Citat:
Ursprungligen postat av Cancermannen
Det är ingen mer än jag som tror att han blivit fimpad och nedgrävd? Alltså såhär: jag ser inte hur en sådan som honom, baserat på vad jag läst mig till om E. m. fam., skulle kunna hålla sig undan såhär länge. Nej, då tror jag att han kanske sökt hjälp och släkt/vänner, som "vidarebefodrat" honom till en tredje part som gjort processen kort med allas vår E.
Jag försöker visualisera det, och jag tänker strypning och nedgrävning, eller möjligen styckning. Hursom tror jag inte att vi lär höra något av honom på ett gott tag. Om det är bra eller dåligt väljer jag att inte kommentera.
Det är det nog. Jävla önsketänkande från folk att idioter som har gjort allt för jävliga brott skulle drabbas av någon tjuvheder-hämnd. Våldtäkstmännen och pedofilerna sitter på sina egna avdelningar och var och varannan skurk har domar på kvinnomisshandel i bagaget.
Folk här på FB sitter och flåsar efter att någon ska hämnas men aldrig i helvete att någon gör något.
Enligt "realisterna" världsåskådning på detta forum borde några hundra vrålkriminella, samvetslösa blattar kräva blodshämnd för disco-branden i GBG strax innan millenie-skiftet. Har något hänt dom snubbarna?
Nä, va?