2010-03-18, 17:46
Medlem
marreparres avatar
Okej, vad kan Eddiedjäveln tänkas göra nu när han gömmer sig? Det är ca 3 veckor nu, vem vill ha Eddie hemma hos sig en längre tid? Hur får han tag på pengar till mat? Chansen att han umgås med andra kriminella är ingen högoddsare, kan man vänta sig att han börjar ta risker och gör något "bryt" för att få tag i pengar tillsammans med dessa krim-polare. Hans flickvän, vad är det för gynnare??, nån som vet?? hon lär ju veta var Eddie är.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6784577.ab
Senast redigerad av marreparre 2010-03-18 kl. 18:36.
Citera
2010-03-18, 18:00
Medlem
alkoholpsykoss avatar
Ingen som vet varifrån släkten Cederholm kommer? Och är det verkligen en tattar/zigenarsläkt?
Citera
2010-03-18, 18:37
Medlem
Det är ingen mer än jag som tror att han blivit fimpad och nedgrävd? Alltså såhär: jag ser inte hur en sådan som honom, baserat på vad jag läst mig till om E. m. fam., skulle kunna hålla sig undan såhär länge. Nej, då tror jag att han kanske sökt hjälp och släkt/vänner, som "vidarebefodrat" honom till en tredje part som gjort processen kort med allas vår E.

Jag försöker visualisera det, och jag tänker strypning och nedgrävning, eller möjligen styckning. Hursom tror jag inte att vi lär höra något av honom på ett gott tag. Om det är bra eller dåligt väljer jag att inte kommentera.
Citera
2010-03-18, 19:01
Medlem
marreparres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cancermannen
Det är ingen mer än jag som tror att han blivit fimpad och nedgrävd? Alltså såhär: jag ser inte hur en sådan som honom, baserat på vad jag läst mig till om E. m. fam., skulle kunna hålla sig undan såhär länge. Nej, då tror jag att han kanske sökt hjälp och släkt/vänner, som "vidarebefodrat" honom till en tredje part som gjort processen kort med allas vår E.

Jag försöker visualisera det, och jag tänker strypning och nedgrävning, eller möjligen styckning. Hursom tror jag inte att vi lär höra något av honom på ett gott tag. Om det är bra eller dåligt väljer jag att inte kommentera.

Det är underhållande läsning iofs , men jag tror faktiskt inte alls på din teori.
Citera
2010-03-18, 21:07
Medlem
UT64s avatar
I går i Efterlyst kommenterad Leif GW fallet, han sa att Eddie hänger med "såna som är
som Eddie själv" och att det är 100 % säkert att han åker fast.
Man hörde tydligt att Leif GW hade förakt för den typen av brottslingar och
han antydde att Eddie inte är den skarpaste kniven i lådan..

Jag tror han åker fast inom de närmaste veckorna, han blir häktad och döms
så småningom till typ 1år och 3månaders fängelse. Efter 1 år är han tillbaka på
banan igen och allting återupprepas... Det går några månader och plötsligt
har gjort någon misshandel/narkotikabrott/inbrott eller you name it. suck.
Citera
2010-03-18, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
I går i Efterlyst kommenterad Leif GW fallet, han sa att Eddie hänger med "såna som är
som Eddie själv" och att det är 100 % säkert att han åker fast.
Man hörde tydligt att Leif GW hade förakt för den typen av brottslingar och
han antydde att Eddie inte är den skarpaste kniven i lådan..

Jag tror han åker fast inom de närmaste veckorna, han blir häktad och döms
så småningom till typ 1år och 3månaders fängelse. Efter 1 år är han tillbaka på
banan igen och allting återupprepas... Det går några månader och plötsligt
har gjort någon misshandel/narkotikabrott/inbrott eller you name it. suck.
Då sticker jag ut hakan. Jag tror han är död inom ett halvår
Citera
2010-03-19, 00:13
Medlem
marreparres avatar
Skickar återigen ut en undran över vem Eddies Flickvän är, det har inte diskuterats alls i tråden tidigare, någon som har info? Hon skulle väl också kunna åka dit om hon undanhåller information?
Senast redigerad av marreparre 2010-03-19 kl. 00:18.
Citera
2010-03-19, 02:51
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cancermannen

Det är det nog. Jävla önsketänkande från folk att idioter som har gjort allt för jävliga brott skulle drabbas av någon tjuvheder-hämnd. Våldtäkstmännen och pedofilerna sitter på sina egna avdelningar och var och varannan skurk har domar på kvinnomisshandel i bagaget.

Folk här på FB sitter och flåsar efter att någon ska hämnas men aldrig i helvete att någon gör något.
Enligt "realisterna" världsåskådning på detta forum borde några hundra vrålkriminella, samvetslösa blattar kräva blodshämnd för disco-branden i GBG strax innan millenie-skiftet. Har något hänt dom snubbarna?
Nä, va?
Citera
2010-03-19, 11:06
Medlem
Prickskyttens avatar
Hur gick det för Eddie när han satt i fängelset sist? Fick han inte stryk då eller svammlar jag bara?
Citera
2010-03-19, 11:12
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marreparre
Okej, vad kan Eddiedjäveln tänkas göra nu när han gömmer sig? Det är ca 3 veckor nu, vem vill ha Eddie hemma hos sig en längre tid? Hur får han tag på pengar till mat? Chansen att han umgås med andra kriminella är ingen högoddsare, kan man vänta sig att han börjar ta risker och gör något "bryt" för att få tag i pengar tillsammans med dessa krim-polare. Hans flickvän, vad är det för gynnare??, nån som vet?? hon lär ju veta var Eddie är.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6784577.ab
Har Eddie varit bosatt i Staffanstorp??
Märkligt samamanträffande då jag för några år sedan sade till min sambo när vi var i Staffanstorp:

Kolla på den där filuren, han ser ju ut exakt som Eddie Jönsson...
Citera
2010-03-19, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prickskytten
Hur gick det för Eddie när han satt i fängelset sist? Fick han inte stryk då eller svammlar jag bara?

Han fick väldigt mycket stryk. Han fick åka ambulans från fängelset. Men hjälpte det???? Nej!!!! En sånn människa som honom kan inte få gå fri i samhället. Spelar ingen roll om han sitter 10 år för inget kommer ändras. Hoppas innerligt att priset på hans huvud e på plats igen och någon annan än polisen hittar han först.
Citera
2010-03-19, 12:13
Medlem
Prickskyttens avatar
Menar du att det varit ett pris på hans huvud? Vem menar du satt ut det isf?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in