Flashback bygger pepparkakshus!
2010-03-10, 19:30
Medlem
thegoldenboys avatar
Jag söker en sida där man kan köpa ett komplett fotbollsabonnemang, d.v.s. en onlinekanal som visar alla stora turneringar och ligor i hög kvalitet. Istället för att köpa ett sportpaket hos Canal Plus respektive Viasat så vill jag ha allt samtlat på en sida helt nischad mot fotboll. Jag är övertygad om att detta måste finnas, även om det handlar om en internationell sajt. Sändningarna ska givetvis vara reklamfria också, eftersom jag kommer betala för det.

Någon som vet vart jag kan vända mig?
2010-03-12, 11:47
Medlem
Kupsans avatar
Du har aldrig hört talas om ordet "sändningsrättigheter"?
2010-03-12, 18:20
Medlem
Aritzos avatar
Viasat on demand?
2010-03-12, 18:35
Medlem
AndrewRyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Viasat on demand?
Har bara CL och Ligue 1?
2010-03-12, 22:08
Medlem
thegoldenboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kupsan
Du har aldrig hört talas om ordet "sändningsrättigheter"?

Jo, samtidigt som jag skrev tråden, så tog jag upp diskussionen irl och de flesta hävdade att det brister i att tv-bolagen gör upphandlingar och köper ensamrätt på ligor och turneringar.

Trots detta, borde det inte gälla separata regler för internetsändningar?

Med lite bättre koll på läget och lite halva käppar i hjulen undrar jag om det är någon som har tips på en sida där man kan få mycket för pengarna? Vill vara reklamfri och se så mycket fotboll i högkvalitet (både bildmässigt och spelmässigt) som möjligt via Internet, till en så låg avgift som möjligt!

(Har redan SopCast och om det inte finns något bättre alternativ (högre kvalitet och rimliga priser för de mest relevanta turneringarna) så får man väl fortsätta med det...)
2010-03-13, 11:51
Medlem
SweTechs avatar
TS har fått svar på sin fråga.
Streaming diskuteras i en helt annan tråd.

Tråd låst.
//Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in