2004-03-09, 16:13
Awaiting Email Confirmation
P.B.D.s avatar
Hejsan, precis som topicen lyder så vill jag veta vilka DU tror spelar mot varandra i slutspelsfinalen i elitseriehockeyn.

Här har ni lagen som spelar, men ta en noga titt på listan innan ni bestämmer er.
  • HV 71
  • Färjestad
  • Frölunda
  • Linköping (ute)
  • Djurgården (ute)
  • Timrå
  • Luleå (ute)
  • MoDo

Jag tror att det blir Färjestad - Frölunda i finalen, vad tror DU..?
2004-03-09, 16:22
Medlem
Asterixs avatar
Du är för tidigt ute. Vi måste först klara av det pågående kvartsfinaltipset. Efter det ska vi ha semifinaltipset. Sen kan vi tippa finalen.
2004-03-09, 16:45
P.B.D.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asterix
Du är för tidigt ute. Vi måste först klara av det pågående kvartsfinaltipset. Efter det ska vi ha semifinaltipset. Sen kan vi tippa finalen.

Men hallå, det blir ju som att spela på hästar... efter att dem sprungit i mål, det är ju nu vi ska gissa vilka som möts i finalen, inte vad det blir för resultat.
2004-03-09, 17:15
Medlem
Sun Rulers avatar
Frölunda - FBK i final är även mitt stalltips. Då inte AIK är med och kämpar så slår mitt hjärta för värmlänningarna!
2004-03-09, 17:55
Medlem
Thåströms avatar
Tippar på att Frölunda - Timrå möts i finalen, om de nu inte få mötas i en semifinal...
2004-03-09, 18:54
Medlem
Pellenezs avatar
År 2005 kommer ena finallaget heta MoDo.
2004-03-09, 19:10
Medlem
Tills avatar
Nähää. Och vad får dig att tro det?
2004-03-10, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
År 2005 kommer ena finallaget heta MoDo.

ja, det förlorande finallet ja ;-)

vad ska MoDo göra med sitt lag under NHL-strejken förresten?
gömma undan dem ett år? sköts det hela illa skulle det ju kunna bli så att MoDo ångar på som fan 2004/2005 och plockar guldet för att nästa år, efter att stjärnorna åkt hem, trilla ut...
2004-03-10, 03:28
Medlem
greger45s avatar
Hv71 går till final och vinner den givetvis. Vilket lag de kommer att möta har mindre betydelse.
2004-03-10, 06:10
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floer
ja, det förlorande finallet ja ;-)

vad ska MoDo göra med sitt lag under NHL-strejken förresten?
gömma undan dem ett år? sköts det hela illa skulle det ju kunna bli så att MoDo ångar på som fan 2004/2005 och plockar guldet för att nästa år, efter att stjärnorna åkt hem, trilla ut...

De får väl spela i nåt farmarlag som då kommer att vinna allsvenska, men inte gå upp eftersom farmarlag inte får spela i samma division som laget.
2004-03-10, 10:14
P.B.D.s avatar
Nästa år vet även jag att MoDo kommer bra ifrån sig, men inte med denna trupp som idag, sista alternativet var att "importera" Divan & CO.
2004-03-10, 17:47
Medlem
Boogaloos avatar
Som Asterix säger så kommer ett tips av semifinalerna att dyka upp inom några dagar. Dessutom är det mindre rimligt att tippa vilka som möts i finalen innan semifinalerna lottats, i och med att potentiella finallag mycket väl kan mötas i semin. Dessutom så finns det en slutspelstråd här för den som inte kan hålla sig.

Klagomål på låsningen meddelas via PM.

*Tråd låst*

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in