2010-03-18, 13:37
Medlem
Chilliemanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Varken Kimmo eller 99,9999% av alla idioter på 4chan har något liv. Det är liksom ett epic battle of no lifers.

inb4 newfag

Har alltid undrat vad de som skriver att andra "inte har något liv" menar med det.

Kimmo verkar inte helt frisk.
Citera
2010-03-18, 13:48
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chilliemann
Har alltid undrat vad de som skriver att andra "inte har något liv" menar med det.

Kimmo verkar inte helt frisk.

Jag kan bara tala för egen del och för mig betyder det, iaf. när det kommer till 4chan, att dessa små pubertala internettuffingar tar sitt lilla /b/ på allt för stort allvar och gärna tillbringar en fredagskväll med att spamma trams på internet ensam hemma på pojkrummet.

Att Kimmo inte är frisk kan man räkna ut med arslet och en bit krita.
Citera
2010-03-18, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pommie
Vad snackar du nu om? Hänger inte alls med ...
Du har ju ingen aning om vad du snackar om, det finns betydligt fler memes som först kom på 4chan än newfag och An hero.
Och vad har jag skrivit utan verklighetskoll? Gud vad du går Off topic...Så varsågod och PM'a mig.
Det är för att du har en så låg intelligenskvot att du inte kan koppla ihop 2 och 2 och inse att du är defekt, lämna tråden och ta din inskränka syn med dig.

Ge exempel istället för att påstå grundlösa saker. Du går offtopic genom att skriva att jag går offtopic, varför skriver du att jag går offtopic när du själv går offtopic genom att skriva det? (Lite invecklat)

Som både jag och tidigare skribenter har sagt - 4chan kommer knappt på någonting, de spammar sönder "memes"-en så mycket att de blir populära, de är dock inte originala och under alla de år sidan har existerat så har de inte kommit på med mycket, de skriver samma sak hela tiden, alla är liktänkande och alla upprepar "epic fail, newfag" etc, det blir tråkigt efter ett tag.
Senast redigerad av Demion 2010-03-18 kl. 15:32.
Citera
2010-03-18, 15:36
Bannlyst
Ta en skärmdump på hela tråden om ni ska länka till 4chan
Citera
2010-03-18, 15:45
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boostankan
Sluta länka trådar på 4chan, alla hinner ju 404:a innan man kollar.
Hittade ingenstans man kunde lägga upp så att man tar kort på hela sidan, och hade inte orken att screenshota själv.
Citera
2010-03-18, 16:20
Medlem
Maye faires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
PO box address
Box 773
114 79 Stockholm
Sweden

Han har som ni ser postbox hos brevia. Ska man droppa in något roligt? En faktura på 40 papp?
Citera
2010-03-18, 16:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Demion
Det är för att du har en så låg intelligenskvot att du inte kan koppla ihop 2 och 2 och inse att du är defekt, lämna tråden och ta din inskränka syn med dig.

Ge exempel istället för att påstå grundlösa saker. Du går offtopic genom att skriva att jag går offtopic, varför skriver du att jag går offtopic när du själv går offtopic genom att skriva det? (Lite invecklat)

Som både jag och tidigare skribenter har sagt - 4chan kommer knappt på någonting, de spammar sönder "memes"-en så mycket att de blir populära, de är dock inte originala och under alla de år sidan har existerat så har de inte kommit på med mycket, de skriver samma sak hela tiden, alla är liktänkande och alla upprepar "epic fail, newfag" etc, det blir tråkigt efter ett tag.

du var mig då en jävla nörd utan liv
Citera
2010-03-18, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bryyshan
du var mig då en jävla nörd utan liv
Jag är dock längre och har troligtvis ett bättre apparans än dig

Nåja, var lite offtopic.

Anontalk är ganska segt nu, antar att folk har börjat LoiC:a, inga nya bulletins på nästan 2 dagar heller
Senast redigerad av Demion 2010-03-18 kl. 16:35.
Citera
2010-03-18, 19:48
Medlem
Blackra1ns avatar
Någon som vet om nån gjort ett hembesök eller beställt nått ballt till hans hemadress ännu?
Har för mig man kan boka hembesök på scientologernas hemsida
Citera
2010-03-18, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackra1n
Någon som vet om nån gjort ett hembesök eller beställt nått ballt till hans hemadress ännu?

Gör det själv?
Citera
2010-03-18, 20:59
Medlem
Dosordies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackra1n
Det har beställts en del grejjer till honom. Men det skrivs det inte om här. Är du mer intresserad så kolla in på http://tiny.4chan.org där det mesta handlar om Kimmo just nu.
Citera
2010-03-18, 21:19
Medlem
-jOE!s avatar
En massa ot, trams och tjafs raderat. Skärpning! /mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in