2010-03-11, 10:57
Medlem
makaveli143s avatar
Hej, jag har nyligen börjat käka ZMA för första gången har legat på det i en vecka nu , och jag märker en markant skillnad i sömnkvalitet sover mycket djupare och bättre vaknar mer utvilad men ibland känner jag mig ändå rätt dåsig som när man sovit för mycket. Drömmarna är även de hyffsat galna väldigt verkliga och det är nästan lite obehagligt, någon som vart med om samma, eller ni andra som käkat ZMA dela med er av era erfarenheter.
Mvh
Citera
2010-03-11, 12:33
Medlem
NormalBurgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
Hej, jag har nyligen börjat käka ZMA för första gången har legat på det i en vecka nu , och jag märker en markant skillnad i sömnkvalitet sover mycket djupare och bättre vaknar mer utvilad men ibland känner jag mig ändå rätt dåsig som när man sovit för mycket. Drömmarna är även de hyffsat galna väldigt verkliga och det är nästan lite obehagligt, någon som vart med om samma, eller ni andra som käkat ZMA dela med er av era erfarenheter.
Mvh
Samma fast utan drömmarna!
Citera
2010-03-11, 12:38
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NormalBurger
Samma fast utan drömmarna!
Käkar du oxå 3 tabletter innan sängåendet, o hur pass dåsig kan du vara när du vaknar släpper det fort för dig efter uppvaknandet lr håller det i sig. Hur länge har du käkat de, och tycker du att det är värt de lr är dåsigheten så pass jobbig så du funderar på o lägga ned?
Citera
2010-03-11, 12:44
Medlem
vad är ZMA?
Citera
2010-03-11, 17:22
Medlem
makaveli143s avatar
Inga andra som har lite inputs, kom igen nu grapparna!
Citera
2010-03-11, 17:26
Medlem
Fredagsmannens avatar
Citat:
Inga andra som har lite inputs, kom igen nu grapparna!
Inte för att låta otrevlig men det finns en hel del angående ZMA om man söker.
https://www.flashback.org/sok/ZMA?f=315
Citera
2010-03-11, 18:27
Medlem
NormalBurgers avatar
Citat:
Käkar du oxå 3 tabletter innan sängåendet, o hur pass dåsig kan du vara när du vaknar släpper det fort för dig efter uppvaknandet lr håller det i sig. Hur länge har du käkat de, och tycker du att det är värt de lr är dåsigheten så pass jobbig så du funderar på o lägga ned?
Japp 3 pills Har inte käkat det alls mycket fick ett gäng av en polare som inte skulle ha. Känner inte av dåsigheten speciellt mycket den släpper fort. Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in