2010-04-07, 21:00
Medlem
http://lizzies.se/2010/04/07/eddie-jonsson-ett-stort-misstag/
Citera
2010-04-07, 22:25
Medlem
Hegamons avatar
Jag undrar ofta varför en sån som Eddie inte råkar ut för en kraftig olyckshändelse. Har med fantasins hjälp kommit fram till att så svårt kan det inte vara. När han kommer ut så hade det räckt med att förfölja Eddie en sen kväll. På rätt plats utan vittnen så utsätts han för en grov misshandel med ett basebollträ. Exempelvis krossa käken på honom och så knäna. Med tanke på allt hat mot personer som Eddie. Varför får man aldrig läsa om sådant?
Citera
2010-04-07, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag undrar ofta varför en sån som Eddie inte råkar ut för en kraftig olyckshändelse. Har med fantasins hjälp kommit fram till att så svårt kan det inte vara. När han kommer ut så hade det räckt med att förfölja Eddie en sen kväll. På rätt plats utan vittnen så utsätts han för en grov misshandel med ett basebollträ. Exempelvis krossa käken på honom och så knäna. Med tanke på allt hat mot personer som Eddie. Varför får man aldrig läsa om sådant?
Men gör du det då om det är så jävla lätt. Nej just det, du är ju bara en fjant som försöker vara tuff bakom datorskärmen.

Varför skulle man vilja besegra ont med ont, vad tror du det uppnår?
Citera
2010-04-08, 00:08
Medlem
e_peppes avatar
Prostens barnbarn
http://sv-se.facebook.com/profile.php?id=1342685059
Citera
2010-04-08, 00:20
Medlem
Läste att han fick 4 års fängelsestraff för dubbelmord. Det är juh helt sinnessjukt mesigt. 4 år för att ha misshandlat 2 personer till att dö.
Citera
2010-04-08, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricusMattei
Det verkar stämma. Morsan är nämnd på sidan, tydligen adopterad, och därmed får man fram att morfar är C*rl V*bert S*muel Ho*mén, som enligt Google och ratsit är präst och boende i Växjö.

Tala om att ha noll koll, morfar!

Är detta morfar?

http://www.svenskakyrkanivaxjo.se/pdf/30.pdf
Citera
2010-04-08, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrreee2
Läste att han fick 4 års fängelsestraff för dubbelmord. Det är juh helt sinnessjukt mesigt. 4 år för att ha misshandlat 2 personer till att dö.

Fast det låter väl möjligt att det istället rör sig om sluten ungdomsvård där maxstraffet är 4 år, eller?
Citera
2010-04-08, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Kan någon förklara för mig vad detta är för ett litet as och vad det är som gjort att det kunnat gå så jävla fel!? Hur fan kan det växa upp människor som honom i Sverige, vad i helvete är problemet!?
Problemet är att det vart förbjudet att tvångssterilicera pack här i landet, därför kan tattare och annan ohyra sprida sig okontrolerat i vårt vakra land!
Citera
2010-04-08, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alkemisten2
Håller med...
Är det bara jag som håller med om detta eller? Dubbelmord för i helvete. Och sen märker man väl att någon med namnet Eddie och som mördar vid 17års ålder som dessutom är släkt med ett sånt där mongo måste åtminstone tvångskastreras som man gör med tjurar.!

En sen abbort skulle vara lämpligare i detta fall!!!
Senast redigerad av skitpadig 2010-04-08 kl. 05:53.
Citera
2010-04-08, 10:03
Medlem
BoISarens avatar
Rubriken ändrad för att en mer allmän debatt om Eddie ska kunna föras.

Dubbelmördaren Eddie Jönsson, 23, jagas för nya brott
=>
Diskussion om dubbelmördaren Eddie Jönsson [Rubrik ändrad //Mod]

//Mod
Citera
2010-04-08, 15:13
Avslutad
Eddie Jönsson vann igen!

Nu kommer han sitta inburad på valfri finare anstalt. Där kommer han äta godare än socialbidragarna.
Dessutom har han flertal tevekanaler samtidigt som en vanlig svensson nöjer sig med ettan tvåan.

Här får han sitta utan att betala hyran något år, eftersom han kommer sköta sig så är han ute om 2år.
Slutligen blir det tyst om han i en vecka efter han blivit fri, sen läser vi om mord och misshandel.

Eventuellt blir det kulkrig där han kolar. Detta är Sverige. Låt bli att betala Skatt!
Citera
2010-04-08, 15:46
Medlem
Midnights avatar
Bilen de greps i vems var det. Står inget om att den var stulen eller att han misstänks för tillgrepp av fortskaffningsmedel eller dylikt så jag antar att det är FVs bil?

Han själv lär väl ha kronofogden på sig och får väl inte äga nått på ett antal år kan jag tänka mig?

Tänka sig att det finns dumma brudar som vill umgås ja t.om. gifta sig med sådant skräp som han det övergår mitt förstånd. Är väl farligheten som lockar? Därför hoppas jag lite att hon råkar ut för den själv av honom eller någon annan. Då är det inte lika roligt med farliga killar längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in