• 1
  • 2
2010-03-11, 16:45
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredagsmannen
Har använt ALA och om jag tar t.ex bara ALA och dricker vatten så känner jag en annorlunda doft. Typ som när man druckit kaffe fast denna är ju lukt är ju annorlunda
Ok tack för svaret du bekräftade min misstanke, för lukten påminner lite granna om den i ALA förpackningen , men ville försökra mig om det, lukten går inte över alls eller efter ett längre tags bruk, finns det något knep du tagit till för o bli kvitt de?
Citera
2010-03-11, 17:09
Medlem
Fredagsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
Ok tack för svaret du bekräftade min misstanke, för lukten påminner lite granna om den i ALA förpackningen , men ville försökra mig om det, lukten går inte över alls eller efter ett längre tags bruk, finns det något knep du tagit till för o bli kvitt de?
Käka dem innan en måltid samt drick mycket. Då tycker jag lukten försvinner!
Citera
2010-03-11, 17:22
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredagsmannen
Käka dem innan en måltid samt drick mycket. Då tycker jag lukten försvinner!
Danke schön, skall testas, ska bli skönt o bli kvitt denna urinlukt haha.
mvh
Citera
2010-03-11, 19:09
Medlem
Både Liponsyran samt vitaminerna brukar skapa illaluktande urin samt ibland mjölkig urin,ala:t är allmänt känt för det iaf.du kan vara lugn.
Citera
2010-03-11, 19:32
Medlem
Thomaspunkts avatar
Vet inte om någon har frågat det innan, men preppar inte du? Det kan vara en anledning.
Citera
2010-03-11, 19:51
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Vet inte om någon har frågat det innan, men preppar inte du? Det kan vara en anledning.
Hehe tjena Thomaspunkt, jo jag har preppat men vart off ett tag nu, känner att träningen flyter på sjukt bra just nu med lite pre-workoout produkter o kreatin o en jevla massa mat , känns lite dumt o ta AAS när man ökar som fan rent. Så nej den fräna lukten beror inte på AAS.
Citera
2010-03-11, 19:58
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
Hehe tjena Thomaspunkt, jo jag har preppat men vart off ett tag nu, känner att träningen flyter på sjukt bra just nu med lite pre-workoout produkter o kreatin o en jevla massa mat , känns lite dumt o ta AAS när man ökar som fan rent. Så nej den fräna lukten beror inte på AAS.
Oh okej. Bra val Men kan tyvärr inte hjälpa dig då, jag hade min chansning men icke
Citera
2010-03-11, 20:01
Medlem
Shaampos avatar
Någon kan ha nämt detta innan (sorry isf) men det är ganska viktigt att du tar dina preparat i samband med mat och helst efter en måltid. om du annars äter nyttigt så är den enda anledningen jag kan komma på att din kropp inte behöver något av preparaten och helt enkelt gör sig av med dem =)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in