2004-03-09, 18:16
Medlem
Efter att ha testat DXM en gång och inte riktigt fattat vad som hände bestämde sig jag och min polare för att testa igen.
Torsdagkväll runt klockan 19:45 smäller vi i oss ca 0.8 g var (Jag har en kroppsvikt på ca 62-64 kg och hade inte ätit riktigt denna dan) Vi sätter oss och kollar på TV på mitt rum. Jag har kopplat datorn till TVn och vi kollar på några gamla Stereoavsnitt (Ni vet med Tratten å Finkel och en massa andra roliga sketcher av Peter Settman och Fredrik Granberg)

Jag börja känna mig konstig ganska snabbt vilket var oväntat eftersom första gången tog det ca 2-3 h innan något börja hända. Ca 20 min efter vi smällt i oss DXM:et så går jag en runda i huset och kollar att temperatur är okej och släcker lite lampor och sånt. Går på toa, pinkar. Och då plötsligt blir jag skitillamående. Allt snurrar och jag spyr upp lite DXM. Med tanke på att DXM smakar skit i ren form så kommmer givetvist genast tanke till mig "Å fyfan, nu kommer det här verkligen att smaka skit".

Det smakade faktiskt inget, Jag går och lägger mig på en soffa och min polare frågar hur det är med mig. Jag säger att jag börjar känna mig påverkad och att jag nyss har spytt. Min polare säger att han känner inte ett skit. Jag börjar bli snurrig och måste spy igen, jag går kontrollerat till toan och ulkar lite och spyr lite till. Nu börjar allt verkligen snurra. Jag går och lägger mig på en soffa som är närmast toan. Jag blir jättevarm! Det känns som om blodet börjar koka, hjälp, det börjar klia på hela kroppen. Jag tar av mig tröjan. Det slutar inte klia och det slutar inte kännas som om blodet kokar. Jag tar på mig tröjan igen eftersom jag vill inte att min polare ska se att jag tagit av mig tröjan, han måste tro att jag är dum i huvudet. Jag tänker att jag ska kanske försöka njuta av vad som händer med min kropp istället. Det hjälper, den äckliga känslan går över.

Jag går in på toa igen och spyr lite smått. Jag sätter mig bredvid toan och börjar tänka "Fyfan, detta kommer att bli det värsta jag varit med om i hela mitt jävla liv, fyfan vad taskigt mot min polare om jag nu spyr upp allt och snear och min polare får roa sig själv" Jag somnar. Jag drömmer de mest ofattbara drömmar, jag kan fortfarande inte beskriva dem. Så konstiga, hemska, underbara, verkliga, overkliga, intressanta, skrämmande, fräcka, ofattbara, sjuka, flippade, härliga osv. Jag vaknar upp av att min polare försöker få kontakt med mig, han frågar hur det är. Jag svarar något i stil med "inte bra". Jag somnar om och börjar drömma dessa overkliga drömmar igen.

Jag vaknar upp igen. Mitt ben skakar. Ni vet humlor och bin, när deras vingar fladdrar skapas ett surrande ljud. Mitt ben skakade så ofattbart fort så att det skapades ett vinande ljud som lätt som svarv eller större borrmaskin, eftersom mitt ben var i kontakt med väggen i badrummet så skakade allt på väggen oxå och det lät som en mindre jordbävning. Min polare kom in till mig och frågade hur det var. Jag minns inte om jag svarade honom men han sa till mig iallafall att jag skakade som fan.

Han sa att han skulle sätta på musik. Det gjorde han, han lyckades hitta min NRJ Extravadance-skiva senaste utgåvan. Jag somnade om till musiken. Samma drömmar uppkom, jag började tänka eller drömma att jag var död. Jag börja tänka på min familj. Hur skulle dom ta att jag knarkat ihjäl mig? Skulle dom tycka synd om mig? Jag tänkte att de skulle inte behöva tycka synd om mig eftersom jag mådde bra just nu. Ingen smärta, bara en massa otroliga upplevelser.

Jag vaknade upp igen. Jag krälade mig halvägs ut ur toan och sedan somna jag och drömde igen. Vaknade upp, krälade nån cm, somnade och detta hände några gånger. Jag vet inte riktigt om det hände 5 ggr eller 15 ggr. Jag var totalt borta, jag visste inte var jag var. Jag trodde ibland att jag var död. Efter några timmar kommer jag upp på benen. Jag går in i morsans och farsans säng och lägger mig. Min polare har nu oxå blivit påverkar så vi ligger och snackar. Man snackar så jävla konstigt, i en speciell rytm. Det låter som man är helt jävla dum i huvudet.

Vi kommer överens om att gå ut och röka. Nu får man tillfälle att uppleva "robowalken" Det är helt jävla otroligt hur jävla vrickat man går. Det känns som om att gravitationen är obefintlig och så fort man lyfter ett ben ska man flyga iväg eller ramla in i en vägg. Jag märkte att det gick lättast att gå om man höll sig i något. Vi gick ut och rökade vilket jag har lite minne av. In i sängen igen och somna. Vakna upp vid klockan 08:00 och känner mig ganska normal, eftersom mina päron inte är hemma har jag fått i uppgift att mata hästarna och katterna.

Det går men jag känner mig lite lätt påverkad fortfarande. Lite dålig balans, ser suddigt och hela tiden en tanke som träffar mig och säger att jag är dum i huvudet. Jag går in och lägger mig igen. Klockan blir ungefär 15:00 och jag skjutsar hem min polare med bilen. Jag körde bra och kände mig endast lite påverkad. Kände mig mest trött som fan. Lämnar min polare och kör hem, surfar lite, äter lite, ger hästarna och katterna mat igen och går och lägger mig igen. En annan polare ringer mig precis när jag vaknat vid 19:30 och ber mig hämta hans brorsa drygt två mil härifrån. Jag ställer upp. Går upp, känner mig normal.

