Citat:
Ursprungligen postat av IQzeagull
Volvo 7/240 ägare i gemen:
18-23 årig man från en icke-akademisk familj
går fordonslinjen
Tycker att hans volvo är finare än en ny Ferrari
Raggar på fula fjortisbrudar
I de fall han har tjej är hon en rökande blekfet fjortis med hängpattar av typen A-kupa
Han lägger upp filmer när han "bööörnar" på youtube, vilket får honom att känna sig som en kung.
Han har 20 kompisar som också kör volvo
Den polare som har en 850 T5 är en gud som han ser upp till
Han lägger sina få och små slantar på massa bonna-styling alla'svartmålade bakljus och vita blinkersglas
Fälgarna är oftast värda mer än bilen.
De framgångsrika killarna med japanska sportbilar och snygga tjejer kallar han riskokarbögar fast han gråter sig till sömns av avund.
Hans helgnöje är att samlas på en parkering med resten av bonnraggarna, då helst med en fläskbukad fjortisbrud med små hängbröst i passagerarsätet.
Han gillar att spela Eddie Meduza med nedvevade rutor.
Har säkert glömt en mängd signum för bonnraggande 240-förare men detta är i alla fall en start..
Gråter sig till sömns tror jag icke!
Är helt övertygad att dräggen verkligen tror att deras bilar är BÄST.
Ett alternativ till den lokala parkeringar är donken.
Den sönderblekta fjortisbruden behöver nödvändigtvis inte vara brutalt ful utan bara allmänt sär.
Att de går fordon, vårdprogrammet eller IV är nog ingen nyhet. En annan teori är att de vill åka runt på kvällarna i den lokala byn för det är "häftigt".
Klädstil innefattar samma byxor som de har i jobbet, dvs äckligt skitiga arbetsbyxor (varselbyxor är ett hett mode), en sliten tröja/t-shirt och en allt för stor bak under läppen.
Som unga körde de naturligtvis EPA med rosa plyschklädsel.
Det som förvånar mig mest är att de flesta är feta/mulliga och allmänt fula.
Nu är jag ingen modell i och för sig, men jag står långt över dessa killar.
För övrigt så älskar de att nedvärdera min fuskporsche som är onödigt dyr och reservdelarna ännu dyrare (944 -88). Lyckligtvis så befinner jag mig väldigt sällan i deras trakter.