2013-12-01, 21:00
Medlem
110116ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Något jävla tramsgäng ala gandalfstyle.
Helt klart ett t-shirt gäng om man kollar på bilder.

Ja det är nytt och påhittat sen han kom ut, han tillsammans med några vänner. nya wannabe kriminella eller kompisar från kåken kan ja inte reda ut bara.
Citera
2013-12-01, 21:00
Medlem
110116ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodies
OK en brud som låter han ge henne en kyss vem vet vad han gett han henne inan?

När jag var 30år på 90 -Talet var brudar som tokiga i en kille som hade "dollisar" metadon och flödder. Ännu hellre klet ..

Hur mycket är sånt värt i dag inte ett Piss, jag har aldrig lyckats att hålla ett föhållande vid liv mer än 2 på år på riksanstallt. Nu mer gör jag allt för att slippa att åka dit.

Det som är viktigt för mig nu mer är att vara ute i det fria och att knyta näven i fickan om någon jiddrar och att bara gå därifrån.

Ja tjejen pundar iallafall, vad och vem hon får det av har jag dock ingen aning om.
Citera
2013-12-01, 21:03
Medlem
110116ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Undrar vad föräldrarna till de två unga brudarna som dog en plågsam död
mitt i vintern på hallandsåsen tänker när de ser ovanstående bilder?

Själv hade jag definitivt tänkt på vendetta. Hur svårt vore det
att leta upp GM fylla honom med bly? Lyckligtvis är inte folk särskilt
blodtörstiga så Eddie kommer nog att klara sig.

Tror nog att dom gärna hade sett han död. Men tror inte dom vill smutsa ner sina händer med de, han är helt enkelt inte värd besväret. Och dom är livrädda för att möta honom ute nånstans iom att dom inte vet hur dom reagerar, eller ja föräldrarna vet jag inte, men vet att andra nära släktingar till tjejerna tänker så iallafall.
Citera
2013-12-01, 21:11
Medlem
110116ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irontompa66
Vad har Eddie mer gjort för brott mer än dödat 2 tjejer?
För det fick han väl ungdomsård? Det var väl en person till som blev dömd för det? Vem och vad gör den personen idag?

Varför tar inte föräldrarna till tjejerna hämnd på Eddie?

Andra personen som är dömd för det, erkände. han lever ett hederligt liv idag. pluggar och umgås mest med sin familj. det är bara tragiskt att han blev inblandad i detta. det kunde ha varit precis vilken av eddies vänner som helst egentligen som var med vid mordet, nu råkade denna vara den svagare av dom och den som var enklast att manipulera och styra tyvärr. i botten är denna andra (som jag inte tänker nämna vid namn) en riktigt go kille som hamnat i fel umgänge. Försvarar inte det han gjort, men vet att han aldrig hade gjort detta/hamnat i denna sitsen om det inte vore för att han umgicks med e.

Andra brott som eddie gjort är bl.a: inbrott i en "väns" pappas krog där han stal pengar ur ett kassaskåp (har för mig han var 11-12 då), inbrott i en godisaffär i boarp (där blev han dock friad i brist på bevis, men han var skyldig och alla visste det), diverse bostads inbrott i båstad (vet ej om han är dömd för dom), han har förmedlat både droger och alkohol. stulit mopeder samt motorcyklar. dömd för mordet på hallandsåsen (de han är mest "känd" för), även dömd för kidnappning (utpressning också tror ja), dömd för olika misshandlar (i 15-17års åldern innan mordet)

Och hans allra första brott som han dock aldrig blev dömd för haha ägde rum när han var kanske 6-7år och stal ett gäng hönor och gömde i en polismans uthus i östra karup
Citera
2013-12-01, 21:51
Medlem
Varför är det ingen som slår ihjäl han?

Jag verkligen hatar den här människan. Hoppas verkligen att jag inte kommer träffa han. Fast samtidigt så tror jag att det hade varit ganska skönt att slå ihjäl han.

Och som andra i tråden säger. Hur kan man tänka tanken på att ha ett förhållande med den här personen. iq nivån på den tjejen kan inte vara specielt hög.
Citera
2013-12-01, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 110116en
Ja det är nytt och påhittat sen han kom ut, han tillsammans med några vänner. nya wannabe kriminella eller kompisar från kåken kan ja inte reda ut bara.

Chosen Ones har funnits lång tid. Men eddie är knappast medlem där!

Essa skulle aldrig tillåta den här horungen beblanda sig med hans grabbar.
Citera
2013-12-01, 22:08
Medlem
110116ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackMatt123
Chosen Ones har funnits lång tid. Men eddie är knappast medlem där!

Essa skulle aldrig tillåta den här horungen beblanda sig med hans grabbar.

Menar att hans lilla grupp "chosen ones south side" är påhittat. möjligt att det finns en RIKTIG sån grupp, men den är inte hans så uttryckte mig lite fel där bara!
Citera
2014-01-03, 23:32
Medlem
HBOLLs avatar
Finns väl ingen som respekterar en kille som dödat 2 tjejer,eddie lär nog varva ner lite.
Hoppas fanskapet hittas sänkt styckad bränd.
Citera
2014-01-04, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 110116en

Jag trodde Chosen Ones lagt ner men icke dom är kvar än idag ser jag. Men frågan är om det är i ny regi eller om E**a fortfarande är "the leader of the pack" en sak är säker det är samma gäng för loggan är den samma som dom hade på 90 talet. Är det någon som vet om Eddie och hans släkt är tattare (resande)?
Citera
2014-01-04, 09:45
Medlem
Knegares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makrame
Jag trodde Chosen Ones lagt ner men icke dom är kvar än idag ser jag. Men frågan är om det är i ny regi eller om E**a fortfarande är "the leader of the pack" en sak är säker det är samma gäng för loggan är den samma som dom hade på 90 talet. Är det någon som vet om Eddie och hans släkt är tattare (resande)?

Han hör väl till släkten Cederholm om jag inte missminner mig.
Citera
2014-01-09, 21:04
Medlem
110116ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makrame

Jaja, jag är ganska så säker på att han inte direkt är med i gänget faktiskt. Men garanterat skulle kunna använda loggan som ett skydd för sig själv. Men diskuterar inte mer om de.

Ja hans farfar hade ju ett tivoli så nog är dom resande i grunden. Dock inte sedan E föddes. Nu håller dom till i nordvästra Skåne mer eller mindre hela bunten. Kring Hbg. En del i, en del utanför. Förutom mamman till E som bor i Halland.
Citera
2014-01-09, 21:05
Medlem
110116ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knegare
Han hör väl till släkten Cederholm om jag inte missminner mig.

Ja det gör han.

http://www.facebook.com/eddie.cederholm?fref=ts
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in