Innan jag ska skjutsa polarens brorsa går jag in på nätet och snackar med min tripppolare igen. Han frågar om jag bangar för att ta lite DXM igen. Jag tror först han skämtar men efter närmare tanke så fattar jag att han inte gör det och vi kollar rundor på nätet och får för oss att en liten dos till och sen inte ta det på ett bra tag så ska det vara okej. Så jag hämtar min polares brorsa och sen kör jag hem och hämtar min trippolare och drar hem till mig igen. Drar i mig 600 mg.

Eftersom vi båda är trötta går vi och lägger oss. Somnar och sen efter nån timma vaknar vi upp, helt bänga i huvudet. Vi snackar, har kul och rökar lite för att sedan somna. Vakna upp vid 09:00, ge hästarna å katterna mat. In igen å snacka med polaren om trippen och sedan somna. Klockan 13:30 vaknar jag av att det ringer. Det är min polares farsa som ringer och säger att han har vägen förbi och undrar om han ska hämta upp sin son. Jag frågar min polare och vi kommer överens om det. Nu börja jag bli lite nojig. Pratade jag kanske konstigt med hans farsa? Han kommer kanske tro att vi sysslat med något "onormalt"? Nåja, tankarna går över ganska snabbt och efter ett tag kommer de och hämtar min polare. Jag snackar med hans morsa och farsa och dom verkar inte märka något speciellt eftersom jag försöker verkligen skärpa mig. Men frågan är, märkte de något?

Jag går och lägger mig igen och vaknar upp vid 18:00. Ut å mata hästar å katter samt att jag kommer på att jag har fan knappt ätit något på två dagar. Jag äter så mkt yoghurt och dricker så mycket mjölk jag kan. Kommer på att det vore en bra idé att borsta tänderna oxå så det göra jag. Jag luktar på mig själv i armhålan och tycker att jag luktar okej för att inte ha duschat och sovit med kläderna på i nästan två dagar i sträck. Sätter mig ner och börjar fundera, vad var det verkligen som hände?
Jag har fortfarande inte riktigt greppat allt och det är mycket jag inte skrivit här som är obetydligt, som jag inte kommer ihåg eller riktigt vet hur jag ska förklara. Just nu känner jag mig ganska normal. Lite stel i kroppen och det känns som om jag legat i dvala en längre tid. Torr i munnen är jag oxå och kan inte tänka riktigt klart. Jag vet inte om jag är chockad av vad som har hänt eller om det är biverkningar som gör att jag känner som jag känner, jag hoppas det går över snart iallafall.

Kanske något vrickad rapport men jag vill bara dela med mig av denna totalt overkliga tripp som jag fortfarande inte fattar att jag varit med om.

Ursäktar eventuell dålig grammatik och stavfel.

Over and out.
Citera
2004-03-09, 18:27
Medlem
Psykozs avatar
Tackar för rapporten och läsningen!
Citera
2004-03-09, 21:03
Awaiting Email Confirmation
Tack..

Jag har något gram dxm, men har inte vågat ta det ännu ...

Jag kan inte med att spy, men å andra sidan så tog du en rejäl dos - jag hade tänkt börja med en 0.3'a ungefär..
Problmet är att jag går på uppåt lite för ofta numera (o när jag inte för det så super jag - jag är en dålig människa helt enkelt ), det känns lite nojjigt att ta dxm då - har läst om serotoninsyndrom o allt möjligt, ingen possitivt precis..

Men tack för rapporten, jag skulle verkligen uppskatta fler..

Ha de bra,
2047
Citera
2004-03-09, 21:06
Awaiting Email Confirmation
glömde fråga..

Var det värt det?
Ha de bra,
2047
Citera
2004-03-18, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2047
Var det värt det?
Ha de bra,
2047

Sorry för att jag inte svarat

Värt och värt... Vill du ha en overklig resa som blir svår att förklara i ord och en sjujädrans upplevesle så är det värt att testa. Men testa på en trygg plats och inte gärna själv och var jävligt nogrann med doserna! Och blanda absolut inte med andra droger... DXM plus alkohol kan leda till döden! Andra droger som tex marijuana eller annat i kombination med DXM kan oxå leda till dåliga trippar!

Läs in dig på www.erowid.org!
Citera
2004-03-19, 00:42
Medlem
KNARKARE!!! Bondjävel...

Ungefär så känner JAG
Citera
2004-03-19, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffaren
KNARKARE!!! Bondjävel...

Ungefär så känner JAG

Mogen kommentar, ungefär som alla dina inlägg på detta forumet. Har du inga seriösa belägg kan du likaväl låta saker och ting vara oskrivet... Ungefär så känner jag
Citera
2004-03-19, 01:05
Medlem
porrpumpans avatar
Citat:
KNARKARE!!! Bondjävel...

Ungefär så känner JAG

Det var väl egentligen ett ganska onödigt inlägg. Inte för att jag nu tror att folk tar illa upp men det hade faktiskt kunnat vara så. Så beté dig som en vuxen människa och håll sånna åsikter för dig själv.
Citera
2004-03-19, 01:08
Bannlyst
Citat:
KNARKARE!!! Bondjävel...

Ungefär så känner JAG
du är bara avundsjuk.. :mad:
Citera
2004-03-19, 16:30
Medlem
rydizs avatar