någon som vet????

Nyfiken!

Att få Thaimassage är över huvud taget inte olagligt, så länge det bara rör sig om själva tahimassagen. Det är HE som brukar erbjudas efteråt som är olagligt.

Nej, tror väl inte heller att farbror blå kommer instormande till en vanlig Tahimassage. Bevisbördan är ju som alltid svår i dessa fall. Hur bevisar man att pengar överlämnades och det inte bara handlar om en avrukning eller liknande mellan två samtyckande människor?

Naturligtvis kan man åka dit, men så länge du håller dig till HE och inte går på alltför skumma ställen så ska väl risken vara ganska liten, för att inte säga obefintlig. De flesta som har fällts för brott mot lagen om köp av sexuella tjänster har erkänt på plats för att slippa rättsprocessen som annars skulle dra igång. Lättare att få ett inbetalningskort med böterna direkt så man slipper få hem kallelser till rättegång som man ska förklara för hustrun/flickvännen/föräldrarna/arbetsgivaren m.m.

Förtäckta bordeller, ställen med olaglig arbetskraft, trafficking eller liknande har naturligtvis en större risk att drabbas av att blåljusen blinkar utanför.
Citera
2009-12-03, 14:20
Medlem
MagganC78s avatar
Söders Thaimassage i Gävle

Bra massage? m.m... nån som har info?
Citera
2009-12-03, 14:29
Medlem
Nån som vet nån bra thaimassage i uppsala med HE?
Citera
2009-12-03, 14:40
Medlem
jonbolls avatar
De Thaimassager jag varit (kanske tre olika) så har det alltid bara varit skynken mellan massagebänkarna. Hur funkar det då om ni vill ha en HE? kan ju kanske höras till grannen vilket inte är så trevligt. Det har aldrig varit tal om någon HE de gångerna jag varit på TM...men å andra sidan har jag inte fläkt ut mig som vissa här skriver för att dom ska fatta vinken...och inte heller legat där med bonge.
Citera
2009-12-03, 15:01
Medlem
Sickboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonboll
De Thaimassager jag varit (kanske tre olika) så har det alltid bara varit skynken mellan massagebänkarna. Hur funkar det då om ni vill ha en HE? kan ju kanske höras till grannen vilket inte är så trevligt. Det har aldrig varit tal om någon HE de gångerna jag varit på TM...men å andra sidan har jag inte fläkt ut mig som vissa här skriver för att dom ska fatta vinken...och inte heller legat där med bonge.

Man måste ju inte stöna som pastorn i fädbodjäntan precis Jag har varit på ställen både med skynken och dom med egna rum. Visst känns det tryggare och bättre med ett rum med stängd dörr.

Jag har faktiskt aldrig hört nått stönande när jag varit på massage, eller så har jag bara inte tänkt på det.
Och vad spelar det för roll om nån hör att man stönar?
Citera
2009-12-03, 17:11
Medlem
MickeNVVs avatar
NÖ Skåne

Letat som en tok efter Thaimassage i NÖ Skåne..

Verkar vara öken.

Nånn som känner till nått/några som jag har missat?
Och i så fall vad är er erafarenhet av det/dessa stället/en?
Citera
2009-12-03, 17:58
Medlem
BlueStars avatar
Citat:

Som jag skrev i det här inlägget så får du helt enkelt hålla handen för munnen när du kommer ifall du vet med dig att du tillhör de högljuddas skara vid orgasm. Självklart gör det väl inte så mycket om andra hör lite av ditt stönande, möjligen kanske du får lite sura blickar av exempelvis någon kvinnlig kund som är där enkom för massagens skull, men sådant går att leva med.
Citera
2009-12-03, 18:41
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:

En gång när jag var på ett ställe med draperier så kom det efter en stund två svenska tjejer som också skulle ha massage. De låg där och pladdrade med varandra och var helt ovetande om vad som hände 50 cm därifrån bakom draperiet!
Citera
2009-12-03, 20:14
Medlem
Dr_Dollars avatar
Ingen som testat Umeå och kan förtälja nått skojs..?
Citera
2009-12-04, 08:23
Medlem
Skåne

Ska det vara så omöjligt att få HE i Skåne? Har varit på tre ställen nu och inte ens varit i närheten än. Har ni några förslag. Det hade jag varit tacksam för.
Citera
2009-12-04, 12:35
Medlem
Mogrens avatar
Btb

Alla verkar jaga Thaimassage som erbjuder HE som avslutning. Då kan jag tala om att om har ni turen att hitta ett ställe som erbjuder massageformen Body To Body så kommer ni aldrig mer att nöja er med HE. BTB går bara inte att beskriva, det måste upplevas. Det finns så klart flera ställen i Stockholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in